abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124865936
130403_280647_gorilla_pod_forum_030413.png

In samenwerking met De Greef & Partner mogen we maar liefst 5 Gorillapod GripTight Stands weg geven aan 5 users, die hier vervolgens een review voor willen maken.

De Gorillapod GripTight Stand is een handige tripod waar je je digitale camera of smartphone op kan klikken om zo een prachtige foto te maken of om mee te video-bellen/skypen. Zo heb je je handen vrij en kan je toch optimaal gebruik maken van je camera of smartphone! De Gorillapod GripTight Stand geschikt is voor compacte cameras tot 325 gram en tevens voor smartphones (met de meegeleverde clip). De Gorillapod GripTight is niet te gebruiken voor een DSLR.

130403_280647_gorilla_pod_product_030413.png

*O* Hebben, hebben, hebben *O*
Om deze Gorilla Pod te bemachtigen hoef je hier in dit topic alleen maar aan te geven dat je graag een review wil schrijven over dit product. En hier zien we uiteraard ook een (kleine) motivatie bij. Als jij wordt uitgekozen, krijg je de Gorilla Pod thuis gestuurd, schrijf je de review en mag je hem gewoon houden natuurlijk.
Je kunt je interesse hier tonen en dit kan je doen tot 12-04-2013
Daarna worden de winnaars gekozen!

Veel succes!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2013 09:59:30 ]
  FOK!fotograaf donderdag 4 april 2013 @ 09:43:46 #2
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_124866510
Interesse! En meteen een vraag: Geschikt voor DSLR? Komt ie met schroefdraad?

Ik heb sowieso interesse, is ook goed te gebruiken tijdens het strobisten voor het ophangen van een flitser. Erin schroeven en klaar (hoop ik).
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  donderdag 4 april 2013 @ 09:44:15 #3
328321 alledaagsewaanzin
Life your life to the fullest
pi_124866517
Het zou mij leuk lijken om zo'n Gorilla Pod te ontvangen, en dan wil ik graag een review schrijven
Mijn motivatie is dat ik graag verder ga in de wondere wereld van het fotograferen en heb ik onder andere dit item al een tijdje op het oog voor natuurfotografie e.d.
pi_124866582
Ik heb hier zeker interesse in!

Mijn motivatie: Ik heb een keer een neppe/merkloze variant gehad, en die donderde van ellende in elkaar. Daarna een statief gekocht, maar die is erg groot en niet makkelijk te plaatsen bij ongelijke ondergrond. Er zal bij mij dus een eerlijke/ objectieve review uitkomen. Ik weet waar ik op moet letten, want heb alternatieven al geprobeerd.

Heb een spiegelreflexcamera, een sony cybershot en een iPhone.

:)
  donderdag 4 april 2013 @ 10:13:02 #5
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_124867210
ik heb hier intresse in!

Sinds ik mijn smartphone heb ben ik veel meer bezig gegaan met fotografie! ik mag dan ook graag een kiekje schieten als ik iets tegenkom! Het foto maken met een smartphone scheelt veel gesjouw met camera's (alhoewel dit ook erg fijn is) en ik ben dan ook erg benieuwd wat voor extra's deze gorilla pod kan brengen!
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_124867216
Mijn dSLR of compact neem ik heel vaak mee op vakanties en wandeltochten waarbij ik veel tijd spendeer in de natuur. Met name macro- en landschapsfotografie komt dan ook veel voor maar een normaal statief is dikwijls te log en te onhandig. Past niet in mijn rugzak en er is lang niet altijd genoeg ruimte en een vlakke ondergrond aanwezig om 'm neer te zetten. Zo'n gorillapod heeft al langer mijn aandacht maar heb wel altijd twijfels gehad of ze hun prijs waard zijn (icm gewicht dSLR + lens bijv.). Zijn geen goedkope dingetjes voor het formaat, maar ben wel heel benieuwd dus :)

als het tenminste eentje betreft die ook geschikt is voor compact camera's en dSLR's... op de foto's zien ik er alleen eentje met houder voor een mobieltje... en mijn mobieltje hou ik wel gewoon in mijn hand, die gebruik ik niet voor foto's die fatsoenlijk moeten worden :P
  donderdag 4 april 2013 @ 10:52:30 #7
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_124868253
Ook ik heb interesse!

Ik duik regelmatig in Zeeland, en vanuit de hand filmen is -voor mij- nog lastig om mooie stabiele onderwaterbeelden te maken. Zou ik een Gorilla Pod mee kunnen krijgen onderwater, dan zou ik mijn camera zelfs op de ruige bodem van de Oosterschelde en Grevelingen neer kunnen zetten en zullen die beelden een stuk mooier worden!

Schrijven doe ik regelmatig op sites als www.duikeninbeeld.nl en mijn eigen blog; waar het gemaakte filmmateriaal dan weer bij komt :D

[ Bericht 15% gewijzigd door iFries op 04-04-2013 13:43:54 ]
Frysk bloed tsjoch op!
pi_124868570
ik heb erg veel interesse!!!

Ik ben zoiezo een liefhebber van het schrijven van reviews en het geven mijn mijn mening, ik schrijf regelmatig reviews op http://www.ciao-shopping.nl/.
Daarnaast maak ik regelmatig eens stedentrip en ik vind niks leuker dan om veel mooie fotos te maken dan met mijn camera (iphone 5)
Alleen kan ik nooit mezelf fotograferen, daar zou deze gorilla pod een handige oplossing voor zijn en zou hem daarvoor graag testen - Hoe goed kan je jezelf ermee fotograferen?
pi_124869305
Hier ook grote interesse. Handig voor mijn dslr, maar ook voor mijn GH2 om vanuit leuke posities te filmen! Zo kan ik een beetje a la GoPro filmen wellicht.

Schrijven zelf heb ik geen moeite mee, enorm veel ervaring mee (journalistieke opleiding).
pi_124872354
Ik heb groot interesse! Ik vind het geweldig om reviews te schrijven,schrijven is mijn passie en filmen, dus dit is een creatief iets waar ik graag mee bezig zou willen zijn! Lijkt me geweldig om te schrijven voor de Gorilla Pod. Zal hem tot de details uitpluizen en uitgebreid schrijven en alle features uitproberen.

Waarvoor zou ik de Gorilla Pod gebruiken?

Ik maak graag foto's ga in de zomer naar Zweden, dus kan hele mooie foto's maken van het Natuurgebied daar komend Augustus, en maak graag filmpjes van mensen die skateboarden. En filmpjes van mijn moeder met haar band die optreedt. Dus muzikaal, landschappen en stoere filmpjes.

En Ik ben verslaafd aan YouTube, vlog heel veel dus handig is het zéér zeker voor mijn grote hobby.

Verder: Ik ben game reviewer geweest, dus heb veel ervaring op het gebied van Reviews schrijven.
  donderdag 4 april 2013 @ 13:02:42 #11
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_124872537
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 09:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
En meteen een vraag: Geschikt voor DSLR? Komt ie met schroefdraad?
De Griptight is een opzetstuk, die schroef je op de Gorilla Pod. Je ontvangt beide, dus je kan op de Gorilla Pod alles schroeven, ook een DSLR :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 4 april 2013 @ 13:08:40 #12
361787 feyregy
Eat Sleep Smoke Repeat
pi_124872717
Ik ben geinteresseerd! :)
Laat altijd mn telefoon uit mn handen vallen, dus dit zou een zeer handig product zijn. Ook heb ik genoeg tijd om een review te schrijven, aangezien het aardig rustig op school is op het moment.
420 = 23
  donderdag 4 april 2013 @ 14:47:55 #13
347224 SiennaForrest
Dat bepaal ik zelf wel uit!
pi_124876374
Ja dit lijkt me een handig attribuut en zou mij zeer gelegen komen! :)

Ik ga er graag op uit om te fotograferen en een Gorilla Pod zou daar zeker bij van pas komen. Verder schrijf ik graag, dus een review lijkt me ook een leuke uitdaging.

Ik ga binnenkort naar de Apenheul om daar een fotoverslag van verschillende apen te maken, maar hoe gaaf zou het zijn als ik er een Gorilla met de Gorilla Pod kan fotograferen! :) Dat kan haast geen toeval zijn! ;)

[ Bericht 20% gewijzigd door SiennaForrest op 04-04-2013 22:34:58 ]
''Ware rust is niet afwezigheid van beweging, het is evenwicht in de bewegingen.'
  FOK!fotograaf donderdag 4 april 2013 @ 15:00:42 #14
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_124876890
quote:
3s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:02 schreef Bart het volgende:

[..]

De Griptight is een opzetstuk, die schroef je op de Gorilla Pod. Je ontvangt beide, dus je kan op de Gorilla Pod alles schroeven, ook een DSLR :).
Prima, count me in. Ga ik er een mooi strobist experiment mee doen.
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_124881429
Ik maak graag foto's, zowel met digitale camera als met mn iphone. Een veelvoorkomend probleem voor mij zijn dan schaduwen. De zelfontspanner is superhandig dan, maar daarmee kan je weinig kanten op. Deze Gorilla pod lijkt me dan ideaal. Om allerlei hoeken te pakken.

De huisdieren zijn de grootste slachtoffers van mijn camera gedrag, maar ook fotografeer ik mijn kook en bakkunsten.

Dus ja ik denk dat ik wel er leuk gebruik van zou kunnen maken :D
pi_124881724
Ja ik wil er 1! Nou eigenlijk wil ik er 1 voor mijn vriend met een DSLR camera. Hij loopt nu overal maar rond met zijn (onhandig grote) statief. Hij is een redelijk grote foto liefhebber dus een review maken zal hij nog leuk vinden ook :D

En ik kan hem ook nog gebruiken voor mijn gewone camera O+
  donderdag 4 april 2013 @ 17:09:14 #17
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_124881889
Interesse, zeer zeker. Kleine, neppe in Rome gekocht voor snelle hulp voor vakantiekiekjes. Jammer genoeg kon mijn telefoon daar niet op. Sindsdien heel lang lopen zoeken voor een Pod die ik ook met m'n smartphone kan gebruiken, daar sommige shots gewoon niet willen lukken zonder een statief.
Een review schrijven is ook altijd leuk, en is natuurlijk nog minder een probleem. Review mét foto's! :).
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_124882297
Ik wil er ook één testen! Ben van plan om een YouTube kanaal op te richten met (tech) reviews, dit zou een mooie start kunnen zijn! (heb ik een review + filmpje voor De Greef & Partner :))
  FOK!fotograaf donderdag 4 april 2013 @ 18:29:29 #19
18921 freud
Who's John Galt?
pi_124884726
Hier nog een. Wil hem wel loslaten op mijn ifoon. Niet alleen timelapsen, maar ook gewoon om ik de keuken je recept bij de hand te hebben, of niet over je bak yoghurt turen om je scherm te lezen. Daarnaast ga ik hem ook zeker op de proef willen stellen met een ipad en sx30.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 4 april 2013 @ 18:31:02 #20
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124884791
Ik heb interesse! Als beginner in de fotografie heb ik, door mijn passie voor de natuur en door mijn enthousiasme, meteen een ietwat lastig onderwerp uitgekozen: macrofotografie (en dan vooral van krioelende insecten). Omdat hierbij een stevig gestationeerde camera het verschil kan betekenen tussen een onscherpe foto en een interessante macrofoto met een verhaal, zou deze Gorilla Pod goed van pas komen. Ook biedt de Gorilla Pod de mogelijkheid om dichtbij de grond en vanuit vreemde hoeken te fotograferen, terwijl hij makkelijk mee te nemen is naar bossen en velden. Ik ben erg benieuwd of de Gorilla Pod het gewicht van een DSLR in combinatie met een macrolens kan dragen en zou daar dan ook graag over willen schrijven.
This isn't even my final form.
  donderdag 4 april 2013 @ 22:31:49 #21
347224 SiennaForrest
Dat bepaal ik zelf wel uit!
pi_124896594
quote:
3s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:02 schreef Bart het volgende:

[..]

Ok, qua schroefdraad / bevestiging zou een DSLR er wel op kunnen, maar de vraag is of deze Pod dat ook kan houden. Zeker als er een zoomlens op zit... :)
''Ware rust is niet afwezigheid van beweging, het is evenwicht in de bewegingen.'
pi_124898720
Hebben, hebben, hebben!

Wat te doen met een Gorilla Pod?

Testen natuurlijk, even kijken of het voor alle gemakken voorzien is en écht voor iedereen beschikbaar.
Zo zou ik het laten testen door mijzelf, moederlief ( omdat moeders :') onhandigheid staat op Nr 1) en schuiven we het nog even door naar oma om te kijken of deze er raad mee weet.

Verder wil ik graag weten wat het voor jou en natuurlijk voor mij als toegevoegde waarde heeft. ( Zelf heel benieuwd naar. ) Want, een foto schieten kan iedereen toch? of is dít nou echt wat voor de mensen die er altijd moeite mee hebben ( zie bovenstaand ) waaronder ook ik dus.

Graag heb ik nog wat tijd over om er een prachtige review voor te schrijven en met volle vreugde het apparaat te testen. ^O^
'Als' is einde discussie.
  vrijdag 5 april 2013 @ 00:59:55 #23
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_124902943
JA IK WIL....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een "Chinese" versie van een paar euro, ik kan dus een goede review schrijven over het wel of niet bevallen, de verschillen in kwaliteiten en materialen onderling en waarom je dus beter de ene, of de andere kunt aanschaffen..

Is hij nou beter of slechter dan "die Chinese meuk" ?
En is zo'n ding nou eigenlijk wel handig..? (en waarvoor dan wel?)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  vrijdag 5 april 2013 @ 07:45:59 #24
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_124904710
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:31 schreef SiennaForrest het volgende:

[..]

Ok, qua schroefdraad / bevestiging zou een DSLR er wel op kunnen, maar de vraag is of deze Pod dat ook kan houden. Zeker als er een zoomlens op zit... :)
Dat kan dus mooi in de review beschreven worden ;).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  FOK!fotograaf vrijdag 5 april 2013 @ 09:08:12 #25
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_124905596
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 07:45 schreef Bart het volgende:

[..]

Dat kan dus mooi in de review beschreven worden ;).
Kleine dslr: check, grote ds:lr: check, zware telezoomlens: check, compact: check, smartphone: check, reportageflitser met off-camera mogelijkheden: check. Kom maar op dus
The summer is magic!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')