Zonder meer het hoogtepunt van de film. Goed acteerwerk, uitstekende CGI en ook gewoon inhoudelijk recht gedaan aan een van de beste passages uit het boek.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:58 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Die kkk scene vond ik van hetzelfde niveau als jouw gollum gesprek.. gewoon kakka dus. Desalniettemin vond ik de rest van de film veel beter.
En 'bol van de spanning en suspense' ?Stop maar met het verdedigen van een matige scene.. hij wordt er toch niet beter van.
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:58 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Die kkk scene vond ik van hetzelfde niveau als jouw gollum gesprek.. gewoon kakka dus. Desalniettemin vond ik de rest van de film veel beter.
En 'bol van de spanning en suspense' ?Stop maar met het verdedigen van een matige scene.. hij wordt er toch niet beter van.
hahah nice ik denk dat je dan rond 200/400 euro kwijt benquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:06 schreef Giester het volgende:
Ik wacht denk ik met de Blu Ray set tot de serie compleet is.
En dan koop ik het liefste de Extended Special Editon Box.
Of misschien zelf de Ultra Extendend Mega Tolkien Alles in 1 Box!
Alle LoTR en Hobbits + Alles en alles en alles!!!!
Nog langer, kan dat? Viel nu al in slaap.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, een verlengde versie staat gepland voor eind dit jaar,
Ah, is dat die Zelda-verfilming?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:21 schreef Jivis het volgende:
Eerste foto van Evangeline Lilly in The Hobbt:
[ afbeelding ]
Ziet er een beetje matig uit. Lelijk kostuum...
Lijkt er wel op ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ah, is dat die Zelda-verfilming?
Wat een kuteinde had die film zeg. Zeker niet de beste van het jaar. Was vermakelijk tot Candie en Schultz doodgingen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |