abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin woensdag 27 september 2000 @ 23:59:32 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_365796
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_365838
0.20 uur Hieke, Bianca, Annet en Ali zitten in de woonkamer en hebben het over Georgie. Hij wordt King George genoemd op zijn verjaardag.
Ali vraagt zich af of de regie de humor van de bewoners snapt.
Annet is naar bed gegaan?
Na een vraag van Ali of Bianca wel met Koos wil dansen zegt ze dat hij daar niet meer over moet beginnen omdat zij het prima vindt en Koos er onzeker van wordt. En weer wordt Ali niet boos! Het gaat over in wat gedol, hij roept wel 'opzouten' maar er blijft gelachen worden.
Bianca at ondertussen een sinaasappeltje en Ali zegt dat ze niet tussen haar tanden moet poeren omdat ze wel een meisje is hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-09-2000 00:31]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  donderdag 28 september 2000 @ 00:34:21 #3
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_365851
Beter laat dan nooit, zat in het verkeerde topic

00:00/00:10
Bij de screening hebben ze aan Bianca gevraagd wat ze van triootjes, sm etc. vond. Ene Paco was er iig bij. Ferdi hebben ze ook vragen gesteld in deze trant.

Ali had in papendal een gesprek. Hij had gezegd dat ze met hem niet moeten fucken. Zelfs de koningin niet. Hij was wel heel erg duidelijk, zeiden ze. Ja tuurlijk, zegt Ali, hij wil geen namaakmensen om zich heen. Thuis niet en hier ok niet.

Ferdi zegt dat ze steeds met dezelfde vragen kwamen met een omweg. Het waren wel aardige gasten.

Bij de vriendin van Ali stonden meteen detectives voor de deur. Boem boem boem, jaaah ene Paul Nieuwenhuizen Het was om zijn verhaal te checken. Blablabla, als ze vragen had kon ze bij hun terecht, blablabla voor sommige mensen kom ik ongeloofwaardig over omdat ik zo direct ben. Hij is gewoon zo sterk. Met je mond moet je alles oplossen, volgens Ali.

Annet gaat d'r tandjes poetsen en ff liggen.
Oh, ze gaat eerst nog ff een sinaasappeltje met Bianca eten. Ali hoeft niet. De rest is nu uit beeld.

Ali en Bianca moeten over een uurtje, maar zo te horen heeft Ali weinig zin.

Bianca verwijt Ali dat ze die opmerking al 30 keer heeft gehoord vandaag. (Eh, welke)

Annet heeft het over de schuimstunt van Ali van vanochtend. Ze snapte er in 1e instantie niets van, ze was ver in dromenland.

Hieke is ook weer in de woonkamer.

Ali moppert dat Koos vandaag niet heeft gedanst.

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  donderdag 28 september 2000 @ 00:35:15 #4
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_365854
00:10/00:20
Ali trekt volgens hem indo's aan. Ik heb het even half gevolgd, maar hij had het ineens over verliefd op kunne worden. Maar hij is gereserveerd en dan schakeld hij zijn gevoel uit.

Ali zegt dat je niet moet zeiken over het eten. Dan hebben we vrijdag maar minder. Hij wacht daarom altijd als laatste met eten opscheppen .

De sinaasappel is ene perssinaasappel!!!

Ali begint over het kaas snijden. Iemand zij dat het wel genoeg was, "nou dan kan hij zijn bloed wel drinken". Terwijl hij al 4 sneden achter zijn kiezen had "Ja, lekker belangrijk," zegt Ali, "over eten zeiken".

Ali doet na hoe iemadn reageert als er een vliegtuig overvliegt. ik weet niet wie hij bedoelt. Annet, Hieke en Bianca lachen er hartelijk om.
Ze hebben het nu over Koos. Lekker, zo'n buurman, zegt Ali.

Het onderwerp verandert in warme chocomelk met slagroom. Hier breien ze nog even ver door.

Ali vraagt zich af of de regie ook meelacht enof ze de humor begrijpen als ze in de slaapkamer liggen te dollen en in hun bed pissen van het lachen.

donderdag 28 september 2000 @ 00:37:02 #5
5955 Miracle
Been there, done that
pi_365856
Ali is met Bianca aan het stoeien, ze giert 't uit!

Zo,op de bank, van de bank, over de grond...

B: aahh, ik stik
MA: jij stinkt?
Hieke ligt dubbel

Annet gaat tukken

Bianca en MA stoeien verder, nu met kussens

B: He, Koos is klaar, dan maak ik me klaar

Koos weer in de keuken

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
  donderdag 28 september 2000 @ 00:37:05 #6
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_365857
00:20/00:30
Volgens Annet zat Leo vandaag in een dip. Hij moest ook even huilen. Ze hoopt dat hij zich straks bij het dansen beter voelt.

Ferdi loopt voorbij om nog een pilsje te halen. "Dat wordt de laatste", zegt hij vrolijk.

Annet gaat nu echt naar bed, zegt ze.

Bianca zegt tegen Ali dat hij Koos niet moet opjutten wat betreft het dansen. hij is er stil van. (hihi) Hij is daar gevoelig voor en volgens Bi praat Ali hem een schuldgevoel aan. Dat hoeft niet, want desnoods leveren ze geld in, maar je meot hem niet opjutten.

Ali begint weer te zeiekn over sterk zijn, kom maar op, hij heeft iedereen door blablabla.

Ali noemt Bianca "Mies". Zij is zijn zusje, maar 5 tellen later zegt hij dat ie voor haar 10 anderen kan krijgen

En toch houdt je van me, zegt Ali tegen Bianca.
Je mag ook lekker met Koos gaan stommelen. blablabla, wegwezen man. Humor van de bovenste plank vban Ali.

Ali heeft zin om te gaan lopen zieken, iedereen wakker, ja lachen. Bianca: "Don't you dare"

*Ruud kwam ff bij me op visite*

Ali maakt grapjes over graanjenever uit Gruningen. Meiden liggen dubbel, maar ik mis blijkbaar iets. Bianca is een echt manwijf, volgens Ali. Dat zag hij de 1e keer al, toen ze binnen kwam. hij wist meteen dat ze pot was

donderdag 28 september 2000 @ 00:48:08 #7
5955 Miracle
Been there, done that
pi_365866
Hee Fewrdie! wordt F van buiten toegeroepen, z'n huisgenoten kunnen 'm al goed nadoen.

Ik hoor Ferdie alleennog maar over bier, bier, bier

Celine Dion staan buiten op zo te horen, er wordt hard meegezongen

Hiek gaat slapen en zegt iedereen dag

Ferdi gaat ook tukken, Bianca gaat bij Koos op de bank zitten.

B: voor mij is dat dansen kattepis
B: Met MA discussies op de dansvloer, dan viegt de tijd
K: waarom is Robin uit bed?
Robin: Ik kan niet slapen!

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
  donderdag 28 september 2000 @ 01:03:10 #8
5955 Miracle
Been there, done that
pi_365877
Kim en Georgie zijn klaar, hij krijgt limo van d'r.

Koos tegen Georgie: Jij zit hier nog maandenlang, wat moet je dan lezen? Ik neem mijn boek mee naar huis, dus er gaan elke week weer boeken weg.
Kim: je moet dus eerst andermans boeken lezen, die van jezelf heb je altijd nog

Georgie en Kim vonden het echt wel zwaar dat dansen, Robin probeert een ander schema aan ze voor te stellen, wordt keurig van tafel geveegd.

Leo schijnt het erg zwaar te hebben gehad zojuist, die zat er met dansen helemaal doorheen.

Volgens Koos ging de red. ervan uit dat er meer van partner werd gewisseld,
Georgie: of om juist koppeltjes te maken, Koos: Ja, daar hoop jij op

Georgie voor de gei: Kijk morgen weer naar G en Kim op de danvloer,
Koos: jij maakt er nou een geintje van
tegen elkaar: ze zijn heus niet gek, die van Veronica, die stelletjes willen ze wel

Koos over Sabine (van Bart) misschien was het wel een Bits

Kim mag van Koos niet in de playboy, ze is te jong.
Kim vind haar lichaam niet mooi genoeg, haar littekens zitten 'r dwars.

donderdag 28 september 2000 @ 01:04:21 #9
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_365878
1.00

Het gesprek gaat over naakt poseren. Koos en Kimmie weten dat er één vrouw in het huis is die geen nee zal zeggen tegen Playboy. Georgie mag het niet weten. Het is in ieder geval niet Kimmie. Ze zegt dat ze littekens heeft en dat ze het niet ziet zitten. Koos vindt dat een goed idee want Kimmie is nog maar 19 (20 verbetert Georgie) en da's veel te jong daarvoor. Robin roept ook iets. Georgie houdt een pleidooi voor de superioriteit van de man. Kimmie gaat tegen hem in.

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  donderdag 28 september 2000 @ 01:13:36 #10
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_365885
1.10
Koos: "Je hebt van die mannen die gaan naar de hoeren en dan blijkt later dat het een man is. En dan zijn ze kwaad... Maar ik denk dan: kijk naar het resultaat!"

1.12
Kimmie vraagt aan Georgie: "Zou je het doen voor een miljoen? Ik bedoel, met een vrouw naar bed gaan?" Georgie en Robin schieten enorm in de lach. Kimmie krijgt geen antwoord. Ze wordt uitgelachen maar zit daar zo te zien niet zo mee. Koos doet verslag van de sexuele moraal in zijn jeugd, ergens voor de oorlog. Georgie vertelt dat ie een fatsoenlijke jongen is. Maar 1x een one night stand, verder zo trouw als een hond. Hij zegt dat ie Kimmie bewust niet goed heeft beetgepakt bij het dansen. Kwestie van fatsoen. Georgie zegt dat sex een grote rol speelt in het leven van mannen. "Ik kan uren over sex ouwehoeren. Ik wilde bijna nog sexuologie gaan studeren. Kan er uren over praten, het fascineert me echt enorm."

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 28-09-2000 01:20]

donderdag 28 september 2000 @ 01:22:39 #11
5955 Miracle
Been there, done that
pi_365891
Geweldig standaard gesprek over de playboy gaat te snel.

25% van alles wat ze doen gaat naar John de Mol prod!!!
Georgie heeft het uitgezocht, ze zeiden hem dat dat een normaal percentage was.

Georgie haalt Cippolini (wielrenner) erbijdie overal in z'n naakte luier in staat, iedereen heeft z'n prijs zegt 'ie.

Koos vertellt over mannen die er op de wallen achteraf achter komen dat ze opeentavestiet hennen lopen kezen.
Koos: maar ja, het gaat toch om het resultaat

Kim tegen Georgie: zou jij het voor een miljoen doen met iemand die je niet kent..., een vrouw?
Robin en Georgie: WAT???!!!
Robin: waar kom jij vandaan, uit een ei?
R en G: we dachten, nu gaan we de vraag krijgen, maar met een vrouw...!
beiden: Ja, wel 24 uur lang!!!

Koos vertelt z'n verhaal weer over de naakte vrouw die hij een kus gaf, volgens Robin is het beste dan de week erna terug te gaan en er alsnog een beurt te geven.

G: ik lig ook wel eens naast een meisje zonder dat er wat gebeurt
Koos: vroeger was dat nou absoluut uitgesloten! (hij is serieus)
G: ik was bijna sexuologie gaan studeren, heel interressant, soort Goedele Likkens
Ik ben verslaafdaan sex, Kim kan zich dat echt niet vorstellen.
G: Als je nou een vriendin hebt gehad zoals ik, ik deed het minimaal 2 x per dag!
Koos: maar dan is de lol er ook snel af
G: neeman, je kan onwijs veel doen

donderdag 28 september 2000 @ 01:23:14 #12
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_365892
1.20
Koos zegt dat ie niet graag nymfomane zou zijn. Hij zou het niet volhouden. Georgie had een vriendin waarmee ie 2x per dag de liefde bedreef. Koos verzekert hem dat ie dat geen 25 jaar lang volhoudt. Volgens Georgie moet de sex goed zijn in een relatie, anders gaat het mis. Kimmie zit stilletjes op de bank te luisteren.
  donderdag 28 september 2000 @ 01:28:20 #13
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_365900
koos: "verantwoord experimenteren op jonge leeftijd kan geen kwaad voor later"

das een mooie om mee naar bed te gaan

oh wacht effe...
de vriendin van koos (els) is ook een gekke... die springt af en toe van de boekenkast af.... zo zijn bed in.. heel bijzonder.

heeft ie wat gedronken?
zijn vorige relatie is meer een 'hert'

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  donderdag 28 september 2000 @ 01:29:43 #14
5853 alba
pi_365902
Koos heeft het weer over els in alleen een leren jas.. das een aardigheidje....

georgie: dus kimmie als je thuiskomt, doe je een jas aan, wat sjaratellies eronder (wat zal pa daarvan denken??)

donderdag 28 september 2000 @ 01:31:51 #15
5853 alba
pi_365904
koos bedenkt opeens dat ie dit morgen terug kan zien op tv als ie er morgen uitgestemt wordt...

ja.. of je dat wil weten van je moeder.. dat zij of van de kast sprong of in alleen een jas voor of achter de deur staat.

opeens komt de moeder de hoek om zeilen. het is zo erg voor zijn kinderen.

georgie: "koos is los"

ferdie neemt zijn laatste biertje.. hij maakt zich zorgen over de nominatie morgen.

pi_365905
01.20 uur Georgie vertelt dat hij verslaafd is aan sex. Koos vraagt of hij het daar met Jolanda over heeft gehad Kim kan zich dat niet voorstellen.
Georgie: Als de sex niet goed zit ga je het ergens anders zoeken.
Georgie heeft gelukkig altijd vriendinnen gehad die er ook wel pap van lusten. Koos gelukkig ook. Hij vind dat je moet zorgen dat je niet in een sexuele sleur terecht komt. George denkt dat een oudere vrouw van 30 in bed wel zal zeggen "doe dit, doe dat'
Ze nemen het hun vriendin niet kwalijk als ze een keer geen zin heeft. Georgie vertelt een verhaal over de keer dat hij geen zin had.

01.25 uur Koos vertelt dat zijn dochter ook jong samenwoonde. Georgie vindt dat vrouwen vaker jaloers zijn dan mannen. Koos zegt dat Els ook een kanjer is die van de boekenkast af springt. De rest lacht. Zijn vorige relatie was ook een hert en daar komen de bekende verhalen over een jas met nix eronder.
Het valt me op dat Koos zegt dat hij zoveel heeft meegemaakt op sexueel vlak maar hij heeft steeds dezelfde anekdotes. Koos zegt dat ie verhalen kan vertellen nou... Georgie gaat liever slapen
Koos hoopt dat hij zijn spannende verhalen niet morgen op tv kan zien als hij eruit zou moeten. Nu over wat zijn kinderen ervan zouden vinden. Georgie zegt dat je moet oppassen wat je zegt.

Georgie tegen Ferdi: Koos gaat los!!

Nu het pijpen in bad waarbij Koos zijn teen brandt aan een kaarsje. Iedereen lacht..

Ze willen Koos in de Nachtsuite of Menno Buch. Koos gaat nu terugkrabbelen en zegt dat het om zijn teen ging en niet om zijn ...

De rest gaat hem harder plagen en geven hem de bijnaam dipstick(?)

Ferdie vertelt over een vriendin die hem overal besprong ofzo, in de douche en dat deed ie normaal nooit.
Koos over scharreltje van hem die bij de tandarts tegenover hem zat zonder slipje..

Sterke verhalen nu, Kim is heeeel stil

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-09-2000 06:51]

pi_365906
Koos: Els kent alle verhalen die ik hier vertel (dat zijn er dus 2).

Georgie is (mijns inziens) op het versierpad.
Wat hij verteld past goed in het ervaringnivo van een 20 - jarige (Kim dus) als het over sex gaat en hij heeft handig zijn rechtervoet tussen de benen van Kim gelegd.

pi_365908
Koos valt in herhaling, vertelt weer verhalen die we al 10 keer gehoord hebben. Gaat nu weer over de "blowjob" in bad....hilariteit al om....
Makkers, staakt uw wild geraas .....
  donderdag 28 september 2000 @ 01:36:54 #19
5853 alba
pi_365910
over de engelse vriending van koos:
kerst, koos komt binnen in zijn werkkleding, je wilt vast wel in bad zegt ze. het hele bad zat vol met kersttakken, kaarsen erg sfeervol.. (heb ik het niet eerder gehoord, ferdie ook). Champagne zit ook in de badkamer. koos gaat uit de kleren in bad, de vriendin ook. na verloop van tijd beginnen ze te klooien aan elkaar. op een gegeven moment begint ze in het engels: a blowjob.
maar koos strekt zijn benen in het bad... en zij is bezig om het zo maar te zeggen, koos vergeet de kaars.. die zit op de grote teen. Hij voelt de pijn.. zij stikt in zijn schrik....

mensen zijn aan het hyperventaleren....

iedereen doet na of ie met een erectie kaarsenvet op zijn teen krijgt....

koos krijgt uitnodiging voor nachtsuite, vinden de bewoners!

"ik heb toch geen misdaad begaan?" koos
(ze hebben het over een digstick of een dipsitck)

donderdag 28 september 2000 @ 01:38:14 #20
5853 alba
pi_365912
koos wil niet in herhaling vallen en wil ook niet morgen voor de gek gehouden worden voor dipstick of is het nu dickstick?

nou ja.. dat wordt morgen dus roepen!!

pi_365914
Koos verteld wederom het verhaal over dat hij gepijpt werd in bad en zijn teen aan een kaars verbrandde (hij heeft dus drie verhalen ).

Gelach alom.

Kim luisterd stilzwijgend
Koos bevestigd dat het de tweede keer is dat hij dit verhaal verteld.

Ze lachen om het woord dipstick

pi_365926
01.40 uur Nu Robin over stappen in Amsterdam heel sterk verhaal over een meisje dat hem zo ongeveer verkracht in het cafe en dan biedt ze haar vriendin nog aan ook!
De rest gelooft hem niet, hij gaat nog ff door. Precies een week voor hij BB in ging was het.

01.45 uur Ze hebben het nu over hoe mensen reageerden als ze hoorden dat ze in BB kwamen.

Ik ben ff weggeweest en nu hebben ze het over de Bus. Ze kenden elkaar al voor de bus (ik denk dat het over Jop & hoeheetze gaat). Ze vinden dat de buspassagiers het maar makkelijk hebben, alleen het slapen is niet zo tof..

01.50 uur Ferdi vindt 120 gulden wel weinig voor zoveel dansen.. Georgie zegt 2,50 per uur, 1,25 per persoon. Daar komt Ferrdie zijn bed niet voor uit, hij verrrrdient wel ????

Ze vinden de muziek niet helemaal ok. Kim vroeg aan Robin(?) of hij zo gaat dansen. Zij gaat zo slapen, er wordt flink gegaapt. Kim heeft geen zin om zich klaar te maken voor bed, make-up eraf enzo.
Ferdi zegt dat hij een echt pilsie gaat halen als ie er morgen uit moet.

01.55 uur Koos zegt dat ie zich ff wil afzonderen als ie pas na een paar maanden het huis uit gaat ivm de hectiek.

Ze noemen Ferdi de Master omdat hij dat zegt als hij gaat plassen Headmaster. Ze denken dat Beau hem ernaar gaat vragen als hij eruit moet. Hilariteit. Flauwe grappen.

Koos gaat naar bed.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-09-2000 01:59]

pi_365932
Fewdie zegt dat hij een baantje heeft daaw vewdient hij f150,- in 2 uuw, kan niet verstaan waar of hoe.

Georgie gilt dat hij moet plassen maar Koos zit op de plee.

Kim wil gaan slapen, ze heeft eigenlijk geen zin om naar bed te gaan.
Als Fewdie naaw huis gaat zal hij eewst een echt pilsie nemen.
Koos vindt het zo hektisch hier dat als hij er na lange tijd uitkomt hij eerst stiekum in een stil hotel gaat
Fewdie wil een studentenfeest houden.

pi_365936
02.00 uur De heren hebben het over lekker dames. Irene Moors, Minoesch is die 24 neeeeeee die is wel 35. Nee nog geen 30. Jaaaaawelll zegt Robin een jaar of 35. 'Nou daar zal ze blij mee zijn als ze kijkt, bedankt Robin' zegt ??? Ferdi heeft haar verjaardag op tv gezien.

Ferdi kan niet slapen omdat hij moet denken aan de nominaties. Niet omdat hij het erg zou vinden als hij eruit moest.

Verhaal over Kim's getrouwde vriendje. Ze dollen haar een beetje. KIMMMMIIIIIIIEEE!!!!

Ze grappen nu over de live uitzending. Iemand over het 'gejank' van Anouk uit BB1. Het gejank wordt nagedaan. Ze kraken haar nu met z'n allen af.

Ferdi kan zich wel voorstellen dat je heimwee hebt.

Kim zegt dat ze niet zielig rond gaat lopen als ze het niet meer naar haar zin heeft. Ze hebben het nu over Kim met haar leren pijpen.

02.10 uur Ze kunnen zich wel voorstellen dat je je rot kan voelen in BB. Maar vrouwen zijn nu eenmaal emotioneler. Als er meer mensen janken gaat Kim meehuilen. De mannen gaan niet huilen als ze eruit moeten, of als een maatje eruit moet.

Het valt Kim mee dat ze zo weinig heimwee heeft. Ze vindt het nu nog leuk. Iedereen is erg druk vindt ze.

02.15 uur Een van de vrouwen praat in haar slaap. Gaf een gil, het gaat dus over Dees. Ze maken er wat grappen over. Nu over gesnurk van Ali??? die wakker gemaakt wordt Dees. Lekker stel vinden ze.

Ali zijn artiestenstatus wordt afgezeken. Ze denken dat BB niet zo'n groot succes is als vorig jaar en dat Ali zich er teveel van voorstelt.

02.20 uur Wat slap geOH over leeftijdsverschil in een relatie. Kim wil ze niet ouder dan 30. Georgie trekt bij 17 wel de grens. Iets over een visagiste, leuke meid met een kind van 5 en die was al 34.

Ferdi heeft geproken met een iemand van de regie van BB in Amerika. Hij zegt nu "Dat is nog een iets anders dan dat zooitje .... pffffff hier"

02.25 uur Georgie over verliefd zijn. Maar 1 of 2 keer in zijn leven verliefd geweest. Als je iemand echt leuk vindt en diegene heeft een eigen huis, voor je het weet woon je samen. Dat gaat zo snel..

Kim gaat naar bed denk ik. Robin, Ferdi en Georgie blijven over. Ieder op een bank.

Er is iets wat ze toppietoppietoppie vinden.
Wat verhalen over nix, iemand wrijft als een gek over z'n microfoontje (lekker )

Daar was Ruud.

02.30 uur Over auto's nu. Kim zegt nog een keer welterusten. Georgie en Ferdi gaan naar bed. Robin blijft wakker.

Stream 1 op een lege gang. Stream 2 op de slaapkamer. Iemand trekt door. Het was Ferdi, hij doet zijn haar goed, trekt zijn onderbroek recht en gaat naar bed.

02.35 uur Robin gaat nu de badkamer in. Ferdi zit half rechtop in bed, het geluid is weg.
Dees komt naar Robin in de badkamer. Ze knuffelen elkaar en vinden de opdracht zwaar. Het regent buiten. Dees gaat zich aankleden en Robin maakt een broodje voor haar.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-09-2000 02:41]

pi_365947
02:15 Georgie heeft zijn broek uitgedaan. Ook heeft hij zij emmer niet op vandaag.
Hij ligt in zijn onderbroek weer op de bank tegen Kim aan en graait zichzelf begeerlijk in zijn kruis.
Aha Het gesprek gaat nu over leeftijdsgrenzen : hoe jong willen de joingens een meid hebben;
Robin: 24
Fewdie: 16-17

Kim is (even) weg.

We kunnen niet zien wie er nu nog aan het dansen zijn. Geen idee

Kim wil niet ouder dan 30, Robin verteld dat als zij een leuke vent van 34 tegenkomt dat dat ook ok is.

pi_365949
Mannenpraat... gaat over minimale leeftijd van vriendin. Voor fewrdi is dit 16/17 voor robin en georgie is dit 22/24 (of andersom ben ik ff kwijt) Voor vrouwen is het anders zegt georgie...en vragen het aan Kim. Die zegt niet ouder dan 30..... Heb geen idee wie er staan te dansen want daar laten ze weer niks van zien. Verder is de discussie niet echt boeiend.....
Makkers, staakt uw wild geraas .....
  donderdag 28 september 2000 @ 02:30:20 #27
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_365952
Voor de volledigheid: Georgie noemt als leeftijd voor een meisje 19, 20.
pi_365953
Kimmie, Ferdi en Georgie gaan naar bed, Ali en Bianca dansen. Robin en Dé zijn over 40 minuutjes aan de beurt...

[dank voor de stats pingpong ]

Kimmie gebruikt muggenstift en valt in slaap (meissie is moe). Robin wandelt wat rond, is de enige die niet danst en/of slaapt. Zal zo Dé wel wakker gaan maken.

Bianca en Ali nemen alle bewoners even door...

[Dit bericht is gewijzigd door Komodo op 28-09-2000 02:34]

pi_365956
Dé is alweer wakker. Ze heeft het heet. Zij en Robin knuffelen even in de badkamer en Dé gaat toch maar wat kleren aandoen voordat ze buiten gaan dansen

Bianca en Ali zingen, praten en zingen. Over de knuffeligheid van Leo (wie heeft daar iets van gemerkt?). Aanrakingen zijn belangrijk voor de kanalisjering van de emosies. Goed om een 'maatje' te hebben waarmee je kan klessen.

Ali zegt weer dat hij er morgen wel uit zou moeten. [kennelijk toch mensenkennis]

Trustuh...

pi_365957
02.44 uur Beelden van de keuken: Dees eet een broodje. Robin zegt gatverdamme, maar ik kan hem niet zien. Ook nog steeds beelden van een slaapkamer zonder geluid.

Dees heeft een zere keel. Trachitol gebruiken adviseert Robin. Ze gaat zich optutten.

02.50 uur Dees zit aan tafel en Robin ligt op de tafel. Dees klaagt dat de camera's altijd op HAAR gericht staan. Nietwaar zegt Robin, die die en die staan allemaal niet op jou gericht.

Robin moet zijn was doen en hij hoopt dat hij straks nog een beetje fit is. Dees lust geen Trachitol en zit te emmeren met het pilletje.
R: Gewoon op je tong.
D: Jamaar ....
R: Niet doorbijten dan
D: Pruilt wat
(En ff voor volledigheid, die pilletjes smaken naar pepermunt - Red.)

Dees zegt dat Ali echt wel een keelontsteking heeft. Robin zegt dat Dees beter een trui aan kan trekken, het is koud buiten.

Dees vraagt of het buiten al de hele tijd zo gaat. Ja zegt Robin. Ze zijn wel actief zegt Dees. Ze denkt dat zij teveel heeft geslapen wel 6 of 7 uur. Robin denkt dat het er 3 zijn. Ze blijken op Dees te wachten. Zeg dat dan zegt ze. Dees moet haar zender om gaan doen. Robin hoorde al dat het geluid open ging maar de stem zegt pas wat als ze naar buiten lopen. Als Robin zegt dat ze wel wakker moeten blijven valt het geluid uit.

03.00 uur Ali en Bianca komen naar binnen. Ik hoop niet dat dit weer een hele nacht wordt met de streams op een suffende Ali in zijn eentje

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-09-2000 03:10]

pi_365960
03.02 uur De Stem vraagt of Ali de zender van Robin naar de dagboekkamer kan brengen. Ze denken dat er iets mee is. Ali maakt wat eten. Bianca herkende de stem niet. Ali kent haar wel maar weet niet hoe ze heet. Ze gaan ff op de bank zitten.

Ali vraagt zich af of die gasten via het dak de dagboekkamer in komen.

Ali gaat verder met het maken van een boterham en Bianca zit op de bank.

De stem roept:"Darius"

Ik denk dat de zender terug naar Robin kan want Ali loopt daarna ff naar buiten.

03.10 uur Bianca fluistert dat ze water wil.

pi_365962
03.11 uur Ali is in 6 maanden tijd 34 kilo afgevallen toen ie trainde. Dat heeft ie 2x gedaan. Voetbal en ? Hij wordt dikker omdat ie gestopt is. Hij zou het niet accepteren als ie meer dan 105 kilo zou wegen. Hij woog in 1995 190 kilo en ze dachten dat ie ziek was.

Ali heeft het over hoeveel brood sommige mensen eten. Bianca zegt dat iedereen moet eten als ie honger heeft. Ja zegt Ali eten is niet iets om over te zeuren. Iedereen moet eten zoveel ie wil.
Bianca zegt dat het wel naar zou zijn als vrijdag de kaas en boter op zouden zijn. Iets over de prijzen van brood vs warm eten.
Bianca fluistert om de rest niet te wekken
Ali iets over luxe heb je buiten, dit is niet back to basic. De douche, ik ga mezelf niet naar de klote helpen voor niemand. En dan sta je douchen staan er ineens 4 man te dreigen

Ali drinkt Cola Light maar het hoeft niet voor hem.

Bianca vraagt of A moe is. Nee eigenlijk ben ik dat nooit zegt ie.

Ze vinden dat ze een mooie dienst hebben.

Ali geeft tips voor een kek kapseltje. Zo naar achter kammen en dan je vingers er zo doorheen halen met je hoofd wat schuin en dan en dan....

B: O wat ben jij toch een ijdeltuut!

Ali heeft geen zweetvoeten maar ze roken wel een keer naar boter.

B: Boter????
A: Ja, ze roken naar boter

Buiten dansen ze nog steeds rustig zeggen ze.

Ali wil niet slapen, Bianca zegt dattie eigenwijs is. Hij vertelt een verhaal over een doorgedraaide leraar meneer G***** (censuur door de redaktie Deze naam wordt door Ali wel heel vaak genoemd ) van hem van de MTS. Een Indo ofzo. De clou ontgaat me, maar demn die man is gek.. De man heeft ook Veronica gebeld. Nou ja hij gaat maar door. Ik belde naar die en die belde naar die.. De man stond op de gastenlijst voor de avond dat ze BB in zijn gegaan en hij moest van die lijst af. Gestoord word je ervan..

03.30 uur Bianca wilde net nog dat Ali ging slapen dan bleef zij wel wakker. En nu zegt ze dat ze kapot is en Ali zegt ga maar.
Ze sputtert voor de vorm wat tegen. Ali zegt dattie het wel trekt, zo istie wel. Bianca trekt het gewoon niet. Ali gaat strax lekker 2,5 uur dansen. Het duurt nog maar 2 uur nu en dan kan hij daarna lekker slapen.

Als Ali bij de marine zou zitten zou ie ze helemaal gek maken. Hij is niet te breken. Ik wil geen kakkerlakken en dat soort vreten. Dan heb ik liever gras of planten

Ali wrijft als een bezetene over zijn zender. Bianca wil Leo wakker maken. Nee zegt Ali die heeft zijn rust nodig.

Ik wordt ff helemaal gek, Ali schuift steeds met een kussen over zijn zender Waarom zegt De Stem daar nix van???

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-09-2000 03:35]

pi_365966
03.35 uur Ali heeft wilde plannen om maar door te dansen en de rest te laten slapen.

Ali lult maar door, Bianca wrijft nu met een trui langs haar zender dit gaat lekker

Ali nu over zijn zoontje die een scheet van zijn moeder rook op de fiets. En nu stront van koeien die ruikt alsof Ali een scheet heeft gelaten.

Over zijn zoontje die voor de tv stond te dansen. Hij doet het voor. Foto erbij van kleine Darius toen ie 8 maanden was. Ursula haar ogen, ze heeft heeeeeele mooie ogen. Bianca vindt het mooie foto's. Ali zwijmelt ff weg bij de foto's

Over namen van een tweeling(?) op 1 de foto's ze zijn nu 4 geworden. Nog een kinder anekdote.

Ik kan Bianca niet verstaan als ze zo fluistert.

Iets over jaloezie van andere ouders. Bianca vindt Ali nu heel anders dan op de foto. Ali zegt dat het maar 8 kilo zal schelen. Ze vindt hem dus dikker geworden. En zegt nou ja je weet zelf wel het verschil tussen dik en dun. Ali zegt dat hij gaat trainen als ie uit het huis komt dan is ie het zo kwijt.

03.47 uur Bianca gaat slapen en ze omhelzen elkaar. Nu net als gisteren dus 2 streams op Ali

pi_365968
Ali wordt geroepen, Robin heeft weer een spontane bloedneus. Ali haalt zakdoeken.

Leo is gebroken zegt Ali. Hij wil die serie overnemen. Annet is ook gebroken misschien kunnen we die ook ontzien. Leo had het idee naar huis te gaan vandaag. Bianca is naar bed dus dan ff met z'n 3en de serie afmaken. Robin en Dees stemmen ermee in maar als Ali naar binnen loopt zegt Robin tegen Dees dat hij wel ja heeft gezegd maar nee bedoelde

De streams gaan met Ali mee naar binnen en staan allebei op de bank gericht. Ali denkt na over.....

Dus mensen met stream 3&4: KOM OP, maak ff een verslag van het geroddel van Robin en Dees

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-09-2000 03:56]

pi_365976
04.05 uur Ali zit nog steeds op de bank en kijkt naar buiten (dat wil ik ook ) Van buiten komt wel wat herrie. Ali gaat naar buiten en stelt voor meer te wisselen met dansen. Maar Dees wil eerst met Robin blijven dansen. Ali druipt weer af naar binnen na een verhaal over nog 10 uur kunnen dansen enz.

Robin zingt heel hard en heeeeeel vals 'Dans jij de hele nacht met mij'

De streams volgen Ali die op de bank gaat liggen.

04.20 uur Mijn computer liep ff vast en eenmaal terug ligt Ali heftig te snurken. Dat wordt weer leuk strax bij het wisselen

04.25 uur uur Ali gaat steeds harder snurken...

Cliffhanger: Zal Ali op tijd wakker worden om de weekopdracht te laten slagen

pi_365978
04.30 uur Ali diep in slaap.

04.35 uur Ali SNURKT en bij de bus (standaard geleverd bij bbspy ) zijn ze al een tijd druk bezig in de tuin, ook de tijd een beetje kwijt

pi_365981
04.47 uur Ali schrikt wakker van zijn eigen gesnurk. Gaat ff rechtop zitten, zwaait naar buiten als daar gefloten wordt door Robin. Maar al snel gaat hij weer liggen. Zou dat wel verstandig zijn

05.00 uur Ali gaat lekker op zijn zij liggen. Hij ademt steeds zwaarder... Volgens mij slaapt 'Ali Die Nooit Moe Is' alweer heerlijk. Hij moet over een klein half uurtje Robin en Dees aflossen. Het gesnurk is weer begonnen nu!!

05.04 uur Robin en Dees roepen: "DARIUS!!!!"
Hij slaapt door

05.10 uur Ik hoor muziek of gezang van Robin uit de tuin en Ali's gesnurk binnen. De bussers stoken een vuurtje in de tuin, ze bakken broden ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-09-2000 05:15]

pi_365982
05.15 uur Ali zaagt nog steeds bomen in zijn slaap. Hij lijkt wel af en toe bijna erin te blijven, dan stokt zijn ademhaling ff om donderend geraas weer verder te gaan.

05.21 uur Robin roept en fluit als een gek maar onze schone slaper wordt niet wakker

Na 2 minuten wordt Ali wakker en gaat naar buiten. Slaapkop, ik heb wel 3 keer keihard moeten roepen! Ze lachen wat. Robin vraagt nogmaals zat je te slapen. Een beetje dutten zegt Ali

05.25 uur Ik denk dat Dees naar de wc is gegaan. Het geluid is steeds weg. Ali en Robin dansen. Ali begint weer over Leo ontzien. Dat vind ik geen probleem zegt Robin dat heb ik gisteren toch ook voor jou gedaan...

Ouwe muziek zeggen ze, nananananana ze zingen mee. Dees komt terug. Robin wil wat water. Ali zingt mee 'We don't have to take our clothes off' Dees pakt water in de keuken. Ze gaat op de bank zitten lezen en ze eet iets. Ali en Robin gaan dus 2,5 uur dansen. Volgens de regels moesten het toch een man en een vrouw zijn met dansen???

Ik moet zo stoppen, iemand die kan streamen wakker misschien? Niet dat het erg boeiend is binnen

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-09-2000 05:32]

donderdag 28 september 2000 @ 05:50:53 #39
5853 alba
pi_365987
even een kleine piek in het huis.
5.40 uur
pachtig sfeerbeeld..... dees op de bank die een boek leest. Een stream in close-up, de andere een mooi overall plaatje van de gehele kamer. Ja hoor Dees zit alleen te lezen.

5.41 Dees kijkt even naar buiten
5.42 Dees leest weer verder
5.45 Buiten is aanhoudend gelul... Darius staat nog steeds te dansen? Of is het Robin die zware stemmetjes doet? Maar je ziet nix.
5.49 Dees lacht om het boek

Nou mensen hier gaat binnen het uur nix gebeuren;-)

pi_365988
5:50

Weinig gebeurd sinds die tijd. Dees zit weer lekker op de bank. Is nogmaals naar de wc gegaan en heeft ondertussen in haar boek gelezen. Daarna een bezoekje aan de keuken met een verse appel. Na dit in stukjes gesneden te hebben en deze ook ontdaan van hun velletje doe ze dus stukjes in een bakje en loopt ff naar buiten. Ze vraagt aan Robin of hij ook een stukje wilt. Nee dank je wel is het antwoord. Enigzins beteuterd loopt Dees weer naar binnen. Je ziet gewoon aan haar dat ze zich inhoudt. Het liefst wil ze uitschreeuwen dat ze Robin een klootzak vind. Toch de aanwezigheid van de camera doet haar wederom inhouden. Ze loopt weer naar de bank en de camera volgt haar op de voet. Geheel on-interessant zit ze op de bank een appeltje te eten terwijl het gewouwel van nagezongen teksten de streams vullen. Het valt wel op dat de cameramensen meer interessen hebben in het persoon Dees te volgen dan maar eens buiten te gaan kijken waar dat gekrijs vandaan komt. Een normaal mens zou meteen zijn gaan kijken want het hoort aan alsof er een kip geslacht wordt. (heeft bart toch nog zijn zin)

[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 28-09-2000 05:55]

I'm getting too old for this....
pi_365991
Goed wederom staat stream 2 weer op de woonkamer. Er wordt veel gepraat buiten o.a. door MA. Er volgens weer een paar persiflages van Robin. En ja hoor MA wil weer meedoen en begint als Michels te zingen. Arme jongen en dat met een keel ontsteking
pi_365993
De streams staan op de slaapkamer.. alleen een beetje geluid van iemand die slaapt. Voor de rest is er weinig te melden en ga ik ook maar eens slapen. Mijn haan (van de kinderboederij vlakbij) loopt al te kraaien. Ook ik ga mijn bed opzoeken. Slaap lekker iedereen en tot vanmiddag
pi_366003
06.55 uur Op 1 van de streams is Ali ff te zien. Hij staat in de keuken naar iets te staren. Maar bijna onmiddelijk weer beelden van slapende mensen. VOO wil duidelijk iedereen aan de decoder hebben.

07.00 uur Ali maakt ?? wakker.
07.02 uur Ali maakt nog iemand wakker.

07.05 uur De eerste staat ondertussen op en trekt iets aan Kan nog niet zien wie het is. In het 2e bed geen beweging.

De 1e persoon is dus Ferdi. Hij loopt in de keuken, zoekt het mes om een broodje te kunnen maken.

Ook Hieke of Bianca loopt nu rond. Ali gaat naar buiten. Dus Dees en Robin zullen wel aan het dansen zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-09-2000 07:08]

pi_366006
07.10 uur Ferdi en Ali aan tafel. Gefluister.

Ali: Ja je doet het omdat je het doen moet.
Ferdi: Ik vind het leuk.

De dame komt er ook bij, ik denk dat het Hieke is.

Ali weer over het naderende vertrek van 1 van de bewoners. Zoveel procent voor die, zoveel voor die.

Hij vertelt nu dat hij vannacht met Robin heeft gedanst.

Nu nog 28 minuten zegt Ali. Ik kan die vrouw slecht verstaan.

Als Ali 3 a 3,5 uur kan slapen is ie weer als gisteren. Als hij zegt dattie 3 dagen door kan gaan, kan hij ook 3 dagen doorgaan.

Er was goeie muziek vannacht zegt Ali. Iets over een stukje als ze dat uitzenden nou... wat een tekst

Hij zegt dat hij 50 minuten met Robin heeft gedanst en 50 met Desiree.

Dees is een lieve meid vindt Ali. Een leuk stel met Robin vindt Hieke. Ik zou zo verliefd kunnen worden zegt Ali maar dat deurtje heb ik gewoon op slot gezet. Niemand op de hele wereld kan ervoor zorgen dat ik Ursula verloochen of mijn zoontje.

A: Ik kan ook makkelijk 3 jaar zonder sex.
H: Jaa???
A: Ja een goede rechterarm.

Ali zit weer op zijn praatstoel. Iets over de weekopdracht. Hij kan nog lachen. Deze tijd komt nooit meer terug. Plak er nog 8 dagen aan vast, opzouten.

Ali had een baalweek zegt Hieke. Ja, alles wat mis kon gaan ging mis zegt Ali.

pi_366007
07.22 uur Hieke en Ali zeggen dat de kijkers Ali van alle kanten gezien hebben.

Ali is er heilig van overtuigd dat hij moet gaan. Ze zijn nog meer aan het speculeren over vanavond, hoeveel tijd je hebt om te vertrekken.

07.25 uur Een onderonsje met Robin. Ik kan het niet verstaan, gaat over de taakverdeling van het dansen. Nog een kwartier.

En weer over hoe ze zich zullen gedragen bij een eventueel vertrek. Gaan zitten in het kippenhok enz.

pi_366008
07.30 uur Ze denken dat het nog vroeg is. Half 6 zegt Ali

Hij heeft met Robin de polonaise gelopen. Ali houdt van gestoorde mensen. In de Escape een fucking weirdo man die vroeg wil je met me trouwen? Ik zei ben je gek. Hij zei er zijn wel meer gekken hier.

Koos zijn sokken hangen aan de waslijn. En Ali heeft er net als de kerstman iets in gestopt, of hij wilde dat doen dat is mij niet geheel duidelijk.

Hieke poetst haar tanden. Ali lult door tegen Ferdi over een of ander drama.

Hij vraagt hoe lang hij nog wakker moet blijven. Ferdi geeft antwoord terwijl hij vreselijk gaaaaaaaaaapt, niet te verstaan dus.

07.35 uur Ali ziet Leo niet graag vertrekken, daarom moest het dansen overgenomen worden.

Als het echt zou moeten gaat Ali 10 uur door. Geloof mij nou, als het moet dan moet het.

Hij wil een discussie als in het Lagerhuis (programma met Paul Witteman- Red.)

Ali vraagt zich weer af of de voordeur rood is Waarom???

07.40 uur Ferdi heeft zijn jas aan. Nog 30 seconden zeggen ze tegen Hieke. Ze gaat iets warms aandoen. En dan gaan ze Dees en Robin aflossen.

Robin ligt op de grond in de keuken. Hij heeft last van zijn buikspieren. Dees maakt iets te eten.

Robin hoort de regie de microfoon aanzetten en vraagt wat ze willen. Het geluid is zwaar k*t dus dat zal het wel zijn. Inderdaad. Robin gaat naar buiten iets vragen over een batterijtje. Robin zegt dat het geluid van de regie nog steeds open staat.

07.45 uur D&R willen zo gaan slapen. Robin heeft last van zijn rug. Dat is ook zijn zwakke plek met wielrennen. Ze praten met Ali die is niet te verstaan. Het is dus niet te volgen zo.

Ali gaat Robin en Desiree strax wakker maken zegt ie. Hierna komen Kim en Georgie, dan Ali en Bianca en dan ?? Nog 7,5 uur voor ze weer hoeven. Dees zegt dat ze 30 minuten voor tijd wakker wil zijn dat was vandaag niet zo. Nu had ze maar 15 minuten (klaag, klaag) Robin zegt dat is mijn schuld. Je was kapot dus moest je ff slapen. Wat make-up meer of minder maakt mij niet uit. Mij ook niet zegt Dees, ik wil douchen.

Weer een discussie met Ali over de volgorde van het dansen maar ik kan hem nog steeds niet verstaan. Robin zegt nu iets over helemaal niet meer slapen. Niet over zichzelf want hij zegt dattie zo zijn nest in duikt.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-09-2000 07:51]

pi_366013
7.55 uur Oppassen met labello van een ander zegt Ali tegen Dees. Voor je het weet heb je herpes genitalus

Ali blijft dus weer wakker. Robin is er niet helemaal gerust op. Waarschuwt de dansers dat ze gewoon heel hard moeten schreeuwen als die lullo weer in slaap valt.

De Stem zegt dat er nieuwe batterijen klaar liggen. Ali is buiten, Robin vertelt van de batterijen en loopt fluitend naar slaapkamer of badkamer. De streams staan op een lege keuken.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-09-2000 07:58]

pi_366020
08.00 uur Robin in de badkamer met Desiree. Hij wast zich. Het geluid van de regie staat nog aan zegt hij. En even later, zie je dat hebben ze gehoord.

Dees gaat naar bed. Nou welterusten he zegt Robin. Geen lichamelijk contact.

Robin gaat al fluitend plassen en wast netjes zijn handen. Ali zegt dat hij zich moet scheren. Getoeter buiten.

08.05 uur Robin gaat ook naar bed. Dees is nog wakker en heeft pijn in haar benen. Robin slaapt weer boven Desiree, ze steken een arm naar elkaar uit en ze aaien elkaar even. Ze zijn blij dat ze wat langer kunnen slapen nu.

08.10 uur Dees fluistert nog iets en Robin hangt nog ff ondersteboven. Het is niet te verstaan. Nu gaan ze dan toch echt slapen denk ik. Het zal waarschijnlijk wel weer een tijdje stil blijven in huis.

Streams naar buiten maar regie!

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-09-2000 08:11]

pi_366029
08.20 uur Beelden van Ali op de bank. Voorlopig zit hij nog rechtop dus hij is wakker. Hoe lang dat zo blijft (kan nooit lang zijn als hij alleen blijft zitten) mag een andere streamer gaan afwachten. Ik ga zo slapen
  donderdag 28 september 2000 @ 08:27:44 #50
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_366033
8:27 UUR

ALI LIGT TE SLAPEN OP DE BANK!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 28-09-2000 08:42]

pi_366058
Hieke en ferdi vroegen zich net af hoe darius het volhoud om zo weinig te slapen. "eens moet dat opbreken"
hebben ze niet in de gaten hoe vreselijk weinig energie die man verbruikt? En hoe vreselijk veel energie hij tot zich neemt?(eten)
Ach, vanavond kan hij lekker thuis slapen..
  donderdag 28 september 2000 @ 09:21:46 #52
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_366072
9.20
Ali ligt nog op de bank in de huiskamer en probeert weer eens onder het dansen uit te komen.
Heeft net iemand wakker gemaakt om het dansen over te nemen. (wie heb ik niet gezien)
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  donderdag 28 september 2000 @ 09:26:42 #53
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_366076
Ali blijkt kim wakker gemaakt te hebben die begint met haar ochtend rituelen, ze heeft nog 40 minuten voordat ze moet dansen
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
pi_366175
Kim en Georgie dansen........Bianca gaat doesjen.....Bianca is boos op Aly omdat ie zelf weer iets beslist heeft zonder te overleggen........waar het precies omgaat is mij niet duidelijk..omdat ik net binnen kom....
pi_366195
Annet poetst de spiegels in de tuin.......Bianca rommelt bij de buitenoven.

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 28-09-2000 11:36]

pi_366216
11:40 Bianca heeft staan doesjen. Helaas zag je er niet veel van... Staat nu tanden te poetsen voor de spiegel
dat waren nog eens tijden...
pi_366226

Wat zit daar op d'r neus

[Dit bericht is gewijzigd door DurkT op 28-09-2000 11:48]

pi_366234
quote:
Op 28 september 2000 11:46 schreef DurkT het volgende:

Wat zit daar op d'r neus
(Even een beetje offtopic maar toch van belang)

Dat is een meeëterverweiderpleister.....

HEBBEN WE DAT BEGREPEN!!!

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 28-09-2000 11:54]

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_366236
De stem vertelt even dat het droog is...de tent moet weg.

Bianca begint gelijk ijverig de tent af te breken.

[Dit bericht is gewijzigd door DurkT op 28-09-2000 11:54]

pi_366238
op haar neus een meeëter vreter
Ali heeft vannacht met Dees en Robin samen de dansdienst van Leo overgenomen. Die man denkt nu in de hemel te komen..
Maar B heeft nu wel door dat Darius toch veel minder heeft gedanst dan de opzet was.
Maar zegt ze tegen Hieke, ik mag hem toch wel hoor , oja, zegt Hieke, ik niet!
De stem zegt net dat de tent weer weg moet; het is droog.
pi_366256
pi_366287
Kim is klaar met dansen en eet wat.
Ali (schor) heeft het over zijn danspartij van vannacht.

(Hara..Hara Krisna ?)

pi_366297
12:40 Kim is nog een tukkie gaan doen en Ali gaat maar weer eens aan z'n uiterlijk prutsen...

[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 28-09-2000 12:42]

Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
pi_366306
annet staat nu met bianca te dansen.......
Aly drukt zijn snor......
Aly loopt nu toch naar buiten....zou ie Annet aflossen..?
Yohoo......Aly danst......

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 28-09-2000 12:51]

pi_366322
Annet is afgelost en helpt Koos met de afwas.
Koos vertelt over een boze geest die alle glazen breekt en dat hij de schuld krijgt.

pi_366323
12:50 Ali heeft inderdaad Annet afgelost en staat te dansen met Bianca. Annet helpt Koos in de keuken...
Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
pi_366326
Darius heeft het dansen van Annet overgenomen, en danst nu met Bianca.
(Ik kan er echt niets aan doen, ik erger me echt giga aan die kwal )
Bianca kan tegen zijn super irritante humor, lacht er zelfs om.
Darius had gezegd dat hij op tijd weer wakker zou zijn om te dansen, maar dat was niet zo. Hij zegt dat hij best diensten over wil nemen, maar voor iets hoort iets..
O? zegt B, dus je bent geen barmhartige samaritaan?
Nee, zegt darius.
Volgens D hebben we nu voor zoveelste keer Donna Summer als muziek, B zegt dat dit de 1e keer is. Luister je wel es? vraagt D?
D verteld over de dienst die hij vanacht overgenomen heeft (50 min met Robin, 50 min met Dees) dus B zegt Jeetje zij hebben hartstikke veel achter elkaar gedanst..(was natuurlijk de bedoeling dat ze Darius complimentje had gegeven )
pi_366337
Leo, onze strippende zakenman is wakker en rekent uit dat hij 14 uur geslapen heeft.
(dat is hem nog NOOIT gebeurd..zal het wel nodig hebben denkt hij)

pi_366369
13:15
terwijl Nederland de penalty's in het hockeyroernmooi wint van Australië discussieren Leo en Koos over de medebewoners.

Leo: Ik vind dat je meer in je mars moet hebben dan wat rare stemmetjes.
...
Leo: het valt me enigszins tegen datterehhh...ik had eigenlijk verwacht dat er wat te leren zou zijn.
Koos: misschien komt er volgend jaar toch nog iemand bij van een jaar of zestig
Leo: of een docorandus of een advocaat
Koos: ze meoten er ook wel tijd voor hebben.

Koos: ik zou een advocaat wel leuk vinden
Leo: Dat zou allerlei verschillende facetten aan kunnen snijden.

Leo: Je moet wel kunnen motiveren, niet alleen zeggen dat dat je gevoel is, maar ook kunnen aangeven wat haalbaar is in alle redelijkheid ()

pi_366378
Koos is in gesprek met Leo en het gaat over de nominaties.
Volgens Koos gaat het tussen hem en Darius.
Winnaar wordt Robin (alleen jonge meiden bellen toch !)
Leo is het hier niet mee eens en zegt dat je toch wel wat meer in je mars moet hebben dan alleen stemmetjes. (red: Conditie ?)

pi_366417
13.35
koosie moet de dagboek kamer in alleen jammergenoeg wordt dat niet op de stream uitgezonden
pi_366564
Er hangt een wat vreemde sfeer in het huis.
Niemand wil laten merken dat ze toch wel nerveus zijn voor vanavond.

donderdag 28 september 2000 @ 15:09:03 #73
6325 Twister
Http://continue.to/Bigbrother
pi_366572
Zeg weet iemand misschien ook wat er tussen 13.30 en 15.00 Gebeurd is ?!! Of liggen bij iedereen de streams er uit. Ik zit in ieder geval al ruim een uur naar zwart beeld te kijken....Dan toch maar liever een snurkende Ali op de bank !l
Bigbrother 2000 The Follow-up
pi_366591
Leo en Bianca kneden deeg.(Zzzzz..)

menu vanavond : pasta met witte roomsaus, broccoli en iets met speklapjes)

pi_366592
Leo en Bianca zijn deeg aan het kneden(bloem met 17!! eieren en olie) voor pasta voor vanavond.
Dees en Robin dansen nu al een poos, heel close vaak, Dees aait nu en dan over de nek van Robin .
Ferdi helpt Leo en Bianca met af en toe wat ingredienten toevoegen of recept voorlezen.
Leo en Bianca noemen dit therapie uurtje, al hun agressie zit in het kneden.
Ze noemen niet de naam van Darius... (ja ik ben erg erg)

[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 28-09-2000 15:22]

donderdag 28 september 2000 @ 15:27:14 #76
6325 Twister
Http://continue.to/Bigbrother
pi_366597
Topie!! 3 Sec. beeld van Robin & Desi ( wat een stel trouwens ) en hup zwart beeld AGAIN Zal wel aan 't computertje liggen.
Zo te horen mis ook niet veel trouwens
Bigbrother 2000 The Follow-up
pi_366680
Fewrrdi en Bianca maken pasta van het deeg.

pi_366750
17.03

Ferdi, Bianca en zijn bezig in de keuken, Darius loopt ff langs.
Bianca zingt "Dancing Queen".
Ferdi en Bianca zijn erg benieuwd hoe de pasta wordt.
De rest zit aan tafel, blijkbaar zijn ze iets aan het maken (volgens mij iets van houten plankjes).

pi_366766
17.07

Close up van een lachende Darius, zeer interessant.
Georgie wil er nog niet van uit gaan dat ze de opdracht gehaald hebben.
Ze zijn bezig met de boodschappenlijst.
Ze hebben het over aardappels, schuursponjes.
Hieke schrijft.
Darius loopt weer door beeld.
Hieke en Georgie discussieren over de boodschappen. Darius begint weer te zingen.

Zo te zien zijn ze klaar met de boodschappenlijst.
Georgie zegt dat het per persoon scheelt die eruit gaat, hoeveel eten ze kunnen kopen. Dat de een meer eet dan de ander.
Darius protesteert even, maar houdt al snel op.
Het kost 149,30.

donderdag 28 september 2000 @ 17:14:07 #80
4369 Snuffel in Acnaib
Of... Acnaib op Snuffel
pi_366769
[off topic]
Als ik via de BB site wil kijken, dan krijg ik reclame van DSB online!!!
Is er iets mis op de VOO site??
[/offtopic]
Enjoy Traagsema-land! :)
  donderdag 28 september 2000 @ 17:18:07 #81
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_366778
Hummie verzoekt de genomineerden zich klaar te maken voor het vertrek en de koffers uit de voorraadkamer te halen
ze horen binnen een paar uur wie er vertrekt.
pi_366779
17.11

Nee, ze gaan toch weer even verder met de boodschappenlijst.
Er worden abrikozen opgeschreven.
4 kg appels.
Ik hoor Desiree, maar het is niet te verstaan waar ze het over heeft.
Bianca heeft het over welke kleding ze vanavond aan wil trekken.
Ze vraagt zich af waar Kim is, Ferdi vertelt dat ze op bed ligt.

Bericht voor de genomineerden van de stem:

In de voorraadkamer liggen de koffers en ze moeten allevier hun koffers klaarmaken voor vertrek!! Over een aantal uur horen ze wie er weg moeten!

Darius zegt dat hij al klaar is.
Koos zit nu op de bank met Desiree.

pi_366785
Darius zegt dat hij z'n 2 muntjes nog moet opmaken. Iedereen reageert dat hij helemaal geen muntjes meer heeft.
Ferdi is wel erg actief...vermoeiend...
Kim vouwt de was op.

Ferdi vraagt de redactie of het erg is dat niet alles in z'n koffer past.
Darius zingt, houdt gelukkig weer snel op.
Ferdi is verbaasd over dat Darius zo'n kleine koffer heeft.

Darius zingt weer en stopt weer.

pi_366791
Darius zingt "my life" terwijl Koos zich scheert.
Robin op de achtergrond heeft het over een Michael Jackson shirt.
Darius zingt nu weer.
Koos is niet zenuwachtig, Darius zegt dat hij dat ook niet hoeft te zijn.
pi_366826
quote:
Op 28 september 2000 17:21 schreef Fannetje het volgende:
Darius zegt dat hij z'n 2 muntjes nog moet opmaken. Iedereen reageert dat hij helemaal geen muntjes meer heeft.
Ferdi is wel erg actief...vermoeiend...
Kim vouwt de was op.

Ferdi vraagt de redactie of het erg is dat niet alles in z'n koffer past.
Darius zingt, houdt gelukkig weer snel op.
Ferdi is verbaasd over dat Darius zo'n kleine koffer heeft.

Darius zingt weer en stopt weer.

VOO zit ons echt te naaien hoor....Ik heb net (10 min later) precies hetzelfde gezien....of ben ik nu heel dom en kan het liggen aan mijn Computer/verbinding/modem????
  donderdag 28 september 2000 @ 17:38:13 #86
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_366827
darius zingt zichzelf tot rust lijkt wel.
* Acnaib wordt er wat onrustig van
pi_366841
Desiree liep na haar dans 2 1/2 uurtje, volgens mij, behoorlijk pissed naar de badkamer. Robin volgde iets later. Ze hadden volgens mij een discussie, maar de streams gingen aan het einde van de discussie pas naar de badkamer.
Desiree vertelde tegen Kim dat ze het helemaal niet leuk vond dat Robin steeds zo liep te kankeren op de muziek en dat het net lijkt offie op haar loopt te kankeren.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_366843
Hieke borstelt het haar van Bianca...
Wat ís dat toch met vrouwen?????
pi_366859
iemand(Robin?) Vraagt aan Kim of ze samen een douche wil delen. Ze heeft al gedouchd...
Robin(?)Aaaaaah

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 28-09-2000 19:42]

pi_366872
Volgens mij was het net Bianca die met Kim een douche ging delen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_366877
Darius terwijl hij in de spiegel kijkt:"Je krijgt wel snel huidirritaties hier hé!
pi_366879
Ja Bianca en Kim hebben net een douche gedeeld maar daarná vroeg een jongen of ie een douche kon delen met Kim...Volgens mij Robin(dat zou wel het leukst zijn)
pi_366891
Daris zit in z'n badjas in de kamer met iig Koos en Hieke en Georgie. Hij zegt dat hij het veel leuker vind om no genomineerd te zijn want num heeft hij tenminste wat om naar uit te kijken en anders zit je maar een beetje te wachten op nix(als je niet genomineerd bent)
Dees komt voorbij en zegt spottend"nou ik ben blij dat ik niet genomineerd ben!"
pi_366897
Darius dreigt nu om al z'n douche muntjes(drie zegt ie)op te douchen...(Hij zei al eerder tegen Kim dat ie ze mee zou nemen:"geen gelul:Ik niet douchen, jullie niet douchen!"

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 28-09-2000 19:46]

pi_366900
quote:
Op 28 september 2000 17:56 schreef fashionably_late het volgende:
Ja Bianca en Kim hebben net een douche gedeeld maar daarná vroeg een jongen of ie een douche kon delen met Kim...Volgens mij Robin(dat zou wel het leukst zijn)
Daar zal Dees blij mee zijn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_366903
Darius zegt dat ie het gevoel heeft dat hij morgen een groot optreden heeft staan..
Koos zegt dat dat dan wel hier zal zijn(BBHuis)
Nee nee zegt Darius Ik ben buiten weer nodig...Ik ben een beest, die kun je niet in een kooi houden!
pi_366905
Dees lijkt Koos in vertouwen te nemen over Robin. Ze zoekt wederom om bevestiging.
Dees"hij is nog jong, hij moet nog vanalles doen. Dat heb ik niet.
Koos : T is een best ventje
Dees:'ja dah is ook, t is wel een goeierd, maar hij is tijdens dat dansen zo sjacherijnig!

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 28-09-2000 18:10]

pi_366911
Koos en Ferdi beweren dat ze niet zenuwachtig zij. Fewdi:"Ga je eruit dan ga je eruit....wel jammer hoor. Publieks wil is wet, daar kan je nix over zeggen.."
Dees:"nee, over Darius ook niet, misschien vinden ze het prachtig, misschien vinden ze hem vreselijk..
Fewdi:"Ja je zult zien dat die blijft zitten, dat ze het práchtig vinden.."
pi_366915
Koos vraagt Dees of ze de volgende ronde weer dezelfde zou nomineren. Dees zou er eentje blijven nomineren...."ja, want Darius heeft zo z'n nukken maar daar kan ik nu heel goed mee omgaan. (Bianca zou ze dus wel weer nomineren)
Koos:"ja, je bent wel als een blad omgeslagen.."

Koos zou ook ëén dezelfde nomineren, het wordt niet duidelijk wie..

pi_366926
Alles zwart....
pi_366932
oeps..

[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos op 28-09-2000 18:40]

pi_366935
  donderdag 28 september 2000 @ 20:10:17 #103
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_367135
20.10
Bianca, Annet en Georgie zitten in de woonkamer, Kim en Desiree eten aan de keukentafel. Kim ziet dat Georgie z'n boterham heeft laten staan. Desiree eet 'm op.

Bianca concludeert dat iedereen op een andere manier omgaat met de spanning van vanavond, wanneer iemand het huis moet verlaten. Annet is heel rustig, Georgie juist heel druk.

20.12
Georgie gaat douchen. Annet wrijft over de benen van Bianca. Kimmie komt erbij zitten en zegt dat ze het warm heeft. Ze vraagt Annet om een mop te vertellen. Bianca vraagt zich af wat de impact van deze BB2 is op de buitenwereld. Ze is benieuwd hoeveel mensen vanavond buiten de hekken zullen staan. "Jolanda is er in ieder geval, want die moet steeds op komen draven."

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 28-09-2000 20:14]

donderdag 28 september 2000 @ 20:15:25 #104
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_367145
20.15
Bianca vergelijkt de spanning met een eindexamen. Ze concludeert dat BB een circus is. Ze houdt er serieus rekening mee dat ze vanavond het huis moet verlaten. Kim en Annet proberen haar een beetje op haar gemak te stellen. Annet zegt dat er begeleiding is na het programma. Bianca heeft geprobeerd binnen het huis zo weinig mogelijk te roddelen. Dat zegt ze althans.

20.18
Stream op de badkamer. Georgie onder de douche, Desiree aan de wastafel. Niks bijzonders.

20.22
Koos voegt zich bij Desiree om haar in te lichten over zijn gesprek met Robin. Die heeft beloofd meer rekening met haar te houden. Koos wil Georgie roepen maar komt niet verder dan "Maurice!" Ali komt voorbij met z'n koffers in de hand. Hij vraagt Desiree hulp bij het inpakken.

20.24
Ali is druk bezig met pakken. Hij heeft zelfs z'n jas al aan.

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 28-09-2000 20:24]

donderdag 28 september 2000 @ 20:28:03 #105
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_367178
20.28
Ali is in de DBK geweest. Alleen het zilveren koffertje moet worden meegenomen uit het huis, de rest wordt later opgehaald. Hij licht iedereen in met deze mededeling.

20.30
Ali begint al met afscheid nemen. Hij schudt Robin plechtig de hand. Ze zitten aan de keukentafel met Annet en Desiree. Bianca loopt ook rond. Ali maakt wat opmerkingen tegen Annet, die schaapachtig teruglacht. Ook Bianca blijkt al haar spullen al te hebben ingepakt. Ali begint weer over Koos en hun discussie over de impact van BB2. Ali probeert een gesprek op gang te brengen over Koos, maar niemand reageert. Zeker niet als Koos plaatsneemt aan de keukentafel.

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 28-09-2000 20:34]

donderdag 28 september 2000 @ 20:36:14 #106
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_367194
20.35
Stream keuken. Ali imiteert Sinterklaas en Koos ouwehoert met 'm mee. Er worden sinterklaasliedjes gezongen. Leuk is anders.

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 28-09-2000 20:37]

donderdag 28 september 2000 @ 20:40:24 #107
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_367206
20.35
De bewoners hebben zich volledig op percussie gestort. Begeleiden 'Hij is een transsexueel'. Het niveau is weer hoog.
pi_367207
20:35
Er wordt gezongen 'hij is een transsexueel blah blah...'

20:36
Er wordt nu instrumentaal meegedaan met potten en pannen ofzo

20:37
Er wordt weer gezongen (is dat leuk?)

het zingen is afgelopen

٩๏̯͡๏)۶
pi_367219
ARGHHHHHH!

20:39
Ze gaan gewoon door met zingen!
Er wordt ook thee gezet

٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 28 september 2000 @ 20:54:15 #110
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_367232
20.54
Vanwege de laatste gezamenlijke maaltijd mogen de bewoners van de BB-stem een kwartiertje stoppen met dansen. Ferdi en Hieke mogen dus ook mee-eten.

Koos nodigt iedereen uit om in het weekend van 21 mei volgend jaar zijn verjaardag bij hem te komen vieren, inclusief partner. Er wordt inmiddels gegeten: brood.

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 28-09-2000 20:56]

donderdag 28 september 2000 @ 20:56:29 #111
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_367235
20.48
Bianca(?), Kim en Annet aan de keukentafel.

B: 'Dat wordt meer dan alleen voetenwarmen vanavond Kim, dat is mij toegezegd.'
K: 'He?'
B (of A?): 'Geintje hoor, maar we zien wel aan het dansen dat er meer is, of niet dan?'
K: *giebel giebel* 'Geen commentaar'
A: 'Nou, dan weten wij wel genoeg'

.. men gaat eten ..
20.53
BBmevrouw: 'Bewoners, omdat dit jullie laatste maaltijd samen is, mogen jullie voor even stoppen met dansen om samen te eten.'

donderdag 28 september 2000 @ 20:59:23 #112
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_367243
off topic: LionHeart doe een beetje voorzichtig met Kimmie anders krijg je ook een boze e-mail van 'r zusje. Ik heb er al eentje!

on topic: Het is echt een galgenmaal, concludeert iemand. Water en brood, inderdaad.

donderdag 28 september 2000 @ 21:18:52 #113
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_367286
21.17
Voor de statistieken: er moet van BB weer verder worden gegaan met dansen. Ferdi en Hieke weer naar buiten dus. Aan tafel heerst een melige sfeer. Het eten is al een tijdje op en er wordt gezinspeeld op het vertrek van Koos. Georgie vertelt een mop over een kabouter. Koos vertelt na enig aandringen nogmaals het verhaal over Els en hij in bad met de kaarsen die zijn voeten in vuur en vlam zetten. Koos is duidelijk in een goeie bui.

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 28-09-2000 21:22]

donderdag 28 september 2000 @ 21:32:10 #114
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_367313
21.30
Eten is afgelopen, ieder gaat zijns/haars weegs.

Annet: 'Kimmie, jij lijkt gelukkig.'

Robin, Desiree en Bianca(?) gaan afwassen.

Kim heeft in de woonkamer een kaars aangestoken die ze van haar moeder heeft gekregen.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 28-09-2000 21:34]

donderdag 28 september 2000 @ 21:39:55 #115
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_367332
21.36
De meesten zitten in de woonkamer te wachten op wat komen gaat. Ze bespreken nog even het dansrooster. Het is opvallend stil.

Bianca zit naast Darius op de bank en zit aan Darius' haar.
Darius: 'Niet aan m'n haar. Als ik een optreden heb, of iets belangrijks, dan moet niemand aan m'n haar komen. Don't touch the hair.'

donderdag 28 september 2000 @ 21:41:25 #116
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_367342
21.40
Ali ziet wel voordelen in zijn nakende vertrek. "Dan hoef ik niet meer in een badjas te lopen. Thuis loop ik lekker in m'n nakie." Bianca ligt tegen hem aan op de bank. Ze ziet er heel onzeker uit en is stiller dan normaal.
  donderdag 28 september 2000 @ 21:46:27 #117
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_367360
21:40 - 21:45
Zo te zien dit een groot gedeelte van de club in de woonkamer.
Darius is blij dat hij vanaf morgen iig niet meer in een badjas hoeft rond te lopen. Nu kan hjet weer in zijn nakie

Iemand zegt dat dat wachten wel erg lang duurt. Ali heeft geen zenuwen . Bianca vindt het een heel apart gevoel.
Volgens Koos weten de kijkers natuurlijk nog niets, maar de familie wel. Ze noemen op wie er voor ze zal zijn in de studio.

Volgens Ali mogen alleen de mensen die bij de opening op de lijst staan ook in de studio kunnen worden uitgenodigd. Anderen niet. (Jaja, hij weet dit soort dingen natuurlijk )

Mijn geluid valt steeds weg
"Hé Fewrdi, ben je al zenuachtig", wordt er geroepen.

Volgens Ali kan BB ze niets maken als ze toch buiten de deur gaan. Ze moeten dan natuurlijk wel in de voortuin blijven. 1 X kunnen ze dat niet tegenhouden.

donderdag 28 september 2000 @ 21:49:25 #118
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_367372
Darius: 'Straks komt Beau van Erven Doorn(oid) en dan zegt hij: 'Beste bewoners, ik heb hier de einduitslag.'
Bianca: 'Oh, hou op. Ik voel het nu al in m'n buik'
Darius: 'Ach, ik weet toch wel dat ik het ben. Net als met de nominaties. Ik zal verbaasd staan als zij er uit moet of Koos.'
Bianca: 'Waarom zou jij er uit moeten, omdat je een druktemaker bent net als Ferdi?'
Darius: 'ja'
Bianca: 'Dat ligt er maar net aan hoe ze je neergezet hebben. Misschien wel heel rustig.'
Darius: 'Dat kan niet, ik ben alleen maar druk.'
..
Darius: 'Ik heb een leven dat op me wacht. Over drie dagen sta ik weer op de planken.'

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 28-09-2000 21:50]

donderdag 28 september 2000 @ 21:50:05 #119
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_367373
21.50
Ali en Bi praten over wie het huis uit moet. Ali weet zeker dat hij het is omdat hij zo druk is. Bi vindt dat onzin: "Misschien hebben ze je wel heel anders neergezet. Dat weet je ECHT niet!" Ali is niet overtuigd. Bi begint over het haar in Ali's oren. Geluid valt weg...

21.55
Bi zoekt steun bij Hiek en Annet. Ze heeft het nogal moeilijk en laat zich door alles en iedereen omhelzen. In de keuken wordt ondertussen afgewassen maar dat is zo oninteressant dat ik me afvraag waarom ik het eigenlijk opschrijf.

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 28-09-2000 21:56]

donderdag 28 september 2000 @ 21:59:05 #120
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_367393
21.56
Hmm .. fijne muziek (not) over de streams. Er valt niks meer te verstaan.

21.59
De stemmen worden er weer ingemixd. Robin en Annet praten over de was. Robin vindt het een goed idee de was van het huis gezamenlijk te doen en daar een douchemuntje voor op te offeren.

22.15
Alle bewoners (op de dansers na) zitten in de woonkamer. Ze drinken iets en er wordt geproost.
..
Ze hebben het nu over het megafeest dat BB geeft na afloop van BB. Bianca kijkt er al erg naar uit. Ook heeft iemand het plan om met z'n allen naar New York te gaan. Annet kan wel voor een 'special price' zorgen, zegt ze.
..
'Opa Koos' komt weer langs.
..
Iedereen staat nu buiten in de tuin en ze zingen massaal 'Opa Koos' voor het verzamelde publiek.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 28-09-2000 22:30]

donderdag 28 september 2000 @ 22:32:19 #121
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_367478
22.30
BBmevrouw zegt dat ze op mogen houden met dansen en of iedereen naar binnen wil gaan.

Ali zingt. Bianca is erg zenuwachtig.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 28-09-2000 22:36]

donderdag 28 september 2000 @ 22:48:26 #122
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_367531
22.40
Beau vertelt dat Ali exit is. Ali vat het goed op, 'zet de chocomel maar vast klaar'

Ali gaat zich optutten in de badkamer
'Ik ben toch niet gek. Ik zeg toch dat ik mensenkennis heb. Ze hebben me nodig in de buitenwereld.'
'No hard feelings'

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 28-09-2000 22:52]

pi_367532
HOERA...

HOERA...

HOERA...

ED...........COME BACK
  donderdag 28 september 2000 @ 22:56:10 #124
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_367558
22.55
Ali meldt in zijn slotstatement dat ie zal blijven opkomen voor de zwakkeren in de samenleving. "Anders krijgen ze met mij te maken."

Volgende quote: "Het leven bestaat uit meer dan alleen douchemuntjes." Dat wilde ie nog ff kwijt...

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 28-09-2000 22:58]

donderdag 28 september 2000 @ 22:58:05 #125
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_367559
22.56
Wijsheid van Ali nog even op het laatst.
'Laat elkaar niet vallen voor zo'n fokking weekopdracht. Alles is te bereiken in het leven, als je je doelen maar najaagt. Gevoelens zijn veel belangrijker.'

23.00
Beau zegt tegen Darius dat het tijd is om naar de deur te gaan. Darius zet 'Opa Koos' in. Werkt aan z'n carriere als carnavalszanger. Ze hebben enige moeite de deur open te krijgen. Dan is Darius weg.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 28-09-2000 23:02]

donderdag 28 september 2000 @ 22:59:20 #126
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_367560
22.57
aliblabla heeft zijn top 5 al klaar in zijn hoofd Wat zal hij een koude douche krijgen
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
  donderdag 28 september 2000 @ 23:02:23 #127
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_367563
Beau versprak zich net in interview met Jolanda, hij had het over Miranda.. is dat soms de vervangster voor Jolanda..??
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  donderdag 28 september 2000 @ 23:07:28 #128
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_367579
23.05
Desiree en Kim vinden het wel moeilijk dat Ali weg is zo te zien. Bianca praat op Desiree in.

23.08
Er staat nu iemand te snikken. Volgens mij Hieke. Annet staat bij haar en geeft haar een knuffel.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 28-09-2000 23:11]

donderdag 28 september 2000 @ 23:26:07 #129
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_367626
23.23
Bianca: 'Die presentator, die Beau, die praat maar weinig met de bewoners. Alleen, Darius je moet eruit, en that was it.'

23.27
De bewoners lopen naar de tuin om naar de muziek te gaan luisteren, maar BBmevrouw vraagt ze om alsjeblieft naar binnen te gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 28-09-2000 23:29]

donderdag 28 september 2000 @ 23:29:38 #130
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_367636
23.27
de muziek gaat weer spelen
ferdie vraagt of ze weer voor aliblabla aan het spelen zijn daarna komt de stem om te zeggen dat ze naar binnen moeten

[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 28-09-2000 23:31]

donderdag 28 september 2000 @ 23:33:42 #131
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_367645
23.31
Rex en Miranda komen binnen.

Hieke: 'Wie zijn jullie... wat komen jullie doen?'
Iemand: 'Dat menen jullie niet?'

Annet en Rex kennen elkaar? Van de selectie? Ze knuffelen in ieder geval dat het een lieve lust is.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 28-09-2000 23:34]

donderdag 28 september 2000 @ 23:34:02 #132
3287 Deuf
Begin de dag met een dansje
pi_367647
"Wij zijn de nieuwe bewoners, wisten jullie dat niet?"
Imagine
pi_367654
Fewdie heeft een tweelingbroer en zij heet Miwanda...
  donderdag 28 september 2000 @ 23:37:53 #134
3287 Deuf
Begin de dag met een dansje
pi_367659
Miranda vertelt dat ze dinsdag hoorde dat ze het huis in mocht.
Imagine
  donderdag 28 september 2000 @ 23:38:09 #135
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_367662
23.35
Miranda is jarig vandaag, en wanneer ze dat meldt, barst iedereen spontaan uit in gezang.

Rex meldde nog dat hij uit Brabant kwam, net als Desiree. Meteen worden er grapjes gemaakt in de trant van 'en hoe is het met ons paps en mams, keigoed'

Rex: 'jullie mogen over alles praten, behalve over Big Brother. Olympische spelen mag. Om elkaar beter te leren kennen heeft iedereen een apart gesprek met Rex en Miranda in de DBK. Daarna democratisch beslissen wie mag blijven. R en M blijven dan in DBK.'
'Zaterdag moeten jullie kiezen.'
Iemand: 'Dat wordt dus weer janken'
Georgie: 'Wie heeft er het meeste snoep bij zich'

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 28-09-2000 23:41]

donderdag 28 september 2000 @ 23:38:54 #136
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_367664
quote:
Op 28 september 2000 23:33 schreef LionHeart het volgende:
23.31

Annet en Rex kennen elkaar? Van de selectie? Ze knuffelen in ieder geval dat het een lieve lust is.

Ja kennen elkaar van de 2e selectie ronde
  donderdag 28 september 2000 @ 23:42:57 #137
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_367681
23.42
Het week budget wordt aangepast omdat er nu twee mensen meer zijn
Rex geeft het lijstje aan de anderen: jullie hebben daar meer verstand van
miranda heeft sigaretten meegenomen
rex is 35 en miranda 29 jaar oud
23.46
Rex heeft voor iedereen iets meegenomen niet duidelijk wat

[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 28-09-2000 23:47]

donderdag 28 september 2000 @ 23:44:50 #138
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_367692
23.43
Rex: 'Ik ben 35.'
Georgie: 'Tsesus, al die oude mensen in het huis!'
Miranda: 'Ik ben 29.'

Miranda: 'Het komt heel knus over. Op tv is het heel anders.'

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 28-09-2000 23:45]

pi_367693
Miranda mocht niet te veel sigarette meenemen van BB
pi_367698
Rex herhaald voor de 2e keer dat Koos tot vanavond favoriet van de vrouw van Rex was
  donderdag 28 september 2000 @ 23:49:36 #141
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_367716
Rex heeft wat kadootjes meegenomen. Een nep-Prive(oid) voor Annet. Met onder andere een artikel van Beatrix die hen vertelt zichzelf te blijven.

Voor Koos heeft hij een katheder meegenomen. Bij de kadootjes zich een begeleidend briefje met een grappig bedoelde tekst.

Georgie wil heel graag weten hoe het met de Olympische Spelen is. En hoe Jos het heeft gedaan. En voetbal, NEC .. weet niet wie dat vraagt.

Rex vertelt dat Leontien 2x goud heeft, Pieter ook 2x. Volleyballers zitten er nog in(red. niet dus).

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 28-09-2000 23:52]

pi_367738
Miranda is vanmiddag om 16.00 uur opgehaald vanmiddag om naar het BB huis te gaan, ze heeft gewoon thuis geslapen vannacht
pi_367744
nieuwe reclame op de stream!!

"Ook een Ton aan dromen uit laten komen" witte tekst zonder geluid

vrijdag 29 september 2000 @ 00:00:07 #144
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_367751
Miranda doet in haar vrije tijd aan paardesport.

Miranda werkt bij een auto-importeur waar ze sinds 2 maanden directie-secretaresse is.

Waarom in BBhuis? Druk leven. Wou graag eens wat anders doen.

Admin vrijdag 29 september 2000 @ 00:02:41 #145
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_367762
En we gaan weer verder in http://www.fokforum.nl/showtopic/19623
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')