Godverdomme, ik ga stuk.quote:
Ik heb hem een keer voorbij zien fietsen en hij keek me heel demonisch aan.quote:
/agreequote:
Maar wat heb jij nou op als je zulke filmpjes maakt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:30 schreef RickoKun het volgende:
![]()
![]()
Jullie complimentjes doen mij glimlachen en blozen op meerdere plekjes tegelijk
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maar wat heb jij nou op als je zulke filmpjes maakt?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:57 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil graag mooi zijn voor de dancingZouden jullie mij geven met deze moves?
godverdomme heldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:57 schreef RickoKun het volgende:
Ik had je danceskills al even gedeeld met de nachtbaggeraars gisteren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:57 schreef RickoKun het volgende:
De 'wave' vond ik zelf ook aardig testosteron opwekkend! Thanks voor de tip, hier zal ik zekersteweten flink mee kunnen flaneren tijdens de kermisquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had je danceskills al even gedeeld met de nachtbaggeraars gisteren.Vooral de 'wave' is een groot succes, die moet je erin houden.
zou je helemaal kapotraggen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:57 schreef RickoKun het volgende:
Ik bracht je de fame vriend kekke movesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:57 schreef RickoKun het volgende:
Je had me al bij de draaiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:57 schreef RickoKun het volgende:
Negerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik bracht je de fame vriend kekke moves
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |