Ja. Dat gebruikte ik eerst.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:56 schreef YogaLove het volgende:
Heeft het dan dezelfde werking als Sudocrem? (ook voor gevoelige baby huid officieel).
Bedankt voor de tip iig.
quote:
Dat kan en wil ik niet betalen. Waarom zou ik, zo'n potje kost 5 euro en heb dezelfde resultaten!quote:
Ik vind van wel, ik hoef overdag geen creme meer te gebruiken in ieder geval. Maar weet niet of dat ook bij een ander zo is?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:11 schreef Jiang153 het volgende:
Krijg je hier een mooier gladder gezicht van zoals met al die dag/nachtcremes?
Sudocrem heeft voor mij gewerkt (vroegah)quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:56 schreef YogaLove het volgende:
Heeft het dan dezelfde werking als Sudocrem? (ook voor gevoelige baby huid officieel).
Bedankt voor de tip iig.
dat is toch voor mannen?quote:Op woensdag 3 april 2013 07:48 schreef tammepiet het volgende:
Als je werkelijk langer als 10 jaar last hebt...
Ik ben op mijn 19e bij de huisarts beland.
Biergist, dermatoloog niets hielp. Uiteindelijk aan de roaccutuane gezet. Wonderspul.
quote:Op woensdag 3 april 2013 07:43 schreef QBay het volgende:
Ik wil dit best proberen (heb al jaren last van milde acne), maar het is debiel om als jonge man iets te kopen voor baby's![]()
.
Hoezo is dat debiel?quote:Op woensdag 3 april 2013 07:43 schreef QBay het volgende:
Ik wil dit best proberen (heb al jaren last van milde acne), maar het is debiel om als jonge man iets te kopen voor baby's![]()
.
Ik heb een tijdje meegelezen in jullie topic, roa zou wel het allerlaatste redmiddel zijn. En ik zou er denk ik niet voor in aanmerking komen, mijn acne is niet zo extreem als dat van roa-gebruikers.quote:Op woensdag 3 april 2013 07:48 schreef tammepiet het volgende:
Als je werkelijk langer als 10 jaar last hebt...
Ik ben op mijn 19e bij de huisarts beland.
Biergist, dermatoloog niets hielp. Uiteindelijk aan de roaccutuane gezet. Wonderspul.
Online bestellen een optie?quote:Op woensdag 3 april 2013 07:43 schreef QBay het volgende:
.
Ik heb o.a. teatree producten gebruikt. En dure merken van de DA, huismerken van het Kruidvat, dure (eigen risico!!) cremes en lotions van de huisarts. Clearasil, slakkenslijm gel van de Tuinen, teveel om op te noemen.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:21 schreef Wanderlust. het volgende:
Weer wat geleerd. Als ik last heb van wat puistjes dan gebruik ik pure tea tree olie, works like a charm (voor die paar pukkeltjes).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |