Oh, ja ik zag er wel wat leuks staan, en die gozer had ook iets van 3000 positive feedback en gewoon 5 sterretjes. En free shipping.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Omdat het 90% illegale meuk of scams zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig op led power nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook met spatbord uit Chinaquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:53 schreef Guul het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar een foto van de hele fiets...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Miniem op 09-04-2013 16:17:03 ]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ook met spatbord uit China
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Downstar op 09-04-2013 16:26:01 ]
quote:
Dat spatbordquote:
Beter dan met niks rondrijden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dat spatbord___!
Mountainbike spatbord op een omafiets![]()
Snap niet wat er mis mee is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:15 schreef destrovel het volgende:
Voor deze keer ben ik het met Bobbertje eens, wat een geniale combinatie
quote:
Nou het ziet er gewoon apart uit, ooomaaafiieeeMOUNTAINBIKEquote:
SPOILER: Fiets van miniemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Downstar op 09-04-2013 16:31:33 ]
quote:Sorry, I am busy now. Please leave a message for me.
You are ranked No. 29 in the queue,pls wait...
Wanneer besteld, ik heb die dingen ook besteld en vorige week binnen gekregen. Hebben er twee weken over gedaan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:39 schreef Downstar het volgende:
Mijn pakketjes duren opeens weer verrekte lang..
Ik had een 808 keychain besteld voor iemand bij een ebay seller, kwam binnen 11 dagen aan ofzo
kreeg nog een verzoekje om er 2 bij te bestellen, en die zijn nu toch al weer zo'n 35 dagen onderweg ofzo
joystick ook al tijde onderweg weer..
OEM lader ook al naar een maand toe, terwijl daarvoor bij zelfde seller ook binnen 12 dagen binnen was
Wanneer wat besteldquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wanneer besteld, ik heb die dingen ook besteld en vorige week binnen gekregen. Hebben er twee weken over gedaan.
Ik bij dezelfde gast 2 stuks. 17 maart gekocht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wanneer wat besteld?
808 van deze gast:
http://www.ebay.com/itm/330761534664
3 maart ofzo besteld
ik gooi dr maar eens een mailtje tegen aan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik bij dezelfde gast 2 stuks. 17 maart gekocht.
Wut?! Hoezo is deze zo goedkoop terwijl een andere iets van 40$ was?!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wanneer wat besteld?
808 van deze gast:
http://www.ebay.com/itm/330761534664
3 maart ofzo besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |