Een flashback naar de toekomst? Aragorn was een jaar of 10 tijdens The Hobbit.quote:Op zondag 3 november 2013 21:12 schreef Evertjan het volgende:
een kleine cameo had wel gekund door middel van een flashback of iets dergelijks
of net zoiets als met Frodo vanaf het heden naar het verledenquote:Op zondag 3 november 2013 21:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een flashback naar de toekomst? Aragorn was een jaar of 10 tijdens The Hobbit.
Tijdens het begin van LotR is hij eind 80, hij sterft op 210-jarige leeftijd, na zo'n 120 jaar op de troon.quote:Op zondag 3 november 2013 21:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt, het verhaal zal dan niet meer kloppen. Toch jammer, want hij is wel baas. Overigens weet ik niet meer precies hoe oud Aragorn is in LOTR? Ik dacht dat hij ook wel een paar eeuwen oud kon worden, omdat hij nog dunedain ranger was?
Maar met welk nut? Wat voegt het toe aan het verhaal anders dan "kijk, nog iemand van de LotR serie die in The Hobbit eigenlijk niet voorkomt".quote:Op zondag 3 november 2013 21:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
of net zoiets als met Frodo vanaf het heden naar het verleden
Peter Jackson verzint er vast wel een verhaallijn omquote:Op zondag 3 november 2013 21:17 schreef Dagonet het volgende:
Maar met welk nut? Wat voegt het toe aan het verhaal anders dan "kijk, nog iemand van de LotR serie die in The Hobbit eigenlijk niet voorkomt".
Hij verzint er al genoeg bij, dus laat maar.quote:Op zondag 3 november 2013 21:18 schreef Evertjan het volgende:
Peter Jackson verzint er vast wel een verhaallijn om
quote:Op zondag 3 november 2013 21:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tijdens het begin van LotR is hij eind 80, hij sterft op 210-jarige leeftijd, na zo'n 120 jaar op de troon.
10, zoals ook hierboven vermeld. En hij ontmoet Gandalf pas 15 jaar later. Niet dat dat Jackson zou boeien.quote:Op zondag 3 november 2013 22:08 schreef Discombobulate het volgende:
Had gekund trouwens, Aragorn in the hobbit.
Aragorn was immers opgevoed door Elrond & daardoor kent hij Gandalf ook al heel lang.
Maar dat betekend dat Aragorn ongeveer 20 jaar zou zijn in The Hobbit
http://en.wikipedia.org/wiki/Aragornquote:Op zondag 3 november 2013 22:04 schreef Syntix het volgende:
[..]![]()
Waar vind je het antwoord op die vraag?
Ja leuk wel.quote:Op maandag 4 november 2013 18:49 schreef gotrunks het volgende:
Je kan nu bij pathe reseveren voor The hobbit marathon http://www.pathe.nl/film/19627/hobbit-night
Succes met de naakte dwergenquote:Op maandag 4 november 2013 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja leuk wel.
Alleen kijk ik thuis gewoon nog een keer de extended cut en ga daarna overdag naar Desolation of Smaug
Fokker Autistquote:Op maandag 4 november 2013 11:26 schreef wolfrolf het volgende:
Nee evertjan
Deze boi gaat als loner naar de premiere
Idem.quote:Op maandag 4 november 2013 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja leuk wel.
Alleen kijk ik thuis gewoon nog een keer de extended cut en ga daarna overdag naar Desolation of Smaug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |