ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:18 schreef minthy het volgende:
[..]
En of je het als ontvanger kunt hebben en niet gelijk huizenhoog op de kast zit
Nee, ik ben wel de laatste om zulke berichten te sturen. Veel te bang dat ik iets verkeerds zegquote:
jij was toch de op de kast zittende ontvanger?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel de laatste om zulke berichten te sturen. Veel te bang dat ik iets verkeerds zeg
dit,.,.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel de laatste om zulke berichten te sturen. Veel te bang dat ik iets verkeerds zeg
Godsamme zeg, wat denk je wel niet?!?! Tering zeg, wat bekrompen enzo, ik zit nooit op de kast!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:30 schreef dawg het volgende:
[..]
jij was toch de op de kast zittende ontvanger?
Dat verleer je ontzettend snel, blijkbaar...quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:36 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dit,.,.ik snap niet hoe ik dit na n jaar of 8 compleet verleerd kan zijn.
god o god.. zoveelste gesprek wat in de soep liep![]()
Inkoppertje over uiterlijk, geef ik dat compliment eindelijk, wat echt terecht is! en wat ik anders nooit en te nimmer direct geef om geen verkeerde ideeën te geven, krijg ik een heel verhaal wat mooi wel niet is enz.. geeneens een dankjegodver...
en eentje wat een ongelofelijke sloooow chat is(2 dagen ertussen ofzo) met weliswaar de hoogste score ooit, dus ik geef t n kans. al ben ik meer van n live chat.
ik ga maar weer schuifjes knoeien_!
Conclusie: het is nooit goedquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat verleer je ontzettend snel, blijkbaar...![]()
Hecht niet teveel waarde aan het gedrag van vrouwen op datingsites. Ik heb het zelf ondervonden, had op een gegeven moment belachelijk veel gesprekken tegelijkertijd.
Toen werd ik al snel arrogant gevonden, omdat ik niet antwoordde...
Precies! Ik ben verre van arrogant. Bitch, pleasequote:
Ik vind het jammer dat door de technologische ''ontwikkeling'' mensen steeds verder gedistancieerd raken van elkaar. Doordat niemand elkaar meer hoeft te zien om contact te hebben, worden mensen in het ''echte'' leven steeds verder afgestompt. Een steeds groter deel van mensen zoekt ''de vrouw van hun dromen'' op het internet, in plaats van de deur uit te gaan en dingen ondernemen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Welk punt probeer je nou precies te maken?
Dat is geen goede ontwikkelingquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat door de technologische ''ontwikkeling'' mensen steeds verder gedistancieerd raken van elkaar. Doordat niemand elkaar meer hoeft te zien om contact te hebben, worden mensen in het ''echte'' leven steeds verder afgestompt. Een steeds groter deel van mensen zoekt ''de vrouw van hun dromen'' op het internet, in plaats van de deur uit te gaan en dingen ondernemen.
Ze moeten het natuurlijk allemaal zelf weten, maar ik vraag me soms wel eens af of al die social media/internetdating wel zo'n goede ontwikkeling is.
Weinig game heb je.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Gosh, heb ik de hele dag nagedacht en waar kom ik mee; Hey
Maar het was een kort gesprekje, hij ging slapen helaas..
haha, was het de bedenktijd waard?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Jawel, hij kletste gelukkig terug en ga ik met een enigzins voldaan gevoel slapenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
haha, was het de bedenktijd waard?
Dat is dan maar zo, ik heb nog nooit zo het heft in handen genomen en dat vind ik toch best spannendquote:
Toch wel meer initiatief genomen hèquote:Op woensdag 10 april 2013 00:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Zolang de gesprekken leuk en luchtig zijn, kan het bijna nooit kwaad om elke dag te whatsappen, bv voor het slapen gaan, maar zorg ervoor dat jij niet altijd degene ben die het contact opneemt.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:58 schreef The_Mole het volgende:
Gvd zal ik via what's app gaan stalken of wachten tot ik d'r weer zie volgende week?
Ik zie het probleem niet dat mensen kijken op internet voor een vriendin. Er zijn namelijk genoeg mensen die niet op stap willen of kunnen. Dan is hun vis vijver veel kleiner. Vergeet niet dat er een hele grote groep mensen zijn die financieel zeer krap zitten. Het uitgaan om mensen te ontmoeten is dus vaak niet mogelijk of kunnen het weinig doen. Dus voor de groep mensen die het of financieel niet kunnen, of niet van uitgaan houden is het een mooie uitkomst.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat door de technologische ''ontwikkeling'' mensen steeds verder gedistancieerd raken van elkaar. Doordat niemand elkaar meer hoeft te zien om contact te hebben, worden mensen in het ''echte'' leven steeds verder afgestompt. Een steeds groter deel van mensen zoekt ''de vrouw van hun dromen'' op het internet, in plaats van de deur uit te gaan en dingen ondernemen.
Ze moeten het natuurlijk allemaal zelf weten, maar ik vraag me soms wel eens af of al die social media/internetdating wel zo'n goede ontwikkeling is.
die luchtigheid is er wel een beetje af nadat ik haar de hele dag heb genegeerd..quote:Op woensdag 10 april 2013 09:33 schreef pimsieb het volgende:
[..]
Zolang de gesprekken leuk en luchtig zijn, kan het bijna nooit kwaad om elke dag te whatsappen, bv voor het slapen gaan, maar zorg ervoor dat jij niet altijd degene ben die het contact opneemt.
Gewoon weer lekker een whatsappje sturen, de keren dat ik een kans heb gemist omdat ik dacht dat het vreemd zou zijn als ik een whatsappje zou sturen zijn niet meer te tellen.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:26 schreef The_Mole het volgende:
[..]
die luchtigheid is er wel een beetje af nadat ik haar de hele dag heb genegeerd..
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik praat vaak aan een stuk door.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:00 schreef geenvetzak het volgende:
jongens, noem eens wat dingen om over te praten als je stil valt. Ik zat vanmiddag weer met een klasgenoot in de auto naar huis, en ik wist niets te zeggen. Op zich geen probleem voor mij, ik ben nou eenmaal gewend aan stilte, ook omdat ik aan het stuur zat had ik ten minste wat te doen.
Nou ben ik wel mooi kansloos als ik op die manier een date ga doen, dus ik zie het nog niet echt zitten.
Ik weet best dat er nou eenmaal stiltes kunnen vallen in een gesprek, maar bij mij is dat eigenlijk meer de regel dan de uitzondering, gewoon omdat ik niet echt een verhalen man ben...
Ik hoef echt niet meteen als Brugman kunnen praten, maar ik wil graag van "Ik vind je niks want je zegt niks" indrukken naar "ik vind je niks want je bent m'n type niet/je bent lelijk" indrukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |