Ik dacht alleen dat het 'saldi' was.twitter:Duckstadkrant twitterde op woensdag 03-04-2013 om 17:15:53Gedoe bij de I.Eend.G. Bank. De saldo's van rekeningnummers worden massaal verkeerd weergeven. "Oh," aldus de directie. reageer retweet
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:26 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Bij ING is momenteel een grote storing gaande. Zijn er duizenden euro's van uw bankrekening verdwenen? Of stond u met een volle boodschappenkar bij de supermarkt terwijl u plotseling niet meer kon pinnen? De redactie komt graag met u in contact. Mail uw verhaal en telefoonnummer naar de Telegraaf!
Dit meen je nietquote:Op woensdag 3 april 2013 18:26 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Bij ING is momenteel een grote storing gaande. Zijn er duizenden euro's van uw bankrekening verdwenen? Of stond u met een volle boodschappenkar bij de supermarkt terwijl u plotseling niet meer kon pinnen? De redactie komt graag met u in contact. Mail uw verhaal en telefoonnummer naar de Telegraaf!
Dit is de reden dat ik bij de ING zitquote:Op woensdag 3 april 2013 22:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik heb een rekening bij de Triodosbank!![]()
Postbank was wel tof, maar sinds het ING is geworden, is het niets meer.
Nog nooit last gehad van storingen bij Triodos en ze investeren ook nog eens alleen in goede dingen als biologische landbouw.
ING, Rabo en ABN investeren in clusterbommen en wapens waarmee kinderen aan flarden worden geschoten en in sweatshops waar kleine kinderen in Indonesie 12 uur per dag voor een hongerloon moeten werken. Hopelijk gaan deze criminele organisaties, want als je investeert in oorlog en uitbuiting ben je een criminele organisatie, ING, Rabo en ABN spoedig over de kop!![]()
Leve Triodos (en ASN, maar Triodos is beter).
Die arme, lieve kinderen die met jouw geld aan flarden geschoten worden. Wat doe je?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit is de reden dat ik bij de ING zit
Hadden ze maar in NL geboren moeten wordenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Die arme, lieve kinderen die met jouw geld aan flarden geschoten worden. Wat doe je?![]()
Aan de andere kant, zij hebben elke dag mooi weer en wij hebben Henk Krol.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hadden ze maar in NL geboren moeten worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |