[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-09-2000 00:31]
00:00/00:10
Bij de screening hebben ze aan Bianca gevraagd wat ze van triootjes, sm etc. vond. Ene Paco was er iig bij. Ferdi hebben ze ook vragen gesteld in deze trant.
Ali had in papendal een gesprek. Hij had gezegd dat ze met hem niet moeten fucken. Zelfs de koningin niet. Hij was wel heel erg duidelijk, zeiden ze. Ja tuurlijk, zegt Ali, hij wil geen namaakmensen om zich heen. Thuis niet en hier ok niet.
Ferdi zegt dat ze steeds met dezelfde vragen kwamen met een omweg. Het waren wel aardige gasten.
Bij de vriendin van Ali stonden meteen detectives voor de deur. Boem boem boem, jaaah ene Paul Nieuwenhuizen Het was om zijn verhaal te checken. Blablabla, als ze vragen had kon ze bij hun terecht, blablabla voor sommige mensen kom ik ongeloofwaardig over omdat ik zo direct ben. Hij is gewoon zo sterk. Met je mond moet je alles oplossen, volgens Ali.
Annet gaat d'r tandjes poetsen en ff liggen.
Oh, ze gaat eerst nog ff een sinaasappeltje met Bianca eten. Ali hoeft niet. De rest is nu uit beeld.
Ali en Bianca moeten over een uurtje, maar zo te horen heeft Ali weinig zin.
Bianca verwijt Ali dat ze die opmerking al 30 keer heeft gehoord vandaag. (Eh, welke)
Annet heeft het over de schuimstunt van Ali van vanochtend. Ze snapte er in 1e instantie niets van, ze was ver in dromenland.
Hieke is ook weer in de woonkamer.
Ali moppert dat Koos vandaag niet heeft gedanst.
Ali zegt dat je niet moet zeiken over het eten. Dan hebben we vrijdag maar minder. Hij wacht daarom altijd als laatste met eten opscheppen .
De sinaasappel is ene perssinaasappel!!!
Ali begint over het kaas snijden. Iemand zij dat het wel genoeg was, "nou dan kan hij zijn bloed wel drinken". Terwijl hij al 4 sneden achter zijn kiezen had "Ja, lekker belangrijk," zegt Ali, "over eten zeiken".
Ali doet na hoe iemadn reageert als er een vliegtuig overvliegt. ik weet niet wie hij bedoelt. Annet, Hieke en Bianca lachen er hartelijk om.
Ze hebben het nu over Koos. Lekker, zo'n buurman, zegt Ali.
Het onderwerp verandert in warme chocomelk met slagroom. Hier breien ze nog even ver door.
Ali vraagt zich af of de regie ook meelacht enof ze de humor begrijpen als ze in de slaapkamer liggen te dollen en in hun bed pissen van het lachen.
Zo,op de bank, van de bank, over de grond...
B: aahh, ik stik
MA: jij stinkt?
Hieke ligt dubbel
Annet gaat tukken
Bianca en MA stoeien verder, nu met kussens
B: He, Koos is klaar, dan maak ik me klaar
Koos weer in de keuken
Ferdi loopt voorbij om nog een pilsje te halen. "Dat wordt de laatste", zegt hij vrolijk.
Annet gaat nu echt naar bed, zegt ze.
Bianca zegt tegen Ali dat hij Koos niet moet opjutten wat betreft het dansen. hij is er stil van. (hihi) Hij is daar gevoelig voor en volgens Bi praat Ali hem een schuldgevoel aan. Dat hoeft niet, want desnoods leveren ze geld in, maar je meot hem niet opjutten.
Ali begint weer te zeiekn over sterk zijn, kom maar op, hij heeft iedereen door blablabla.
Ali noemt Bianca "Mies". Zij is zijn zusje, maar 5 tellen later zegt hij dat ie voor haar 10 anderen kan krijgen
En toch houdt je van me, zegt Ali tegen Bianca.
Je mag ook lekker met Koos gaan stommelen. blablabla, wegwezen man. Humor van de bovenste plank vban Ali.
Ali heeft zin om te gaan lopen zieken, iedereen wakker, ja lachen. Bianca: "Don't you dare"
*Ruud kwam ff bij me op visite*
Ali maakt grapjes over graanjenever uit Gruningen. Meiden liggen dubbel, maar ik mis blijkbaar iets. Bianca is een echt manwijf, volgens Ali. Dat zag hij de 1e keer al, toen ze binnen kwam. hij wist meteen dat ze pot was
Ik hoor Ferdie alleennog maar over bier, bier, bier
Celine Dion staan buiten op zo te horen, er wordt hard meegezongen
Hiek gaat slapen en zegt iedereen dag
Ferdi gaat ook tukken, Bianca gaat bij Koos op de bank zitten.
B: voor mij is dat dansen kattepis
B: Met MA discussies op de dansvloer, dan viegt de tijd
K: waarom is Robin uit bed?
Robin: Ik kan niet slapen!
Koos tegen Georgie: Jij zit hier nog maandenlang, wat moet je dan lezen? Ik neem mijn boek mee naar huis, dus er gaan elke week weer boeken weg.
Kim: je moet dus eerst andermans boeken lezen, die van jezelf heb je altijd nog
Georgie en Kim vonden het echt wel zwaar dat dansen, Robin probeert een ander schema aan ze voor te stellen, wordt keurig van tafel geveegd.
Leo schijnt het erg zwaar te hebben gehad zojuist, die zat er met dansen helemaal doorheen.
Volgens Koos ging de red. ervan uit dat er meer van partner werd gewisseld,
Georgie: of om juist koppeltjes te maken, Koos: Ja, daar hoop jij op
Georgie voor de gei: Kijk morgen weer naar G en Kim op de danvloer,
Koos: jij maakt er nou een geintje van
tegen elkaar: ze zijn heus niet gek, die van Veronica, die stelletjes willen ze wel
Koos over Sabine (van Bart) misschien was het wel een Bits
Kim mag van Koos niet in de playboy, ze is te jong.
Kim vind haar lichaam niet mooi genoeg, haar littekens zitten 'r dwars.
Het gesprek gaat over naakt poseren. Koos en Kimmie weten dat er één vrouw in het huis is die geen nee zal zeggen tegen Playboy. Georgie mag het niet weten. Het is in ieder geval niet Kimmie. Ze zegt dat ze littekens heeft en dat ze het niet ziet zitten. Koos vindt dat een goed idee want Kimmie is nog maar 19 (20 verbetert Georgie) en da's veel te jong daarvoor. Robin roept ook iets. Georgie houdt een pleidooi voor de superioriteit van de man. Kimmie gaat tegen hem in.
1.12
Kimmie vraagt aan Georgie: "Zou je het doen voor een miljoen? Ik bedoel, met een vrouw naar bed gaan?" Georgie en Robin schieten enorm in de lach. Kimmie krijgt geen antwoord. Ze wordt uitgelachen maar zit daar zo te zien niet zo mee. Koos doet verslag van de sexuele moraal in zijn jeugd, ergens voor de oorlog. Georgie vertelt dat ie een fatsoenlijke jongen is. Maar 1x een one night stand, verder zo trouw als een hond. Hij zegt dat ie Kimmie bewust niet goed heeft beetgepakt bij het dansen. Kwestie van fatsoen. Georgie zegt dat sex een grote rol speelt in het leven van mannen. "Ik kan uren over sex ouwehoeren. Ik wilde bijna nog sexuologie gaan studeren. Kan er uren over praten, het fascineert me echt enorm."
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 28-09-2000 01:20]
25% van alles wat ze doen gaat naar John de Mol prod!!!
Georgie heeft het uitgezocht, ze zeiden hem dat dat een normaal percentage was.
Georgie haalt Cippolini (wielrenner) erbijdie overal in z'n naakte luier in staat, iedereen heeft z'n prijs zegt 'ie.
Koos vertellt over mannen die er op de wallen achteraf achter komen dat ze opeentavestiet hennen lopen kezen.
Koos: maar ja, het gaat toch om het resultaat
Kim tegen Georgie: zou jij het voor een miljoen doen met iemand die je niet kent..., een vrouw?
Robin en Georgie: WAT???!!!
Robin: waar kom jij vandaan, uit een ei?
R en G: we dachten, nu gaan we de vraag krijgen, maar met een vrouw...!
beiden: Ja, wel 24 uur lang!!!
Koos vertelt z'n verhaal weer over de naakte vrouw die hij een kus gaf, volgens Robin is het beste dan de week erna terug te gaan en er alsnog een beurt te geven.
G: ik lig ook wel eens naast een meisje zonder dat er wat gebeurt
Koos: vroeger was dat nou absoluut uitgesloten! (hij is serieus)
G: ik was bijna sexuologie gaan studeren, heel interressant, soort Goedele Likkens
Ik ben verslaafdaan sex, Kim kan zich dat echt niet vorstellen.
G: Als je nou een vriendin hebt gehad zoals ik, ik deed het minimaal 2 x per dag!
Koos: maar dan is de lol er ook snel af
G: neeman, je kan onwijs veel doen
das een mooie om mee naar bed te gaan
oh wacht effe...
de vriendin van koos (els) is ook een gekke... die springt af en toe van de boekenkast af.... zo zijn bed in.. heel bijzonder.
heeft ie wat gedronken?
zijn vorige relatie is meer een 'hert'
georgie: dus kimmie als je thuiskomt, doe je een jas aan, wat sjaratellies eronder (wat zal pa daarvan denken??)
ja.. of je dat wil weten van je moeder.. dat zij of van de kast sprong of in alleen een jas voor of achter de deur staat.
opeens komt de moeder de hoek om zeilen. het is zo erg voor zijn kinderen.
georgie: "koos is los"
ferdie neemt zijn laatste biertje.. hij maakt zich zorgen over de nominatie morgen.
01.25 uur Koos vertelt dat zijn dochter ook jong samenwoonde. Georgie vindt dat vrouwen vaker jaloers zijn dan mannen. Koos zegt dat Els ook een kanjer is die van de boekenkast af springt. De rest lacht. Zijn vorige relatie was ook een hert en daar komen de bekende verhalen over een jas met nix eronder.
Het valt me op dat Koos zegt dat hij zoveel heeft meegemaakt op sexueel vlak maar hij heeft steeds dezelfde anekdotes. Koos zegt dat ie verhalen kan vertellen nou... Georgie gaat liever slapen
Koos hoopt dat hij zijn spannende verhalen niet morgen op tv kan zien als hij eruit zou moeten. Nu over wat zijn kinderen ervan zouden vinden. Georgie zegt dat je moet oppassen wat je zegt.
Georgie tegen Ferdi: Koos gaat los!!
Nu het pijpen in bad waarbij Koos zijn teen brandt aan een kaarsje. Iedereen lacht..
Ze willen Koos in de Nachtsuite of Menno Buch. Koos gaat nu terugkrabbelen en zegt dat het om zijn teen ging en niet om zijn ...
De rest gaat hem harder plagen en geven hem de bijnaam dipstick(?)
Ferdie vertelt over een vriendin die hem overal besprong ofzo, in de douche en dat deed ie normaal nooit.
Koos over scharreltje van hem die bij de tandarts tegenover hem zat zonder slipje..
Sterke verhalen nu, Kim is heeeel stil
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-09-2000 06:51]
Georgie is (mijns inziens) op het versierpad.
Wat hij verteld past goed in het ervaringnivo van een 20 - jarige (Kim dus) als het over sex gaat en hij heeft handig zijn rechtervoet tussen de benen van Kim gelegd.
mensen zijn aan het hyperventaleren....
iedereen doet na of ie met een erectie kaarsenvet op zijn teen krijgt....
koos krijgt uitnodiging voor nachtsuite, vinden de bewoners!
"ik heb toch geen misdaad begaan?" koos
(ze hebben het over een digstick of een dipsitck)
nou ja.. dat wordt morgen dus roepen!!
Gelach alom.
Kim luisterd stilzwijgend
Koos bevestigd dat het de tweede keer is dat hij dit verhaal verteld.
Ze lachen om het woord dipstick
01.45 uur Ze hebben het nu over hoe mensen reageerden als ze hoorden dat ze in BB kwamen.
Ik ben ff weggeweest en nu hebben ze het over de Bus. Ze kenden elkaar al voor de bus (ik denk dat het over Jop & hoeheetze gaat). Ze vinden dat de buspassagiers het maar makkelijk hebben, alleen het slapen is niet zo tof..
01.50 uur Ferdi vindt 120 gulden wel weinig voor zoveel dansen.. Georgie zegt 2,50 per uur, 1,25 per persoon. Daar komt Ferrdie zijn bed niet voor uit, hij verrrrdient wel ????
Ze vinden de muziek niet helemaal ok. Kim vroeg aan Robin(?) of hij zo gaat dansen. Zij gaat zo slapen, er wordt flink gegaapt. Kim heeft geen zin om zich klaar te maken voor bed, make-up eraf enzo.
Ferdi zegt dat hij een echt pilsie gaat halen als ie er morgen uit moet.
01.55 uur Koos zegt dat ie zich ff wil afzonderen als ie pas na een paar maanden het huis uit gaat ivm de hectiek.
Ze noemen Ferdi de Master omdat hij dat zegt als hij gaat plassen Headmaster. Ze denken dat Beau hem ernaar gaat vragen als hij eruit moet. Hilariteit. Flauwe grappen.
Koos gaat naar bed.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-09-2000 01:59]
Georgie gilt dat hij moet plassen maar Koos zit op de plee.
Kim wil gaan slapen, ze heeft eigenlijk geen zin om naar bed te gaan.
Als Fewdie naaw huis gaat zal hij eewst een echt pilsie nemen.
Koos vindt het zo hektisch hier dat als hij er na lange tijd uitkomt hij eerst stiekum in een stil hotel gaat
Fewdie wil een studentenfeest houden.
Ferdi kan niet slapen omdat hij moet denken aan de nominaties. Niet omdat hij het erg zou vinden als hij eruit moest.
Verhaal over Kim's getrouwde vriendje. Ze dollen haar een beetje. KIMMMMIIIIIIIEEE!!!!
Ze grappen nu over de live uitzending. Iemand over het 'gejank' van Anouk uit BB1. Het gejank wordt nagedaan. Ze kraken haar nu met z'n allen af.
Ferdi kan zich wel voorstellen dat je heimwee hebt.
Kim zegt dat ze niet zielig rond gaat lopen als ze het niet meer naar haar zin heeft. Ze hebben het nu over Kim met haar leren pijpen.
02.10 uur Ze kunnen zich wel voorstellen dat je je rot kan voelen in BB. Maar vrouwen zijn nu eenmaal emotioneler. Als er meer mensen janken gaat Kim meehuilen. De mannen gaan niet huilen als ze eruit moeten, of als een maatje eruit moet.
Het valt Kim mee dat ze zo weinig heimwee heeft. Ze vindt het nu nog leuk. Iedereen is erg druk vindt ze.
02.15 uur Een van de vrouwen praat in haar slaap. Gaf een gil, het gaat dus over Dees. Ze maken er wat grappen over. Nu over gesnurk van Ali??? die wakker gemaakt wordt Dees. Lekker stel vinden ze.
Ali zijn artiestenstatus wordt afgezeken. Ze denken dat BB niet zo'n groot succes is als vorig jaar en dat Ali zich er teveel van voorstelt.
02.20 uur Wat slap geOH over leeftijdsverschil in een relatie. Kim wil ze niet ouder dan 30. Georgie trekt bij 17 wel de grens. Iets over een visagiste, leuke meid met een kind van 5 en die was al 34.
Ferdi heeft geproken met een iemand van de regie van BB in Amerika. Hij zegt nu "Dat is nog een iets anders dan dat zooitje .... pffffff hier"
02.25 uur Georgie over verliefd zijn. Maar 1 of 2 keer in zijn leven verliefd geweest. Als je iemand echt leuk vindt en diegene heeft een eigen huis, voor je het weet woon je samen. Dat gaat zo snel..
Kim gaat naar bed denk ik. Robin, Ferdi en Georgie blijven over. Ieder op een bank.
Er is iets wat ze toppietoppietoppie vinden.
Wat verhalen over nix, iemand wrijft als een gek over z'n microfoontje (lekker )
Daar was Ruud.
02.30 uur Over auto's nu. Kim zegt nog een keer welterusten. Georgie en Ferdi gaan naar bed. Robin blijft wakker.
Stream 1 op een lege gang. Stream 2 op de slaapkamer. Iemand trekt door. Het was Ferdi, hij doet zijn haar goed, trekt zijn onderbroek recht en gaat naar bed.
02.35 uur Robin gaat nu de badkamer in. Ferdi zit half rechtop in bed, het geluid is weg.
Dees komt naar Robin in de badkamer. Ze knuffelen elkaar en vinden de opdracht zwaar. Het regent buiten. Dees gaat zich aankleden en Robin maakt een broodje voor haar.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-09-2000 02:41]
Kim is (even) weg.
We kunnen niet zien wie er nu nog aan het dansen zijn. Geen idee
Kim wil niet ouder dan 30, Robin verteld dat als zij een leuke vent van 34 tegenkomt dat dat ook ok is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |