Rich G vindt Operation Repo niet zo leukquote:How the fuck does that sorry ass ugly troll Sonia get away with looking the way she does, she dresses like a fucking goth and she weighs about 800 lbs covered in tats and piercings.. I want her to die..
that is all
Ik moest lachen toen ik dat las.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:52 schreef jordyqwerty het volgende:
TS ergert zich de graftyfus aan de programma's op TV.
En dan vooral woonwagenzender SBS 6.
Ja, echt verschrikkelijk inderdaad. Bij alle series vervelend, maar vooral bij TBBT. In de eerste aflevering van Community dit seizoen beginnen ze opeens met een lachband op de achtergrond. Schrok me dood, maar bleek een grap/parodie te zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:54 schreef Keselo het volgende:
[..]
De lachband bij Big Bang is zo vervelend. Er zitten gewoon pauzes in het acteren om er een lachband in te knallen.
Te veel matige series daar ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:08 schreef Pulzzar het volgende:
Comedy Central is ook zo'n kutzender. Nu zijn die twee verwijfde homo's uit Two Guys And A Girl te zien.
Zat te wachten op het moment waarop ik iemand kon vereren omdat hij/zij Seinfeld noemdequote:Op woensdag 3 april 2013 00:10 schreef MouzurX het volgende:
Seinfeld is wel weer briljant op comedy central, jammer idd van die two guys and a girl and dharma en greg.
Daarnet ook weer een prachtig stuk.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zat te wachten op het moment waarop ik iemand kon vereren omdat hij/zij Seinfeld noemde
Bij deze![]()
![]()
The Little Jerryquote:Op woensdag 3 april 2013 00:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Daarnet ook weer een prachtig stuk.
Kramer die met "cockfights" bezig is met "little jerry" en george constanza die een vrouw in de gevangenis date omdat dat wél werkt en hij zich dan vrij kan voelen.
Breaking badquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat ik veelal TV kijk
Impliceren dat ik geen films en/of series kijk
Breaking Bad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |