SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on![]()
Letters geraden:quote:Op woensdag 3 april 2013 18:39 schreef banaantjeEE het volgende:
A A _ _ A _ I _ _
Fout geraden: E / R / S /
quote:
quote:
quote:
quote:
Hha haha ja zeer juistquote:
quote:
quote:
quote:
_ _ A K _ O _ (7 letters)quote:
quote:
Ik weet het, maar kon geen woord meer bedenkenquote:
quote:
Gravedigger 72quote:
Maakt niet uit, je hebt hem!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:49 schreef banaantjeEE het volgende:
Winterslaap
Ja, sorry, niet goed opgelet
Dan moet je ook niet radenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:41 schreef vosss het volgende:
Iemand anders mag een nieuwe plaatsen, want ik doe niet mee aan dit spelletje verder.
Ja, ff kijken of mensen nog verder willen spelen.quote:Op maandag 29 april 2013 08:54 schreef Gravedigger het volgende:
Ga je een poging doen tot eem herstart?
E
Aquote:Op maandag 29 april 2013 10:09 schreef Differ het volgende:
[..]
_ _ _ _ _ E _ _ E _ (10 letters)
Fout: W,
Lquote:Op maandag 29 april 2013 10:40 schreef Differ het volgende:
[..]
_ _ A _ _ E _ _ E _ (10 letters)
Fout: W,
Kquote:Op maandag 29 april 2013 10:41 schreef Differ het volgende:
[..]
Fout: W, L,
Squote:Op maandag 29 april 2013 10:42 schreef Differ het volgende:
[..]
Fout: W, L, K,
Tquote:
Gravedigger 72quote:
Rot toch opquote:
Erg knap van je, maar ik wist het eergisteren alquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:22 schreef Rockfire het volgende:
Ik wist hem gisteren al, maar omdat ik gisteren (en dit weekend) niet zoveel tijd heb, heb ik hem maar niet geraden. Ik vraag me wel af wat voor woorden men had willen maken met de letters die ze raden
Voor jouw nieuwsgierigheid. Ik dacht hieraan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:22 schreef Rockfire het volgende:
Ik wist hem gisteren al, maar omdat ik gisteren (en dit weekend) niet zoveel tijd heb, heb ik hem maar niet geraden. Ik vraag me wel af wat voor woorden men had willen maken met de letters die ze raden
Sorry, ik bedoelde niemand belachelijk te maken, alleen sommige letters kon ik echt geen woord bij bedenken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor jouw nieuwsgierigheid. Ik dacht hieraan.
Ik dacht nog, laat ik niet de meest voor de hand liggende oplossing nemen. Leuk om meteen anderen belachelijk te maken.
Ah, ok. Ik kon ook nog wel bergtoren verzinnen voor de B bijvoorbeeld. Maar ja, kerktoren zal zeker het goede antwoord zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:09 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde niemand belachelijk te maken, alleen sommige letters kon ik echt geen woord bij bedenken.
We gaan het proberenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:25 schreef Gravedigger het volgende:
Gaan jullie wel je best doen om me in te halen? Ik ga er een weekje tussenuit naar Luxemburg
Gravedigger 72quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |