-----------quote:Warner Brothers en Paramount Pictures slaan de handen ineen om de film Interstellar, onder regie van Christoper Nolan, op het witte doek te brengen.
De twee Amerikaanse filmstudio's werken normaliter nooit samen op het gebied van grote filmproducties, maar hebben het besluit genomen om vereend de nationale (Paramount Pictures) en internationale (Warner Brothers) distributie te verzorgen.
De film is gebaseerd op een script van Jonathan Nolan en gaat over een "ruimtereis die de grenzen van onze wetenschapppelijke waarneming zal verkennen."
De film zal 7 november 2014 in Amerikaanse bioscopen verschijnen
---------quote:Christopher Nolan is traversing the science fiction genre with Interstellar, a project he’s gearing up to direct based on a script written by his brother Jonathan (co-writer of The Dark Knight and Dark Knight Rises) and inspired by the theories of Caltech astrophysicist Kip Thorn.
Steven Spielberg set up Interstellar back in 2006, but ultimately decided J. Nolan’s premise wasn’t a good match for his storytelling sensibilities. The filmmaker’s new sci-fi project, Robopocalypse, is currently getting a script makeover; that’s also the case with the Nolan brothers’ next collaboration, now what Chris is revamping the original screenplay draft.
Het al allicht in de buurt komen (A man can dream)quote:Op woensdag 3 april 2013 19:10 schreef M.Rayn het volgende:
Het niveau van Memento haalt niet niet meer ben ik bang
Dit is toch een project van hemzelf en geen studio gedreven project? Want dan kan het nog wel eens tof worden.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het al allicht in de buurt komen (A man can dream)
Yep hij schrijft het script zelf. Ik heb er dan ook veel vertrouwen in!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:12 schreef M.Rayn het volgende:
[..]
Dit is toch een project van hemzelf en geen studio gedreven project? Want dan kan het nog wel eens tof worden.
Net te laatquote:
Die film komt toch pas volgende week uit? Hoe kunnen mensen dan nu al stemmenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Op IMDB nu nog/al een 9.5.
Interstellar (2014) - IMDb
Mja, After earth had ook een 8+ voordat het daadwerkelijk uit kwam.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Op IMDB nu nog/al een 9.5.
Interstellar (2014) - IMDb
In L.A. is hij op 26 oktober in première gegaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die film komt toch pas volgende week uit? Hoe kunnen mensen dan nu al stemmen![]()
Als ik die trailer zo zie, heb ik het idee dat het vooral gaat om het proces naar de reis toe en dat misschien het laatste half uur of zo echt in de ruimte afspeelt. Dat zou ik wel jammer vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |