Die zooi is echt geen fuck aan, snap niet waarom dat publiek altijd zit te janken van het lachenquote:
Zijn amerikanen he, die lachen overal twintig keer zoveel om.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die zooi is echt geen fuck aan, snap niet waarom dat publiek altijd zit te janken van het lachen
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
http://www.ishetalhalfvijf.nl/
[..]
is toch ook zo'n liedje van?Ja, en er is ook een voetbalcompetitie naar vernoemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
In Europa wordt het volgens mij vooral gewaardeerd door vrouwen.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn amerikanen he, die lachen overal twintig keer zoveel om.
Maar ikzelf vind het wel gewon grappigVooral omdat het weer iets nieuws was.
Kan bestquote:Op woensdag 3 april 2013 13:33 schreef 100% Tukker het volgende:
In Europa wordt het volgens mij vooral gewaardeerd door vrouwen.
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:33 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, en er is ook een voetbalcompetitie naar vernoemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Hier loopt een chica die er ook helemaal weg van is. Allemaal lovende verhalen vertellen. Dus ik die handel downloaden, ga er helemaal goed voor zitten...quote:
Verschil moet er zijn hequote:Op woensdag 3 april 2013 14:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Hier loopt een chica die er ook helemaal weg van is. Allemaal lovende verhalen vertellen. Dus ik die handel downloaden, ga er helemaal goed voor zitten...
...en na 5 minuten:
Heb je al wel blokfluit-skills dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af met die opmerking
Nienke was er ook helemaal wild van. Lag helemaal dubbel en ik *moest* het nog een keer zien. 1x half geglimlacht.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hier loopt een chica die er ook helemaal weg van is. Allemaal lovende verhalen vertellen. Dus ik die handel downloaden, ga er helemaal goed voor zitten...
...en na 5 minuten:
Die reclamequote:Op woensdag 3 april 2013 14:35 schreef Kreator het volgende:
Na 3 miljard reclames van Achmed - the boring terrorist, was ik dat ook wel zat.
Chica = Nienke.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nienke was er ook helemaal wild van. Lag helemaal dubbel en ik *moest* het nog een keer zien. 1x half geglimlacht.
Na 3 miljard reclames van Achmed - the boring terrorist, was ik dat ook wel zat.
Ik kan er niet naar kijken zonder mijn ex te zien lachen om niet-grappige stukjes.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die reclameToen is de lol er ook wel afgegaan. Maar Achmed vond ik sowieso al niet leuk.
Dat ouwe opaatje en die Peanut. Thats all wat ik leuk vond.
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Chica = Nienke.
Hindert verder niet.
Goed genoegquote:Op woensdag 3 april 2013 14:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Dus jij kan goed overweg met een fluit?
ja dat is wel zielig.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan er niet naar kijken zonder mijn ex te zien lachen om niet-grappige stukjes..
Ik speel niet voor mensenquote:Op woensdag 3 april 2013 14:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Neem ik vrijdag een fluit mee, ga jij een stukje spelen!
Niet met/voor/bij/onder/op/whatever.. Tukker (of andere fokkers).quote:Op woensdag 3 april 2013 14:54 schreef Kreator het volgende:
In before:
"wel voor dieren?"
"wel met mensen?"
"wel op mijn fluit?"
"ik ben geen mens!"
Maar wel onderweg naar mensen?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet met/voor/bij/onder/op/whatever.. Tukker (of andere fokkers).
Lekker?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:31 schreef Cue_ het volgende:
verder heeft ie het gewoon goed voor elkaar. Hij mag allerlei lekkere wijven neuken en krijgt er nog goed voor betaald ook.
Er zullen vast een aantal lekkere tussen zitten. Het zijn er meer en mooiere dan die hij anders zou krijgen.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:35 schreef Redbaron het volgende:
Lekker?
Plastic tittn, uitgewoonde kutten...
hmm ja misschien.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zullen vast een aantal lekkere tussen zitten. Het zijn er meer en mooiere dan die hij anders zou krijgen.
En wie weet is dat z''n smaak wel.
Daarom doe jij ook alleen maar amateurfilmpjesquote:Op woensdag 3 april 2013 15:42 schreef Redbaron het volgende:
hmm ja misschien.
Ik heb ze liever puur natuur
Geen filmpjesquote:Op woensdag 3 april 2013 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom doe jij ook alleen maar amateurfilmpjes
Moet dat dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan leer je toch nooit je skillz te verbeteren
Ik ben uitstekend op dat vlakquote:Op woensdag 3 april 2013 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is zo wanhopig dat het geen zin heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |