Kun jij anders Bruder eens vragen of hij mij wil bellen, als hij zin en tijd heeft?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mocht ie wat zwakke plekken spotten (de naden bv), dan kan je het misschien met een goedkoop lapmiddel fixen zodat het nog een paar jaar mee kan. Kan je ondertussen mooi de centjes voor de gehele vervanging opzij leggen.
quote:
quote:
Ik verloor laatst met squash. Reden was 'ik wil binnenkort praten over mijn salaris'quote:Op donderdag 4 april 2013 11:05 schreef Cue_ het volgende:
M'n baas echt elke keer wanneer we iets 'negatiefs' zeggen "je weet dat er een functioneringsgesprek is deze maand he "
Schoonheidquote:
Kan ik voor je doen. Mag ik hem een sixpack beloven of zo?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kun jij anders Bruder eens vragen of hij mij wil bellen, als hij zin en tijd heeft?
Respons: "Je weet dat ik weet welke auto van jou is?"quote:Op donderdag 4 april 2013 11:05 schreef Cue_ het volgende:
M'n baas echt elke keer wanneer we iets 'negatiefs' zeggen "je weet dat er een functioneringsgesprek is deze maand he "
dat weet ik nietquote:Op donderdag 4 april 2013 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Respons: "Je weet dat ik weet welke auto van jou is?"
Uiteraard. Voor niets gaat de zon op.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan ik voor je doen. Mag ik hem een sixpack beloven of zo?
Zoiets ja. Beetje over de naden smeren en langs eventuele pijpen. BAM! Kan je voor die ¤750 mooi Vlammetjes kopen!quote:Op donderdag 4 april 2013 11:22 schreef Kreator het volgende:
http://www.rust-oleum.eu/(...)d=507&templateid=118
Volgens mij collega werkt dit net zo goed. Inkoopprijs.. ff uitzoeken dan maar.
Dus je weet het niet, maar stiekem weer wel?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat weet ik niet![]()
Mijn respons was "geen idee, weet dat ie binnenkort een keer is"
Ik weet het wel, hecht er alleen geen grote waarde aanquote:Op donderdag 4 april 2013 11:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dus je weet het niet, maar stiekem weer wel?
Dat krijg je met zo'n hoofdquote:Op donderdag 4 april 2013 12:05 schreef Kreator het volgende:
Mijn lesbische collega zei net dat ik niet haar type ben. Ik word nu zelfs afgewezen zonder dat ik erom vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |