Langer denk ik, want ik zou het niet dagelijks gebruiken..quote:
hij dikt wel in trouwens. Ik moest echt weer wennen aan de smeerbaarheid toen ik mijn nieuwe tube opendequote:Op donderdag 4 april 2013 15:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Langer denk ik, want ik zou het niet dagelijks gebruiken..
De TT is zeker waar, ik doe nu al anderhalf jaar met mijn tube en ik gebruik hem 5-6x per week. En ik heb al een maand het idee dat ie nu toch toch echt op gaat, maar er blijft maar uitkomen
Jaquote:Op donderdag 4 april 2013 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik blijf me daar over verwonderen trouwens, ook bij mezelf
Palettes van 40 euro kopen met kleuren als vel rozen die je nooit opsmeert en dan een goed doch saai basisproduct dat je elke dag zult gebruiken van 20 euro eigenlijk te duur vinden.
Dit is mijn eerste tube nog steeds en in het begin kwam er alleen olie uit en werkte het voor geen meter. Na een week bedacht ik me dat ik hem ook wel eens wat beter kon schudden voor gebruikquote:Op donderdag 4 april 2013 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij dikt wel in trouwens. Ik moest echt weer wennen aan de smeerbaarheid toen ik mijn nieuwe tube opende
Als ik alleen moet houden wat ik echt regelmatig gebruik, dan hou ik niet veel overquote:Op donderdag 4 april 2013 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zit te denken om mijn vice maar weg te doen, ik gebruik hem echt nooit
Die zag ik liggen en moest ik gewoon hebben. En nu pak ik hem heel af en toe als ik een specifiek kleurtje zoek. Ik ben gewoon nog niet geoefend genoeg om 's ochtends met mijn zombiekop een mooie ooglook te maken met kleuren en zo dus dan pak ik vaak toch maar neutraal en makkelijkquote:Op donderdag 4 april 2013 15:17 schreef Mss het volgende:
Ja ermahgerd die 15th anniversary daar heb ik toen nog alles naar afgezocht
Dit. Ik doe kleur eigenlijk alleen in het weekendquote:Op donderdag 4 april 2013 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die zag ik liggen en moest ik gewoon hebben. En nu pak ik hem heel af en toe als ik een specifiek kleurtje zoek. Ik ben gewoon nog niet geoefend genoeg om 's ochtends met mijn zombiekop een mooie ooglook te maken met kleuren en zo dus dan pak ik vaak toch maar neutraal en makkelijk
Daar heb ik dan weer helemaal niks mee, als ik die plaatjes zie vind ik die kleuren altijd zo net niet..quote:Op donderdag 4 april 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb oom nog 11 verwaarloosde Sleek pellets
Ik kwam er een half jaar na release achter dat ik hem wilde hebben. Toen was hij nergens meer te krijgenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die zag ik liggen en moest ik gewoon hebben. En nu pak ik hem heel af en toe als ik een specifiek kleurtje zoek. Ik ben gewoon nog niet geoefend genoeg om 's ochtends met mijn zombiekop een mooie ooglook te maken met kleuren en zo dus dan pak ik vaak toch maar neutraal en makkelijk
Ik ook.. En toen dacht ik dat ik vast ook wel smokey eyes kon maken en kocht ik UD Smoked. Wat een ramp was dat. Panda ogen galorequote:Op donderdag 4 april 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit. Ik doe kleur eigenlijk alleen in het weekend
Ja kut is dat hequote:Op donderdag 4 april 2013 15:20 schreef Mss het volgende:
Ik heb eigenlijk ook altijd bruintinten op. En zelfs in het Naked palette ga ik voor de veilige kleuren. Kleuren vind ik zo moeilijk te combineren. Ik had laatst iets met roze gemaakt en toen zag ik eruit alsof ik gejankt had.
ja, maar dàt is echt een kwestie van gewenningquote:Op donderdag 4 april 2013 15:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook.. En toen dacht ik dat ik vast ook wel smokey eyes kon maken en kocht ik UD Smoked. Wat een ramp was dat. Panda ogen galore
Ff checken of en waarvoor hij wordt aangeboden en er dan iets onder gaan zitten?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Voor hoeveel zal k mijn vice wegdoen?
Denk je? Ik vond het er bij mezelf echt heel raar uitzien en niet bepaald mooi. Meer alsof ik er gewoon niks van kan..quote:Op donderdag 4 april 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar dàt is echt een kwestie van gewenning
marktplaats staat hij niet op, verder is hij volgens mij nergens meer te koopquote:Op donderdag 4 april 2013 15:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ff checken of en waarvoor hij wordt aangeboden en er dan iets onder gaan zitten?
eBay ook niet?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
marktplaats staat hij niet op, verder is hij volgens mij nergens meer te koop
B kijkt mij altijd heel raar aan als ik eens een keer een wat donkere/fellere kleur lipstick draag. Dat vindt hij overal het algemeen niet mooi. Wat betreft ooglook heb ik nog niet gemerkt dat ie iets niet mooi vindtquote:Op donderdag 4 april 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
bb kijkt wel altijd een beetje vies als ik iets anders doe met kleurtjes
Janken hoef ik gelukkig nie zo vaakquote:Op donderdag 4 april 2013 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Vice.Kleurtjes.
Hooikoorts en moeten janken zodra je buiten stapt.
Welkequote:Op donderdag 4 april 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook nog 11 verwaarloosde Sleek pellets
Met dat palette maak ik juist mijn geen-inspiratie-standaard-makkelijke-look meequote:Op donderdag 4 april 2013 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 lade over waar rotzooi in zit, maar dan moet ik die weer uitladen en mehquote:
Hmm, sterk dubbelzijdig tape er tussen to be sure?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kun je ze goed en veilig stapelen trouwens?De mijne staat naast mijn deur en ik loop er nog wel eens tegenaan
Mja dat krijg je er NIET af als je ze ooit naast elkaar wil hebbenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, sterk dubbelzijdig tape er tussen to be sure?
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:52 schreef PriemGirl het volgende:
Cif zei afgelopen weekend (toen ik met de swatchsticks bezig was) of ik asjeeblieeefffffff nu echt niet genoeg nagellak had.............................................................. Ik zei gewoon nee... en toen ging ie een beetje beteuterd weg eik![]()
Je kunt met nagellakremover met aceton werken op je Helmerquote:Op donderdag 4 april 2013 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja dat krijg je er NIET af als je ze ooit naast elkaar wil hebbenDat is zo lelijk die plakzooi
Mja ik vraag me af of ik bij de bovenste lade kan als ik ze stapel, ik vind vast wel een plek op de grondquote:Op donderdag 4 april 2013 15:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je kunt met nagellakremover met aceton werken op je Helmer.
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik vraag me af of ik bij de bovenste lade kan als ik ze stapel, ik vind vast wel een plek op de grond
Ach jonguh tuurlijk welquote:Op donderdag 4 april 2013 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik vraag me af of ik bij de bovenste lade kan als ik ze stapel, ik vind vast wel een plek op de grond
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:52 schreef PriemGirl het volgende:
Cif zei afgelopen weekend (toen ik met de swatchsticks bezig was) of ik asjeeblieeefffffff nu echt niet genoeg nagellak had.............................................................. Ik zei gewoon nee... en toen ging ie een beetje beteuterd weg eik![]()
Mja kun je dan ook fatsoenlijk IN de lades kijken?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ach jonguh tuurlijk welDat zou mij zelfs lukken en ik ben nog kleiner
Lampoliequote:Op donderdag 4 april 2013 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja dat krijg je er NIET af als je ze ooit naast elkaar wil hebbenDat is zo lelijk die plakzooi
Dat weet ik niet, ik wacht ook nog steeds op mijn 2e helmerquote:Op donderdag 4 april 2013 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja kun je dan ook fatsoenlijk IN de lades kijken?
Ja dat wil ik dus niet, als ik er niet fatsoenlijk in kan kijken dan zet ik ze niet op elkaarquote:Op donderdag 4 april 2013 15:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik wacht ook nog steeds op mijn 2e helmer
Of je haalt de la eruit en zet hem op tafel?
Maar HOE doe je dat dan? Als ik zwart wil gebruiken om iets wat donkerder mee te maken, dan eindig ik met een zwarte vlekkerige veegquote:Op donderdag 4 april 2013 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ik gebruik echt suuuuuuuper vaak zwart![]()
BLEND IT ALLLLL LIKE A MATHAAAFACKAAA
Oh echt?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Met dat palette maak ik juist mijn geen-inspiratie-standaard-makkelijke-look mee!
Ook Theodora is nog niet zo vaak uit de la gekomenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Welke![]()
Ik gebruik het meest mijn naked 1; maar ik wissel toch echt vaak af met Theodora; vice en 15th... I LURV EM ALLLLL
In mijn crease; uithoek van de oog... en dan blenden en bij mij is het dan mooi egaal eikquote:Op donderdag 4 april 2013 15:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar HOE doe je dat dan? Als ik zwart wil gebruiken om iets wat donkerder mee te maken, dan eindig ik met een zwarte vlekkerige veeg
Chase vanaf binnenste ooghoek tot ongeveer de helft of 2/3e van m'n ooglid, Deeper vanaf buiten naar binnen toewerken en in de crease, M.I.A. als lijntje onder m'n oog of als ik iets anders wil een combo van Deep End & Chase of Evidence & Chasequote:Op donderdag 4 april 2013 15:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh echt?Welke kleuren horen daar dan bij?
Misschien blend ik wel gewoon helemaal verkeerd of zoquote:Op donderdag 4 april 2013 15:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In mijn crease; uithoek van de oog... en dan blenden en bij mij is het dan mooi egaal eikEne keer doe ik dan nog eens zwart er overheen omdat ik em goed donker wil hebben; maar vaak is ie wel wat lichter.
Vandaag heb ik roze ooglook met buitenkant ook zwartI dunno hoeee verder
![]()
Hmm, dat ga ik ook eens proberenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Chase vanaf binnenste ooghoek tot ongeveer de helft of 2/3e van m'n ooglid, Deeper vanaf buiten naar binnen toewerken en in de crease, M.I.A. als lijntje onder m'n oog of als ik iets anders wil een combo van Deep End & Chase of Evidence & Chase.
Toevallig vorige week keer foto gemaakt; waar je ook een roze/zwarte ooglook kan zien (die ik wat donker had gemaakt omdat ikzelf lichte kledij aan hadquote:Op donderdag 4 april 2013 16:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Misschien blend ik wel gewoon helemaal verkeerd of zoOf te kort..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Toevallig vorige week keer foto gemaakt; waar je ook een roze/zwarte ooglook kan zien (die ik wat donker had gemaakt omdat ikzelf lichte kledij aan had) - ging me toen eik meer om het verschil tss wel en geen foundation
Mooi!!! Zoiets wil ik ook kunnen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Toevallig vorige week keer foto gemaakt; waar je ook een roze/zwarte ooglook kan zien (die ik wat donker had gemaakt omdat ikzelf lichte kledij aan had) - ging me toen eik meer om het verschil tss wel en geen foundation
hmmm ik vind de oogschaduw niet zo mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat het echt een kwestie van blenden isquote:Op donderdag 4 april 2013 16:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mooi!!! Zoiets wil ik ook kunnen...
Ik moet toch eens wat meer oefenen dan denk ikquote:Op donderdag 4 april 2013 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt een kwestie van blenden isWordt wel vaker gezegd; maar imho is het ook echt zo
Dan kom je goed weg dat er niks gebroken isquote:Op donderdag 4 april 2013 16:09 schreef megamandy het volgende:
Mijn 15th is vorige week gevallenEn toen is 1 kleur eruit gevallen
Dus die moet ik even weer erin plakken, gelukkig zijn geen kleuren gebroken of wat dan ook
Ja ik had wel heel even een hartstilstandquote:Op donderdag 4 april 2013 16:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan kom je goed weg dat er niks gebroken is
Kan ik me wel iets bij voorstellen iddquote:Op donderdag 4 april 2013 16:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik had wel heel even een hartstilstand
Ik ben nog steeds aan het oefenen met het vloeiend aanbrengen van een vloeibare eyeliner zonder uit te schieten en zoquote:Op donderdag 4 april 2013 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben nu telkens wat aan het oefenen met een wing... Wel een ienieminietienietiny winkje; maar goed![]()
Ik ben altijd lichtelijk jaloers op lindy haar ooglooksquote:Op donderdag 4 april 2013 16:16 schreef megamandy het volgende:
Die krijg ik ook alleen maar klein, anders zit het of heel vreemd of het hangt naar benedenZal wel gewoon vreemde oogleden hebben.
En dan zie ik weer foto's van Lindy en ben ik weer jaloers
Wat wat wat?quote:
Ja meer durf ik ook nog niet hoor... ik ben idd ook al blij als ik ze ietwat gelijk krijgquote:Op donderdag 4 april 2013 16:16 schreef megamandy het volgende:
Die krijg ik ook alleen maar klein, anders zit het of heel vreemd of het hangt naar benedenZal wel gewoon vreemde oogleden hebben.
En dan zie ik weer foto's van Lindy en ben ik weer jaloers
Ja kan wel, is onderdeel van een applicatie toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan ik van een 'one worst feature' zeggen dat het design teringlelijk is? Of is het design geen feature van een applicatie?
SPEND ALL TZE MONEHquote:Op donderdag 4 april 2013 16:20 schreef Debsterr het volgende:
M'n Adsense loopt ineens goed binnen! 26 februari uitbetaling gehad, nu alweer 24 euro onbetaald... NICE.
Mja ik weet niet of die gozer een feature ook het design vindtquote:Op donderdag 4 april 2013 16:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja kan wel, is onderdeel van een applicatie toch?
Had je trouwens gelezen (2 weken terug ofzo) dat ik jou gespot hadquote:Op donderdag 4 april 2013 16:21 schreef megamandy het volgende:
Godver ik moet mijn wenkbrauwen weer eens epilerenLang leve de pony die lang is
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had je trouwens gelezen (2 weken terug ofzo) dat ik jou gespot had?
Waar is het voor dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik weet niet of die gozer een feature ook het design vindt
Ik werk nu af en toe in Maastricht bij een collega, we waren rondje lopen door de stad.. dus we liepen langs jouw werk en ik ineens zo HEY die ken ik. En toen moes ik uitleggen HOE en dat ik te verlegen was om hoi te gaan zeggen want awkwardquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik werk nu af en toe in Maastricht bij een collega, we waren rondje lopen door de stad.. dus we liepen langs jouw werk en ik ineens zo HEY die ken ik. En toen moes ik uitleggen HOE en dat ik te verlegen was om hoi te gaan zeggen want awkward
Zal ik de volgende keer doenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:24 schreef megamandy het volgende:
[..]gewoon binnenlopen
is nu toch niets te doen
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik werk nu af en toe in Maastricht bij een collega, we waren rondje lopen door de stad.. dus we liepen langs jouw werk en ik ineens zo HEY die ken ik. En toen moes ik uitleggen HOE en dat ik te verlegen was om hoi te gaan zeggen want awkward
Dan hoort het er gewoon bijquote:Op donderdag 4 april 2013 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet app's revieuwen voor school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Mijn collega ook echt "ja ga hoi zeggen dan" ik zo "neeeee dat is een beetje raarquote:
HOEZO IS DAT RAAR!quote:Op donderdag 4 april 2013 16:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn collega ook echt "ja ga hoi zeggen dan" ik zo "neeeee dat is een beetje raar![]()
![]()
"
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:28 schreef megamandy het volgende:
Swarte is ook al eens bij mij in de winkel geweest
Nee ik ben pas 1x geweest toen bij SQ en daar was Debs niet bij.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:29 schreef Mss het volgende:
Maar jullie kennen elkaar toch ook van meets ofniet?
Dat dusquote:Op donderdag 4 april 2013 16:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee ik ben pas 1x geweest toen bij SQ en daar was Debs niet bij.
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Omdat dit natuurlijk het makkelijkste zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn collega ook echt "ja ga hoi zeggen dan" ik zo "neeeee dat is een beetje raar![]()
![]()
"
whihihi
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat dus. Dan sta je daar ineens terwijl je elkaar eigenlijk niet kent.
Skjoe en ik dachten wel een keer dat MegaMandy aan het pinnen was in het Eindhoven, maar dat meisje verzekerde ons er toch vand at ze het niet was.
PIC ALLES DIT DAT NU METEEN HOP HOP WHAOJAAquote:
Toen moesten m'n ouders zo nodig een feest vierenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:30 schreef Mss het volgende:
Was Debs er toen niet bij? Oh dan heb ik dat krom in mijn hoofd
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat dus. Dan sta je daar ineens terwijl je elkaar eigenlijk niet kent.
Skjoe en ik dachten wel een keer dat MegaMandy aan het pinnen was in het Eindhoven, maar dat meisje verzekerde ons er toch vand at ze het niet was.
OMG heb jij gewoon een dubbel gangster?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:31 schreef megamandy het volgende:
Dat was trouwens vast mijn dubbelgangster in EindhovenZelfs mijn vrienden denken soms dat ik dat ben
En ik denk dat ze Roos heet
T typt wel verrotquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
OMG heb jij gewoon een dubbel gangster?
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:33 schreef Mss het volgende:
Ik heb hier op de campus ook een dubbelgangster. Een vriend van me heeft een keer met haar gebatst
quote:The worst design decision is the choice of colors and the lack of effort to make the application look nice as a whole. Right now it looks like they created this application in Microsoft Paint.
Die vriendquote:Op donderdag 4 april 2013 16:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij vertelde ook heel vaak dat ze echt heel erg op me leek. DAFUQ
Ik heb er een in Helsinki schijnt.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb een dubbelgangster in berlijn lopen; en schijnt dat ik ook errrrg goed lijk op de drumster van crazy pianos....duss.....
Omdat ie dacht dat jij het was?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:33 schreef Mss het volgende:
Ik heb hier op de campus ook een dubbelgangster. Een vriend van me heeft een keer met haar gebatst
En die docent heeft een afkeer voor windows en microsoft dus dat maakt mijn punt wel extra duidelijkquote:
Spees let hier ook op!quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En die docent heeft een afkeer voor windows en microsoft dus dat maakt mijn punt wel extra duidelijk
Nee ze is Fins dus hij wist wel dat ik het niet was. Maar toch, het is RAARquote:Op donderdag 4 april 2013 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Omdat ie dacht dat jij het was?
Dankje maar die gast heeft een heel college gegeven over wat goed en slecht is (volgens hem) dus ik ga lekker die richtlijnen aanhoudenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Spees let hier ook op!
http://theultralinx.com/2013/01/flat-design-trend-2013.html
scoor je misschien punten mee
En nu ga ikEven snel de stad doorcrossen en dan met de bus naar Strijp om te eten omnom
Peheheh dat iddquote:Op donderdag 4 april 2013 16:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee ze is Fins dus hij wist wel dat ik het niet was. Maar toch, het is RAAR
Zo is het beterquote:Op donderdag 4 april 2013 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
• Safe: This application is safe to use. You might get some weird eye disease from its ugliness though.
dit gaat te ver of niet
Anders is het helemaal een droogklootquote:Op donderdag 4 april 2013 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop dat hij erom kan lachen, ik laat het er wel instaan met priem dr edit
Hij komt uit India geloof ikquote:Op donderdag 4 april 2013 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Anders is het helemaal een droogkloot
HIII RAJJJ KOETRAPALOEIIEIEIEIEIquote:
Ja daar lijkt hij wel opquote:
HOE!!quote:
Ik wil die greek burger proberenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb zin in een McDonalds honing-mosterd wrap
Al sinds ik gisteravond met de fiets langs zo'n fokking reclame in een bushokje reed
Die hoef ik nietquote:Op donderdag 4 april 2013 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil die greek burger proberen
ERMNERMNERMquote:Op donderdag 4 april 2013 16:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die hoef ik niet
Ik denk dat ik binnenkort zo'n wrap zelf ga maken met een kipkrokant schnitzel. Maar ik wil em nu
I WANT IT NOAW YOU EVIL WOMANquote:Op donderdag 4 april 2013 16:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah met ijsbergsla, gebakken uienringen, tomaat en honing-mosterd dressing
Sowwy.... Ik wil em ook nuquote:Op donderdag 4 april 2013 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I WANT IT NOAW YOU EVIL WOMAN
ERMAHGERDquote:Op donderdag 4 april 2013 17:09 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD ER KOMT EEN POSTNL BUSJE AAN ZOU IK MIJN TAS DAN TOCH KRIJGEN VANDAAG?
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:31 schreef Mss het volgende:
FUUUUUUUU IK MOET ZO BOODSCHAPPEN DOEN WANT ER STAAT STRAKS EEN VRIENDIN VOOR DE DEUR
Die kleuren waren soberso raar op die sitequote:Op donderdag 4 april 2013 18:08 schreef Mss het volgende:
Ze hebben de goeden kleur geleverd, hij valt alleen heel anders uit.
Joh, 20 minuutjes werk! Gewoon voorzichtig doen en een schroevendraaier gebruiken voor het buigen van de "flapjes".quote:Op donderdag 4 april 2013 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil ik zelf een helmer zelf in elkaar zetten of is dat gedoemd te mislukken met gebroken nagels als resultaat?
Doenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil ik zelf een helmer zelf in elkaar zetten of is dat gedoemd te mislukken met gebroken nagels als resultaat?
Eens kijken of ik mijn broer kan hosselen anders ga ik het zelf wel doen mehequote:Op donderdag 4 april 2013 18:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Joh, 20 minuutjes werk! Gewoon voorzichtig doen en een schroevendraaier gebruiken voor het buigen van de "flapjes".
Ik had er drie tegelijk gekocht en toen met Fred wedstrijdje gedaan wie het eerst z'n helmer in elkaar had zittenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:54 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind dat leuk, Helmers bouwen. Maar ja, ik heb dan ook 5 jaar bij IKEA gewerkt en velen velen spullen gebouwd:').
Zilver, meerdere kleuren is stom.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar rood of zilver? Ik heb al een zilveren![]()
Met rood kan ik wel laatjes wisselen zodat ze rood-zilver zijn
Ik heb 1 blauwe, die is vet htf jonge, die maken ze niet meerquote:
Ze zijn zeker mooi, als ze in een goeden push-up zittenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze zijn zeker mooi, als ze in een goeden push-up zitten![]()
QFTquote:
Ermahgerdquote:Op donderdag 4 april 2013 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Schade van de doos tillen: snee in vinger en een andere geschaafdfail
Ermahgerdquote:Op donderdag 4 april 2013 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pahaha mama had nog nooit in een parkeergarage gereden
buuhhhquote:Op donderdag 4 april 2013 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Schade van de doos tillen: snee in vinger en een andere geschaafdfail
Serieus nietquote:Op donderdag 4 april 2013 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pahaha mama had nog nooit in een parkeergarage gereden
ermahgerd, welke.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:03 schreef Debsterr het volgende:
OPI samples kwamen niet door de douane heen, of ik ze tegen PayPal overschrijving in de winkel kan kopen. JA HOOR!
3 van de lente/zomer collectie dus ik gok Euro Centralequote:
Oehhh goeien dealquote:Op donderdag 4 april 2013 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
3 van de lente/zomer collectie dus ik gok Euro Centrale. Neem aan dat ik nu dan ook zelf mag uitzoeken welke van die collectie ik haal
.
Nice!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
3 van de lente/zomer collectie dus ik gok Euro Centrale. Neem aan dat ik nu dan ook zelf mag uitzoeken welke van die collectie ik haal
.
Nieuwe liedjes zijn tofquote:
Kerrie roerbak rijst groentjes omnomnomno kerriequote:
Ermnermquote:Op donderdag 4 april 2013 20:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kerrie roerbak rijst groentjes omnomnomno kerrieEn daar moest ik persé 2 grote borden van op
![]()
Ik zeg net tegen jou dat ik het ook best wil doenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
jonguh waarom alleen plaatjes, ik snap tekst toch veel beter. Kut ikea
Neeee die halslijn *snakt naar adem*quote:Op donderdag 4 april 2013 20:17 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1A1_1A1_883644/
Maar bij zo'n halslijn lijken je boobs instant bigger jongeuhquote:Op donderdag 4 april 2013 20:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neeee die halslijn *snakt naar adem*
Ohai !quote:
Yay!! Van Bianca, of niet? Wat coolquote:Op donderdag 4 april 2013 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai !
IK HEB OOK EEN AC/DC SHIRT ERMAHGRD![]()
Jaquote:Op donderdag 4 april 2013 20:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yay!! Van Bianca, of niet? Wat cool
Echt welquote:Op donderdag 4 april 2013 20:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zo leuk he, zulk spul voor hele kleine mensjes
Dat is helemaal zo coolquote:Op donderdag 4 april 2013 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt welOver 2 weken zie ik em weer hihihi en m'n broer is echt zo'n huuuuuge ac/dc fan; die gaat dit helemaal tof vinden
D'aawwwwquote:Op donderdag 4 april 2013 20:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is helemaal zo cool
Vrienden van ons hadden een decepticon-romper voor Stef laten maken als kraamcadeau, zo fantastisch ook echt!
Ze staat er wel heel zakkerig bij jaquote:Op donderdag 4 april 2013 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer... Zie ik deze; denk ik: whaoooo wat een toffe trui: http://www.wehkamp.nl/dam(...)7&PI=2&SM=0&AAPP=200
En dan kijk ik naar het model die em aan heeft en denk ik 'ew. wat is dat"
Ze kijkt ook zo heerlijk blij
Ze is iig heel blij met de kledingquote:Op donderdag 4 april 2013 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer... Zie ik deze; denk ik: whaoooo wat een toffe trui: http://www.wehkamp.nl/dam(...)7&PI=2&SM=0&AAPP=200
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Welke
Ik heb die van mij gister binnen gehad
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm zou ie mij staan?Ik heb eik noooooit truien met iets er op
Altijd effen eik
Yeoquote:Op donderdag 4 april 2013 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm zou ie mij staan?Ik heb eik noooooit truien met iets er op
Altijd effen eik
Oehhh goeien kleurquote:
van die halve sokjes van de hema zijn fijn!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:41 schreef Debsterr het volgende:
Ja ik vond de kleur ook wel erg mooi en wilde ook wel eens lage, normaal altijd hoge zwarte. Nu nog van die onzichtbare sokjes scoren.
Dees?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had lage leopard ooit, maar ik kan er echt niet op lopen
Ja! Die had ikquote:Op donderdag 4 april 2013 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dees?
[ afbeelding ]
Ik had die ooit in hoog, ik ms ze nog. Gelukkig staan ze wel op een foto van Baas en mij samen (toen we nog prille verkering hadden, gemaakt door oma Puckzzz
).
En je bent ook al kleinquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En je bent ook al kleinje bent echt ene hobbit
JA DOE DAT1quote:Op donderdag 4 april 2013 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders een puntmuts gaat haken
Heb je hun bikini-modellen al eens gezien?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd ik ookquote:Op donderdag 4 april 2013 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik loop serieus instant mijn kleine teen kapot, ligt niet aan inlopen ofzo. Ze zijn gewoon te smal
Nou ja, lyrisch... Ze passen bij veel en zijn niet duur, maar echt goed voor je voeten zijn ze natuurlijk nietquote:Op donderdag 4 april 2013 21:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ermahgerd ik ook
En iedereen is zo lyrisch over die dingen en ik vind ze zo kut lopenHeb zwarte hoge en met een zooltje erin want ze zijn ook te plat en daar krijg ik last van
Lolquote:Op donderdag 4 april 2013 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je hun bikini-modellen al eens gezien?
http://www.wehkamp.nl/sal(...)/OPR_SDA_SDK_995301/
http://www.wehkamp.nl/dam(...)5,6,2,4,17&PI=6&SM=0
Ik zie echt zoveel mensen op die dingen lopen en iedereen die ik ken die ze heeft draagt ze graag.. En ik vind ze eigenlijk gewoon heel kut zittenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, lyrisch... Ze passen bij veel en zijn niet duur, maar echt goed voor je voeten zijn ze natuurlijk niet
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Strijkplanken met een hoes stralen nog meer seks uit!
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders onderdelen weer in doos pleurt en onder kast schuift
ZE ZEGGEN TOCH NIET WELKE SCHROEFJES IK MOET GEBRUIKKEN EN IK HEB VAN ALLEBEI 12 HOE MOET IK DAT WETEN DANquote:Op donderdag 4 april 2013 21:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik laat de mijne ook door manlief in elkaar zetten
adidasjesquote:Op donderdag 4 april 2013 21:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zie echt zoveel mensen op die dingen lopen en iedereen die ik ken die ze heeft draagt ze graag.. En ik vind ze eigenlijk gewoon heel kut zitten![]()
Ik had al expres die hoge omdat ik in de lage geen zooltje kon stoppen, want dan slipte ik met mijn hielen eruit. Maar ook met zool loopt het voor geen meter en ik heb dus ook au aan mijn kleine tenen
Ik moet maar eens op zoek naar nieuwe sneakers geloof ik
Ik heb ook helemaal geen zin om dat uit te zoeken.. Dus dan is het richting B van 'Hier, vindt jij leuk he!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ZE ZEGGEN TOCH NIET WELKE SCHROEFJES IK MOET GEBRUIKKEN EN IK HEB VAN ALLEBEI 12 HOE MOET IK DAT WETEN DAN![]()
En al die onderdelen 20x inspecteren of je wel de goede hebt en niet op zn kop enzo, nee laat maar
het is maar een simpele helmer ffsquote:Op donderdag 4 april 2013 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders onderdelen weer in doos pleurt en onder kast schuift
Ik ga inderdaad voor zoiets kijken jaquote:
mag brum morgen doenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is maar een simpele helmer ffs
picsquote:Op donderdag 4 april 2013 21:35 schreef Debsterr het volgende:
Godsamme Herman heeft de kolder in z'n kop.
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
O LOL Ik had daar helemaal geen schroeven voor nodig
kolderpoussequote:Op donderdag 4 april 2013 21:35 schreef Debsterr het volgende:
Godsamme Herman heeft de kolder in z'n kop.
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar rent 'ie te hard voor door huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |