Man up!quote:Op donderdag 4 april 2013 08:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Het was achteraf niet echt verstandig om gisteren voor de lol een aantal schwalbes te maken 'in de wei'...
Nah, ze was niet enthousiast genoeg. Geen zin in. Next.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Ze wil gewoon van je horen hoe geweldig het je lijkt om haar te daten. Even wat veren erin, bloeit ze op en heb jij je date
Dat effect heb ik ook vaak met vrouwen. Het blijven vreemde wezens.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:32 schreef Kreator het volgende:
Had ik een date, was ze enthousiast. Halve week later weer contact. Binnen 5 berichten (zonder tussenkomst van mij) van 'ja leuk weer wat afspreken!' naar 'ik weet het niet zeker, laat me maar even'.
Kan ook.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:43 schreef Kreator het volgende:
Nah, ze was niet enthousiast genoeg. Geen zin in. Next.
Dat kun je wel stellen. Nu ja, als ik over 2 weken in een dronken toestand een haatbericht stuur, zal ze wel weer aanhaken.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat effect heb ik ook vaak met vrouwen. Het blijven vreemde wezens.
"je was de leukste date sinds tijden!"quote:
"dat kost energie" dat klinkt idd te eng.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:50 schreef Kreator het volgende:
"je was de leukste date sinds tijden!"
"heb er zin in"
"maar als ik eerlijk ben, had ik wel eerder tijd kunnen maken om te reageren."
"dus ik twijfel en dat kost energie"![]()
![]()
"laat maar maar even."
Daar reageer ik niet op.
"Tijd maken om te reageren" ook.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"dat kost energie" dat klinkt idd te eng.
Die 5 berichten hebben haar zeker een uur gekostquote:Op donderdag 4 april 2013 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
"Tijd maken om te reageren" ook.
"Tijd kan je niet maken, domme kut" had ik gestuurd.
Ik denk dan altijd van dat dat niet kan. Je bent of enthousiast, of je zegt: Nah, liever niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die 5 berichten hebben haar zeker een uur gekostAl dan niet in haar hoofd
"ja maar hij is wel zus en zo. en dat is zo leukquote:Op donderdag 4 april 2013 08:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd van dat dat niet kan. Je bent of enthousiast, of je zegt: Nah, liever niet.
Dat zweven in het midden is echt iets voor vrouwen.
quote:Op donderdag 4 april 2013 09:04 schreef Kreator het volgende:
Daarom ben je vrouw..
Noordkoreaanse raketlancering:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2013 09:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Glorious success for nation of North Korea!"
Ik heb al wat gepland. En ik moet morgen werken.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:20 schreef Cue_ het volgende:
Kunnen we vanavond niet een vervroegd feestje houden?
quote:Op donderdag 4 april 2013 09:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb al wat gepland. En ik moet morgen werken.
Daarop kan ik ook enkel metquote:Op donderdag 4 april 2013 09:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry. Anders krijg ik pikstraf van Miss.
een baardagaamquote:Op donderdag 4 april 2013 09:13 schreef Kreator het volgende:
Hey, wil je met me daten?
groetjes,
Krea.
[ afbeelding ]
Nee, kan ook niet, want heb hier al plannen.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, jij begon.. Heb je vrijdag al omgezet van
limburg
naar
twente
?
Ik geloof er geen drol van.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:38 schreef norich het volgende:
[..]
Nee, kan ook niet, want heb hier al plannen.
Idd. Ze durft niet. Terwijl wij IRL gewoon maximaal net zo vies en oud zijn als hier.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik geloof er geen drol van.Je vindt Krea en mij gewoon vieze oude mannetjes.
quote:Op donderdag 4 april 2013 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Idd. Ze durft niet. Terwijl wij IRL gewoon maximaal net zo vies en oud zijn als hier.
Dan geloof je het niet. Zit ik niet meequote:Op donderdag 4 april 2013 09:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik geloof er geen drol van.Je vindt Krea en mij gewoon vieze oude mannetjes.
Enkel vies zeker..quote:Op donderdag 4 april 2013 09:49 schreef norich het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Zit ik niet mee
Over jou kan ik niet oordelen, want ik ken je niet, maar ik vind Krea geen vies oud mannetje hoor
quote:
Dan doe je toch iets niet goed.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:49 schreef Cue_ het volgende:
Heb ik een trigger op een insert van data in een tabel. Doe ik een count op die tabel mbt die data.. geeft ie nulDat kennie he
Nicequote:Op donderdag 4 april 2013 10:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh
Heb net weer even staan boogschieten
Dat zeggen ze allemaal...totdat ze op schoot zitten.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:49 schreef norich het volgende:
maar ik vind Krea geen vies oud mannetje hoor
Er was nog maar een klein kwartiertje over en we waren met 4 man, dus ik mocht maar 6x schietenquote:
op eenden zekerquote:Op donderdag 4 april 2013 10:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh
Zittend lijkt me het ook zo lastig.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh
Was het maar zo, dan had ik me even enorm oer gevoeldquote:
De mannen in rolstoelen weten niet beterquote:Op donderdag 4 april 2013 10:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zittend lijkt me het ook zo lastig.
Waarom had ik deze opmerking van T verwacht..quote:Op donderdag 4 april 2013 10:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zittend lijkt me het ook zo lastig.
Ik ben iets ouder en 'iets' viezer dan Krea.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:49 schreef norich het volgende:
[..]
...maar ik vind Krea geen vies oud mannetje hoor
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh
...of bij mij in m'n nachtkastje kijken.quote:
Bezigheidstherapie voor Jizzt hequote:Op donderdag 4 april 2013 10:09 schreef 100% Tukker het volgende:
![]()
Normale mensen zitten nu met een kop koffie ochtend-TV te kijken.WTF Jizzt?
Ja, dat gaat hard hè.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:13 schreef Kreator het volgende:
Zo. Bouwdepot leeg, 2500 euro op de rekening gestort vd week. Kan ik een bankstel kopen en mijn dak opnieuw laten bedekken.
Geld is best een issue met een koophuis..
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bezigheidstherapie voor Jizzt he
Was het maar zo, er zijn hier genoeg appetijtelijke dames die ik wel even anaal wil vernederenquote:Op donderdag 4 april 2013 10:21 schreef 100% Tukker het volgende:
En van 11:00 tot 12:00 een sessie kontneuk'n?
Ja, daar moet een nieuw laagje overheen. Ligt er nu 15 jaar op en heb geen zin in lekkage.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja, dat gaat hard hè.De aanbouw moet je opnieuw laten bedekken?
Misschien J. Brüder eens naar laten kijken? Die is toen ook bij mij geweest. Dacht ook dat ik de hele zooi opnieuw moest doen, maar volgens J. kon het nog jaren mee. Kan je een hoop geld schelen.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, daar moet een nieuw laagje overheen. Ligt er nu 15 jaar op en heb geen zin in lekkage.
Volgens beide inspecteurs moest het wel een keer vervangen worden, ter voorkoming van lekkage. Kan soms nog jaren meegaan, maar kan ook volgende week gaan lekken. Liever niet op mijn nieuwe keuken.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien J. Brüder eens naar laten kijken? Die is toen ook bij mij geweest. Dacht ook dat ik de hele zooi opnieuw moest doen, maar volgens J. kon het nog jaren mee. Kan je een hoop geld schelen.
Neuken in de keuken, hopla.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens beide inspecteurs moest het wel een keer vervangen worden, ter voorkoming van lekkage. Kan soms nog jaren meegaan, maar kan ook volgende week gaan lekken. Liever niet op mijn nieuwe keuken.
Kost ook maar een paar honderd euro (750 dacht ik) en dan kun je weer 15 jaar zorgeloos neuken.
Zal Jan B eens vragen.
Die doen dat volgens mij puur door naar de leeftijd te kijken en om zichzelf in te dekken. Een beetje als de bijna versleten bandjes bij een APK-keuring. Geadviseerd wordt om te vervangen, maar je kan er prima nog jaren mee doorrijden. Het was ook een aandachtspunt bij mijn toko (het dak van het oorspronkelijke huis, dus niet de 'aanbouw') en daar hou ik het ook al 4 jaar droog. Ik wacht wel op de eerste natte plek boven. Dan kost het me nieuwe dakbedekking + een pot muurverf.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens beide inspecteurs moest het wel een keer vervangen worden, ter voorkoming van lekkage. Kan soms nog jaren meegaan, maar kan ook volgende week gaan lekken. Liever niet op mijn nieuwe keuken.
Kost ook maar een paar honderd euro (750 dacht ik) en dan kun je weer 15 jaar zorgeloos neuken.
Zal Jan B eens vragen.
Dat is waar. Ik zal es vragen.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die doen dat volgens mij puur door naar de leeftijd te kijken en om zichzelf in te dekken. Een beetje als de bijna versleten bandjes bij een APK-keuring. Geadviseerd wordt om te vervangen, maar je kan er prima nog jaren mee doorrijden. Het was ook een aandachtspunt bij mijn toko (het dak van het oorspronkelijke huis, dus niet de 'aanbouw') en daar hou ik het ook al 4 jaar droog. Ik wacht wel op de eerste natte plek boven. Dan kost het me nieuwe dakbedekking + een pot muurverf.
Mocht ie wat zwakke plekken spotten (de naden bv), dan kan je het misschien met een goedkoop lapmiddel fixen zodat het nog een paar jaar mee kan. Kan je ondertussen mooi de centjes voor de gehele vervanging opzij leggen.quote:
Kun jij anders Bruder eens vragen of hij mij wil bellen, als hij zin en tijd heeft?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mocht ie wat zwakke plekken spotten (de naden bv), dan kan je het misschien met een goedkoop lapmiddel fixen zodat het nog een paar jaar mee kan. Kan je ondertussen mooi de centjes voor de gehele vervanging opzij leggen.
quote:
quote:
Ik verloor laatst met squash. Reden was 'ik wil binnenkort praten over mijn salaris'quote:Op donderdag 4 april 2013 11:05 schreef Cue_ het volgende:
M'n baas echt elke keer wanneer we iets 'negatiefs' zeggen "je weet dat er een functioneringsgesprek is deze maand he "
Schoonheidquote:
Kan ik voor je doen. Mag ik hem een sixpack beloven of zo?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kun jij anders Bruder eens vragen of hij mij wil bellen, als hij zin en tijd heeft?
Respons: "Je weet dat ik weet welke auto van jou is?"quote:Op donderdag 4 april 2013 11:05 schreef Cue_ het volgende:
M'n baas echt elke keer wanneer we iets 'negatiefs' zeggen "je weet dat er een functioneringsgesprek is deze maand he "
dat weet ik nietquote:Op donderdag 4 april 2013 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Respons: "Je weet dat ik weet welke auto van jou is?"
Uiteraard. Voor niets gaat de zon op.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan ik voor je doen. Mag ik hem een sixpack beloven of zo?
Zoiets ja. Beetje over de naden smeren en langs eventuele pijpen. BAM! Kan je voor die ¤750 mooi Vlammetjes kopen!quote:Op donderdag 4 april 2013 11:22 schreef Kreator het volgende:
http://www.rust-oleum.eu/(...)d=507&templateid=118
Volgens mij collega werkt dit net zo goed. Inkoopprijs.. ff uitzoeken dan maar.
Dus je weet het niet, maar stiekem weer wel?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat weet ik niet![]()
Mijn respons was "geen idee, weet dat ie binnenkort een keer is"
Ik weet het wel, hecht er alleen geen grote waarde aanquote:Op donderdag 4 april 2013 11:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dus je weet het niet, maar stiekem weer wel?
Dat krijg je met zo'n hoofdquote:Op donderdag 4 april 2013 12:05 schreef Kreator het volgende:
Mijn lesbische collega zei net dat ik niet haar type ben. Ik word nu zelfs afgewezen zonder dat ik erom vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |