quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:29 schreef Evertjan het volgende:
Nieuwe trailer voor The Hobbit: the Desolation of Smaug
Goede trailer! Stuk beter dan die je in de bios ziet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:29 schreef Evertjan het volgende:
Nieuwe trailer voor The Hobbit: the Desolation of Smaug
Als ze de tijd opvullen met Evangeline Lily ben ik meer dan tevredenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:10 schreef Kyubey het volgende:
Wat een trailer! Hopelijk vullen ze de tijd niet op met voedselgevechten in Dale.
En als ze Evangeline Lilly opvullen met...quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als ze de tijd opvullen met Evangeline Lily ben ik meer dan tevreden
Eh niet slecht. Maar ook niet goed. Gewoon slaapverwekkendquote:
Ik vind het ook echt slecht, op diverse (Tolkien-gerelateerde) fora zijn ze helemaal enthousiastquote:
Ik heb laatst een bericht gelezen dat uitgaat van ongeveer 160 minuten. Het zal wel ergens tussen de 2,5 en 3 uur komen te liggen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:14 schreef Discombobulate het volgende:
Het is zomaar weer premièredag.![]()
Weet iemand toevallig de tijdsduur van deel II?
Ik hoop dat ie weer net zo lang is als deel I
Pff.. In de bios dichtbij zijn er geen pauzesquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb laatst een bericht gelezen dat uitgaat van ongeveer 160 minuten. Het zal wel ergens tussen de 2,5 en 3 uur komen te liggen.
Naar Harderwijk gaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Pff.. In de bios dichtbij zijn er geen pauzes
Veel eten inslaan dus![]()
Je hebt toch al wel je rijbewijs? Of een vriend die kan rijden en ook geïnteresseerd is in Hobbits.quote:
Sorry, ik heb geen zin in avonturen. Ik rook liever.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je hebt toch al wel je rijbewijs? Of een vriend die kan rijden en ook geïnteresseerd is in Hobbits.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |