Om maar even op jouw niveau te discussiëren.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:17 schreef De_Guidance het volgende:
Bron voor waar ik Straatcommando PVV-stemmer, of sympathisant heb genoemd aub.
Dat of er word gemiereneukt over kleine futiele randzaken.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maakt voor de anti-PVV'ers niet uit. Geef je hulde voor 1 idee of uitspraak, ben je een walgelijke PVV'er.
Die armoede vertonen ze hier ook door niet op de OP in te gaan maar 4 pagina's te huilen over de propaganda.
Weet je, het houd ze van de straat. Is ook wat waard.
Zou ze sieren als ze Wilders eens gelijk gaven over zijn uitspraken omtrent Griekenland. Hun aanbeden IMF heeft het al gedaan...quote:Op zondag 30 juni 2013 13:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat of er word gemiereneukt over kleine futiele randzaken.
Daar leek het even op. Als dat niet jouw insteek was dan heb ik jou verkeerd begrepen.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Om maar even op jouw niveau te discussiëren.
Waar zeg ik dat JIJ dat zegt dan? Ik verklaar slechts geen PVV fanaat te zijn.
No harm done thenquote:Op zondag 30 juni 2013 13:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Daar leek het even op. Als dat niet jouw insteek was dan heb ik jou verkeerd begrepen.
Ik dacht in ieder geval niet dat je PVV-stemmer was en het was ook niet relevant voor het punt dat ik heb gemaakt.
Mensen die zo graag er boven willen staan of zogenaamd in het midden vind ik een geforceerd overkomen. Iedereen heeft een voorkeur, zit in de mens.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Tevens gebeurd het afkeuren-omdat-PVV erg veel. Net zoals bij het CDA.VVD. CU. Gaat zo maar door. Zit in de mens.
Hij's fijnquote:Op zondag 30 juni 2013 13:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mensen die zo graag er boven willen staan of zogenaamd in het midden vind ik een geforceerd overkomen. Iedereen heeft een voorkeur, zit in de mens.
Dit is zo subjectief. Binnen onze parlementaire democratie is wat hij doet volkomen legaal en als je het niet eens bent met de manier waarop die volkomen legale partij opereert dan stem je er gewoon niet op, zo simpel is het. Maar nee, we blijven maar snikken dan het gewoon niet eerlijk is. Calimero-gedrag!quote:Op zondag 30 juni 2013 13:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nja als je echt in de parlementaire democratie en de bijbehorende rechtstaat gelooft is het wel nodig om interne partijdemocratie te hebben.
Je kunt ook geen lid worden van de PVV.
Voor een grote partij in ons systeem is dat toch wel een beetje absurd. Het is allemaal de grote Geert show.
Alleen anti figuren als hij huilen erover. Go figure.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit is zo subjectief. Binnen onze parlementaire democratie is wat hij doet volkomen legaal en als je het niet eens bent met de manier waarop die volkomen legale partij opereert dan stem je er gewoon niet op, zo simpel is het. Maar nee, we blijven maar snikken dan het gewoon niet eerlijk is. Calimer-gedrag!
quote:Op zondag 30 juni 2013 13:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij's fijnje hebt wel gelijk though.
Nee. Vraag jezelf eerst eens af waarom dat consumentenvertrouwen zo laag is.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De voornaamste reden van de economische crisis is het lage consumentenvertrouwen. Lees je eerst in voordat je je onderbuik laat spreken.
en hoe zit het met een voorkeur voor het midden .......?!quote:Op zondag 30 juni 2013 13:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mensen die zo graag er boven willen staan of zogenaamd in het midden vind ik een geforceerd overkomen. Iedereen heeft een voorkeur, zit in de mens.
Is dat wel zo? Ik ken zijn financiers niet, ik weet niet wat er met hen is afgesproken en weet niet hoe de eed luidt en wat de wettelijke verplichtingen van kamerleden zijn. Maar ik kan me voorstellen dat het helemaal niet legaal is om in het Nederlands parlement de staat Israel te dienen.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit is zo subjectief. Binnen onze parlementaire democratie is wat hij doet volkomen legaal en als je het niet eens bent met de manier waarop die volkomen legale partij opereert dan stem je er gewoon niet op, zo simpel is het.
Omdat dat uit de zak van de belastingbetaler moet komen?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:43 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Waarom worden ze eigenlijk niet voldoende gecompenseerd?
Nu ga je eerst zeggen dat je niet weet hoe het allemaal zit om vervolgens te beweren dat illegaal de staat Israël wordt gediend. Ik bedoel, het is allemaal zo weinig concreet.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Ik ken zijn financiers niet, ik weet niet wat er met hen is afgesproken en weet niet hoe de eed luidt en wat de wettelijke verplichtingen van kamerleden zijn. Maar ik kan me voorstellen dat het helemaal niet legaal is om in het Nederlands parlement de staat Israel te dienen.
Nee, jij stelt dat het allemaal perfect legaal is, zonder nadere onderbouwing. Ik zeg dat er reden voor twijfel is.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu ga je eerst zeggen dat je niet weet hoe het allemaal zit om vervolgens te beweren dat illegaal de staat Israël wordt gediend. Ik bedoel, het is allemaal zo weinig concreet.
Als het illegaal is moeten ze het aanpakken. Onschuldig tot het tegendeel is bewezen, dat behoeft niet onderbouwd te worden, weet u nog?!quote:Op zondag 30 juni 2013 13:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, jij stelt dat het allemaal perfect legaal is, zonder nadere onderbouwing. Ik zeg dat er reden voor twijfel is.
Ik wel ja. Ik weet ook dat legaal iets anders dan alleen maar 'niet strafbaar'.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Als het illegaal is moeten ze het aanpakken. Onschuldig tot het tegendeel is bewezen, dat behoeft niet onderbouwd te worden, weet u nog?!
Zoals ik al zei, weinig concreet!quote:Op zondag 30 juni 2013 13:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik wel ja. Ik weet ook dat legaal iets anders dan alleen maar 'niet strafbaar'.
Vast en zeker een dependance van de Mossad .... en als het niet zo is moeten ze dat maar bewijzen!quote:Op zondag 30 juni 2013 13:52 schreef 3-voud het volgende:
Wat heeft die snackbar nu te maken met Israel?
Nu vraag ik me af wat je met het posten van deze afbeelding wil zeggen. Een wilde gok, jij bent de ubermensch, te goed voor dit 'volk' ?quote:
Toffe naam heb je!quote:Op woensdag 3 april 2013 02:46 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
Ik zal er geen traan om laten als die vent nou eenmaal Nederland voor goed verlaat. Alles is hier toch mis?
Het is heel concreet wat betreft je denkfout. Maar het probleem was nou juist dat jij heel concreet bent terwijl je dat niet hard maken kunt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |