They see me trollin', they hatin'quote:Op zondag 7 april 2013 11:33 schreef Raznov het volgende:
Wow bobe, ik ben nu al fan van jou filmpjes in dit topic. Ze hebben niets met china shopping te maken en we moeten niet letten op je vingers en stem (wat het enige is wat we specifiek van jou in het filmpje terug zien. Geweldig!
De laatste tijd een beetje bezig met horloges uit china... Shanghai watches en Parnis, erg mooi, wel iets duurder dan wat ik normaal gesproken koop in China, maar zeker de moeite waard!
Welke powerbank is dat? Ik wilde er eentje bestellen bij BIC, maar dan weer ik die maarquote:Op zondag 7 april 2013 11:51 schreef yorkick het volgende:
Voor het eerst een slechte ervaring met BiC.
Had een powerbank gekocht, die het niet goed doet helaas. Hij laadt 2 minuten, een paar procent, en dan kapt ie ermee. Bericht gestuurd naar BiC, in eerste instantie zeggen ze me het product te laten repareren, ja dag.
Ik heb toen een refund van $5 voorgesteld, product kostte $6,5. Krijg ik nu een reactie dat ze me niet meer kunnen geven dan $1,5. Dan maar via Paypal.
Dezen: http://www.buyincoins.com(...)e-product-22878.htmlquote:Op zondag 7 april 2013 11:57 schreef davedavy het volgende:
[..]
Welke powerbank is dat? Ik wilde er eentje bestellen bij BIC, maar dan weer ik die maar
Had je niet gewoon een slechte?quote:Op zondag 7 april 2013 12:03 schreef yorkick het volgende:
[..]
Dezen: http://www.buyincoins.com(...)e-product-22878.html
Ja is gewoon een slechte, andere user hier had em ook, die was prima.quote:
Ik heb er inderdaad ook een.quote:Op zondag 7 april 2013 12:47 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ja is gewoon een slechte, andere user hier had em ook, die was prima.
Open halen ga ik niet doen.
Is inderdaad wel makkelijk, maar goed, dan moet je alsnog zelf weer een nieuwe batterij bestellen en alles. En voor de refund die ze wouden geven is dat ook niet te doen.
Jup, wilde eerst dit even proberen voordat ik naar groter geschut ga. Hoewel een aardappelschilmesje wel nog een stukje kleiner is over het algemeen. Deze is 4 inch, aardappel is 3 inch volgens mij. Ach we zien wel of het bevalt. Wat ik lees is het een goede koop in ieder geval voor die 5 euro.quote:Op zondag 7 april 2013 15:20 schreef eleganza het volgende:
Je weet dat dat het formaat van een aardappelschilmesje is?
Inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2013 15:20 schreef eleganza het volgende:
Je weet dat dat het formaat van een aardappelschilmesje is?![]()
Conclusie van vandaag: Als je iets bij BG bestelt, en het gaat met de pakketpost, is het er een WEEK eerder dan met brievenbuspost.De twee orders die ik had gedaan, daarvan was de eerste vorige week zaterdag bezorgd, en de ander (het kleintje) gisteren
88 dollar, ik weet dat de blue te krijgen is voor ongeveer de zelfde prijs maar die heeft minder beeld en een lagere bitrate.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:09 schreef nsuro80 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat was je incl shipping kwijt?
Gewoon doorzeuren. Dat werkt vaak het beste. Kans is dat paypal gewoon in je nadeel gaat beslissen (terugsturen).quote:Op zondag 7 april 2013 11:51 schreef yorkick het volgende:
Voor het eerst een slechte ervaring met BiC.
Had een powerbank gekocht, die het niet goed doet helaas. Hij laadt 2 minuten, een paar procent, en dan kapt ie ermee. Bericht gestuurd naar BiC, in eerste instantie zeggen ze me het product te laten repareren, ja dag.
Ik heb toen een refund van $5 voorgesteld, product kostte $6,5. Krijg ik nu een reactie dat ze me niet meer kunnen geven dan $1,5. Dan maar via Paypal.
Heerlijke mesjes. Heb ook zo'n setje bij DX weg (stuk of 3/4 messen) en die werken perfect.quote:Op zondag 7 april 2013 15:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jup, wilde eerst dit even proberen voordat ik naar groter geschut ga. Hoewel een aardappelschilmesje wel nog een stukje kleiner is over het algemeen. Deze is 4 inch, aardappel is 3 inch volgens mij. Ach we zien wel of het bevalt. Wat ik lees is het een goede koop in ieder geval voor die 5 euro.
Cut onions, no more tears.quote:Op zondag 7 april 2013 15:16 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze even gekocht, iets meer dan 5 euro van DX (ja helaas nergens anders voor die prijs gevonden). Er veel goede reviews / video's erover gezien dus was wel benieuwd.
http://dx.com/p/chic-chefs-horizontal-ceramic-knife-28782
Ja die geloof ik ook niet echt, maar ik heb er toch al nooit last van i.v.m. lenzen.quote:Op zondag 7 april 2013 16:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Cut onions, no more tears.
Geloof je het zelf![]()
Hoe scherp het mes ook is huilen ga je toch wel bij verse uien.
Dat is niet waar. Scherp mes helpt wel degelijk.quote:Op zondag 7 april 2013 16:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Geloof je het zelf![]()
Heel klein beetje misschien maar niet zeker niet 100%quote:Op zondag 7 april 2013 17:45 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Scherp mes helpt wel degelijk.
Dan niet.quote:Op zondag 7 april 2013 17:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Heel klein beetje misschien maar niet zeker niet 100%
wachten. Het is vakantie in China tot en met vandaag.quote:Op zondag 7 april 2013 17:18 schreef King-Ernie het volgende:
Ik heb ergens 3 weken geleden bij Price Angels een zonnebril besteld, PayPal betaling duurde wat langer, maar de betaling is vorige week maandag afgerond. De order staat op Paid bij price angels maar hij is nog steeds niet verzonden. Ook reageert Price Angels niet op mijn mails en de live chat is al 3 dagen niet beschikbaar. Wat kan ik het beste doen
Je gaat toch niet huilen, jonguh!quote:Op zondag 7 april 2013 16:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Geloof je het zelf![]()
Kan dr niks aan doenquote:Op zondag 7 april 2013 17:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je gaat toch niet huilen, jonguh!
Of waren die uien zo lelijk?
water is het antwoord als je zonder tranen uien wilt snijden...quote:Op zondag 7 april 2013 16:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Geloof je het zelf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |