abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124868630

Welkom in het FUT 13 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Bob schoeman uit Westervoort(crimineel) begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld. Wefut.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Squad Builder en spelerinformatie: http://www.wefut.nl

Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie honden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_124868639
Gekaapt, maar ik voelde me verplicht om dit te doen voor DS2.
pi_124868645
Vieze hont
wat is een lach als je van binnen huilt
pi_124868652
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:01 schreef v0lt026 het volgende:

[..]

Klopt, maar een maand lang geen btw betekent ook dat alle uitgaven die gepland stonden voor de rest van het jaar dan gedaan worden. Dat houdt dus in dat de bestedingen in de opvolgende maanden waarschijnlijk lager liggen, dus inderdaad ook dubbel nadeel voor de schatkist. Om daarnaast nog maar te zwijgen van de implementatiekosten die zo'n grapje met zich meebrengt. Ondernemers moeten hun hele systeem in 30 dagen tweemaal aanpassen.
Het gaat er ook niet van komen hoor en ben met je eens dat de maatregel rigoreus is. Maar er moet nu gewoon iets gedaan worden. Belastingen moeten omlaag in deze tijden, mensen moeten gaan uitgeven.

Overigens kan die BTW een maand wegdoen ook tot een hoop impulsaankopen leiden, wat dan weer voordelig is voor de economie. Denk dat veel mensen opeens besluiten een Ipad oid te kopen.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  donderdag 4 april 2013 @ 11:05:56 #5
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_124868710
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:03 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet van komen hoor en ben met je eens dat de maatregel rigoreus is. Maar er moet nu gewoon iets gedaan worden. Belastingen moeten omlaag in deze tijden, mensen moeten gaan uitgeven.

Overigens kan die BTW een maand wegdoen ook tot een hoop impulsaankopen leiden, wat dan weer voordelig is voor de economie. Denk dat veel mensen opeens besluiten een Ipad oid te kopen.
Je kan de belastingen wel verlagen, maar daarmee verander je het sentiment niet. Mensen zijn bang, om werkloos te worden, hun hypotheek niet meer te kunnen betalen, enzovoorts. Het enige wat ze dan kunnen doen is de hand op de knip. En daar helpt een belastingverlaging niet tegen, zeker niet structureel.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_124868715
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:03 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Je moet de Mediamarkt eens zien als er die BTW-actie is :')
pi_124868719
Ik word om, even op Europa in te gaan, sowieso een beetje moe van al die kut regeltjes daar die alles in de soep laten lopen. Crisis duurt nu echt al veel te lang.

Maar anders moet er maar minder loonbelasting worden geheven, en wanneer de economie aantrekt dit weer terug terugverdienen door belastingen te verhogen. Die doekjes voor het bloeden hebben we nu ook allemaal niks meer aan.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_124868766
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik word om, even op Europa in te gaan, sowieso een beetje moe van al die kut regeltjes daar die alles in de soep laten lopen. Crisis duurt nu echt al veel te lang.

Maar anders moet er maar minder loonbelasting worden geheven, en wanneer de economie aantrekt dit weer terug terugverdienen door belastingen te verhogen. Die doekjes voor het bloeden hebben we nu ook allemaal niks meer aan.
Klopt, maar dat geld moet ook ergens vandaan komen, dus alleen als mensen die Ipad kopen van het spaargeld dat ze anders op de bank laten staan en ook de komende tijd niet van plan waren een Ipad te kopen heeft het zin om op je vorige post te reageren.

Maar stel je eens voor wat er in Europees opzicht gaat gebeuren als Nederland een maand lang geen btw heft. Niet alleen Duitsers, Belgen maar half Europa komt hierheen om spullen te kopen en dan is het hek van de dam.
pi_124868805
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Je kan de belastingen wel verlagen, maar daarmee verander je het sentiment niet. Mensen zijn bang, om werkloos te worden, hun hypotheek niet meer te kunnen betalen, enzovoorts. Het enige wat ze dan kunnen doen is de hand op de knip. En daar helpt een belastingverlaging niet tegen, zeker niet structureel.
Het hoeft ook niet structureel te zijn. Een paar maanden een stijging van uitgaven zorgt al voor een beter consumentenvertrouwen, en consumentenvertrouwen is altijd de voorspelling van de economie. Dat ene positieve effect zal een kettingreactie veroorzaken, zal mensen minder bang laten worden werkloos te worden en er zo voor zorgen dat het uiteindelijk gewoon goedkomt.

Wat wil je dan doen? Wachten tot de economie vanzelf weer aantrekt? Dat gaat niet gebeuren namelijk zolang iedereen blijft roepen dat het crisis is.
Elke dag
  donderdag 4 april 2013 @ 11:10:31 #10
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_124868839
Goede TT ^O^ Ik heb zowaar al een paar kaarten verkocht vandaag.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_124868868
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:07 schreef v0lt026 het volgende:

[..]

Klopt, maar dat geld moet ook ergens vandaan komen, dus alleen als mensen die Ipad kopen van het spaargeld dat ze anders op de bank laten staan en ook de komende tijd niet van plan waren een Ipad te kopen heeft het zin om op je vorige post te reageren.

Maar stel je eens voor wat er in Europees opzicht gaat gebeuren als Nederland een maand lang geen btw heft. Niet alleen Duitsers, Belgen maar half Europa komt hierheen om spullen te kopen en dan is het hek van de dam.
In principe zou je daar ook wel wat tegen kunnen doen, maar die BTW actie was dan ook niet de strekking van mijn verhaal. Er moet gewoon eens gehandeld worden in plaats van al die doekjes voor het bloeden, want mensen begrijpen niet dat hoe iedereen nu met geld omgaat, ons er echt niet uit gaat helpen.
Elke dag
pi_124868884
Ik verkoop ook niks :'( RECESSE IN FUT KUTCRISIS :r EA DOE ER WAT AAN, JUMBOS ERIN
Elke dag
  donderdag 4 april 2013 @ 11:13:33 #13
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_124868916
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Goede TT ^O^ Ik heb zowaar al een paar kaarten verkocht vandaag.
Je verjaardagskaarten? :9
  donderdag 4 april 2013 @ 11:13:58 #14
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_124868929
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik verkoop ook niks :'( RECESSE IN FUT KUTCRISIS :r EA DOE ER WAT AAN, JUMBOS ERIN
Nee geen Jumbo's ;( Beter een nieuw toernooi.
  donderdag 4 april 2013 @ 11:14:28 #15
284871 DarkSonic2
pi_124868946
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:13 schreef DuTank het volgende:

[..]

Je verjaardagskaarten? :9
Die komen nog als het goed is.

quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nee, alsof dat gaat helpen die kaarten te verkopen _O-
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_124868987
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:14 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Die komen nog als het goed is.

[..]

Nee, alsof dat gaat helpen die kaarten te verkopen _O-
Misschien moet ik ook :D ervoor doen als ik een troll doe :')
Elke dag
  donderdag 4 april 2013 @ 11:16:05 #17
284871 DarkSonic2
pi_124868994
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:13 schreef DuTank het volgende:

[..]

Nee geen Jumbo's ;( Beter een nieuw toernooi.
Een non-rare toernooi zou wel leuk zijn maar dat doet EA toch niet.
  donderdag 4 april 2013 @ 11:16:39 #18
356424 PrideoftheSouth
pi_124869010
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:09 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Het hoeft ook niet structureel te zijn. Een paar maanden een stijging van uitgaven zorgt al voor een beter consumentenvertrouwen, en consumentenvertrouwen is altijd de voorspelling van de economie. Dat ene positieve effect zal een kettingreactie veroorzaken, zal mensen minder bang laten worden werkloos te worden en er zo voor zorgen dat het uiteindelijk gewoon goedkomt.

Wat wil je dan doen? Wachten tot de economie vanzelf weer aantrekt? Dat gaat niet gebeuren namelijk zolang iedereen blijft roepen dat het crisis is.
Het moest juist wel structureel zijn. Het enige wat je aan het doen bent is het verschuiven van het bestedingspatroon over de tijd (en wellicht locatie, zoals V0lt terecht opmerkt). Je bent niet bezig met het structureel ophogen van het bestedingspatroon. Je bent als het ware weer een nieuwe bubbel van vertrouwen aan het creeren, gebaseerd op niets.

Ik had dinsdag college van een hoogleraar die betoogde dat de overheid een aantal opties heeft.
- Bezuinigingen (scenario nu in Europa grotendeels: erg traag proces, met een risico dat het zich blijft herhalen zonder dat we uit de crisis komen)
- Wegstrepen van schulden (zoals in Amerika: mensen die hun huizen niet kunnen betalen worden dakloos, bedrijven gaan failliet, maar hebben geen restschuld meer. Enorm pijnlijk proces (want schuldeisers staan ook met lege handen), politiek lastig uitvoerbaar)
- Inflatie verhogen (werkt goed tegen "het sentiment", maar lastig effectief uit te voeren: probeert Japan al jaren (met grote offers), maar lukt amper)
- "transfer of wealth" (Nivellering dus, met een vies woord. Ook dit is politiek erg lastig door te voeren, want de rijken hebben de meeste invloed. En werkt vluchtgedrag in de hand, naar andere landen. Verplaatsing van het probleem dus.)

[ Bericht 2% gewijzigd door PrideoftheSouth op 04-04-2013 11:23:54 ]
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_124869299
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Het moest juist wel structureel zijn. Het enige wat je aan het doen bent is het verschuiven van het bestedingspatroon over de tijd (en wellicht locatie, zoals V0lt terecht opmerkt). Je bent niet bezig met het structureel ophogen van het bestedingspatroon.

Ik had dinsdag college van een hoogleraar die betoogde dat de overheid een aantal opties heeft.
- Bezuinigingen (scenario nu in Europa grotendeels: erg traag proces, met een risico dat het zich blijft herhalen zonder dat we uit de crisis komen)
- Wegstrepen van schulden (zoals in Amerika: mensen die hun huizen niet kunnen betalen worden dakloos, bedrijven gaan failliet, maar hebben geen restschuld meer. Enorm pijnlijk proces (want schuldeisers staan ook met lege handen), politiek lastig uitvoerbaar)
- Inflatie verhogen (werkt goed tegen "het sentiment", maar lastig effectief uit te voeren: probeert Japan al jaren (met grote offers), maar lukt amper)
- "transfer of wealth" (Nivellering dus, met een vies woord. Ook dit is politiek erg lastig door te voeren, want de rijken hebben de meeste invloed. En werkt vluchtgedrag in de hand, naar andere landen. Verplaatsing van het probleem dus.)
Je geeft dus allemaal opties die lastig uit te voeren zijn/ of met een risico dat het zich blijft herhalen zonder uit de crisis te komen. Daar hebben we dus allemaal niet veel aan?

Ik vind het allemaal wel makkelijk je te verschuilen achter zulke dingen, terwijl een optie die niet structureel begint, wel structureel kan uitpakken doordat er ook nieuwe banen gecreerd worden enzovoorts.
Elke dag
pi_124869326
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Het moest juist wel structureel zijn. Het enige wat je aan het doen bent is het verschuiven van het bestedingspatroon over de tijd (en wellicht locatie, zoals V0lt terecht opmerkt). Je bent niet bezig met het structureel ophogen van het bestedingspatroon. Je bent als het ware weer een nieuwe bubbel van vertrouwen aan het creeren, gebaseerd op niets.

Die hoogleraar was geen Keynesiaan he? :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  donderdag 4 april 2013 @ 11:28:10 #21
356424 PrideoftheSouth
pi_124869402
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:25 schreef TJV het volgende:

[..]

Die hoogleraar was geen Keynesiaan he? :D
Keynes is min of meer achterhaald, was zijn betoog. Keynes was van toepassing in de tijd dat er verschillende landelijke (min of meer gesloten) economieen waren. Daar is al lang geen sprake meer van, zeker niet in Europa.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_124869479
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Keynes is min of meer achterhaald, was zijn betoog. Keynes was van toepassing in de tijd dat er verschillende landelijke (min of meer gesloten) economieen waren. Daar is al lang geen sprake meer van, zeker niet in Europa.
Punt is wel dat de overheid ook niet zoveel kan doen, de enige twee opties zijn op Europees niveau alle shit in orde krijgen of proberen om met een of ander megalomaan project de halve bouwsector aan het werk te krijgen. Krijg je wel een wat hoger tekort, maar lenen kost toch geen drol.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  donderdag 4 april 2013 @ 11:32:06 #23
356424 PrideoftheSouth
pi_124869521
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Je geeft dus allemaal opties die lastig uit te voeren zijn/ of met een risico dat het zich blijft herhalen zonder uit de crisis te komen. Daar hebben we dus allemaal niet veel aan?

Ik vind het allemaal wel makkelijk je te verschuilen achter zulke dingen, terwijl een optie die niet structureel begint, wel structureel kan uitpakken doordat er ook nieuwe banen gecreerd worden enzovoorts.
Dat was ook de conclusie van die hoogleraar. Deze crisis kenmerkt zich als een zogenaamde "balance sheet recession" (vele factoren die een rol spelen, resulterend in een "perfect storm"). De laatste keer dat die zich in deze mate voordeed, was in 1928, en we kennen allemaal de gevolgen. Zo ver zal het nu niet komen (want er is weinig politieke instabiliteit), maar destijds werd de klap vrij snel genomen, met grote gevolgen. Nu lijkt de keuze te worden gemaakt om de pijn over een hele lange periode uit te spreiden. Ergo: dit gaat nog wel even duren.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_124869539
how you like them apples
pi_124869559
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Europa is nu een grote economie, dus eigenlijk moet zo'n beleid in heel Europa worden gevoerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')