abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124958410
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:44 schreef Ivo1985 het volgende:
Op de gemiddelde snelweg in Nederland maakt die gevarendriehoek geen zak uit. Al zet je dat ding 100 meter achter de auto neer. Iemand die een klein beetje op de weg let heeft voordat hij zich realiseert dat dat zielige driehoekje daar staat al lang gezien dat er een auto op de weg stil staat.
En iemand die niet op de weg let, zal je gevarendriehoek ook over het hoofd zien.
Over het hoofd zien zou kunnen, maar ik neem aan dat je toch wel iets merkt als je er overheen rijdt.
pi_124958575
quote:
3s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:36 schreef k_man het volgende:

[..]

Over het hoofd zien zou kunnen, maar ik neem aan dat je toch wel iets merkt als je er overheen rijdt.
Een auto, misschien. Maar een niet oplettende chauffeur zal ook niks meer doen dan even opkijken en dan is het alsnog te laat. In een vrachtwagen voel je niks denk ik.

Er was laatst bij Blik op de Weg een auto die op de vluchtstrook stond en geschampt was door een vrachtwagen. Word je niet vrolijk van, bestuurder stapte gelukkig nog wel zo uit.
  zondag 7 april 2013 @ 13:05:50 #53
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_124983671
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 20:50 schreef Viezze het volgende:
Overigens zet ik nu het nummer in mijn telefoon, misschien moet die tip bovenaan :P
Zeker een goede tip, heb zelf het nummer ook maar in m'n telefoon gezet. Ik zou normaal eerst de ANWB bellen eigenlijk. De keren dat ik pecht heb gehad ben ik eigenlijk altijd doorgereden naar een veilige plek, das het beste natuurlijk.
Life's like music, get the rhythm..
pi_124987261
quote:
3s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:36 schreef k_man het volgende:

[..]

In een personenauto merk je dat inderdaad wel. En dan als eerste reactie? In je spiegels kijken waar je nou eigenlijk overheen reed.

In de cabine van een vrachtwagen merk je waarschijnlijk NIET dat je over zo'n stom stukje plastic heen rijdt. Maar dat is moeilijk voor te stellen als je nog nooit met 20-40 ton op weg bent geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')