Nicequote:Op donderdag 4 april 2013 10:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh
Heb net weer even staan boogschieten
Dat zeggen ze allemaal...totdat ze op schoot zitten.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:49 schreef norich het volgende:
maar ik vind Krea geen vies oud mannetje hoor
Er was nog maar een klein kwartiertje over en we waren met 4 man, dus ik mocht maar 6x schietenquote:
op eenden zekerquote:Op donderdag 4 april 2013 10:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh
Zittend lijkt me het ook zo lastig.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh
Was het maar zo, dan had ik me even enorm oer gevoeldquote:
De mannen in rolstoelen weten niet beterquote:Op donderdag 4 april 2013 10:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zittend lijkt me het ook zo lastig.
Waarom had ik deze opmerking van T verwacht..quote:Op donderdag 4 april 2013 10:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zittend lijkt me het ook zo lastig.
Ik ben iets ouder en 'iets' viezer dan Krea.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:49 schreef norich het volgende:
[..]
...maar ik vind Krea geen vies oud mannetje hoor
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh
...of bij mij in m'n nachtkastje kijken.quote:
Bezigheidstherapie voor Jizzt hequote:Op donderdag 4 april 2013 10:09 schreef 100% Tukker het volgende:
![]()
Normale mensen zitten nu met een kop koffie ochtend-TV te kijken.WTF Jizzt?
Ja, dat gaat hard hè.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:13 schreef Kreator het volgende:
Zo. Bouwdepot leeg, 2500 euro op de rekening gestort vd week. Kan ik een bankstel kopen en mijn dak opnieuw laten bedekken.
Geld is best een issue met een koophuis..
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bezigheidstherapie voor Jizzt he
Was het maar zo, er zijn hier genoeg appetijtelijke dames die ik wel even anaal wil vernederenquote:Op donderdag 4 april 2013 10:21 schreef 100% Tukker het volgende:
En van 11:00 tot 12:00 een sessie kontneuk'n?
Ja, daar moet een nieuw laagje overheen. Ligt er nu 15 jaar op en heb geen zin in lekkage.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja, dat gaat hard hè.De aanbouw moet je opnieuw laten bedekken?
Misschien J. Brüder eens naar laten kijken? Die is toen ook bij mij geweest. Dacht ook dat ik de hele zooi opnieuw moest doen, maar volgens J. kon het nog jaren mee. Kan je een hoop geld schelen.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, daar moet een nieuw laagje overheen. Ligt er nu 15 jaar op en heb geen zin in lekkage.
Volgens beide inspecteurs moest het wel een keer vervangen worden, ter voorkoming van lekkage. Kan soms nog jaren meegaan, maar kan ook volgende week gaan lekken. Liever niet op mijn nieuwe keuken.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien J. Brüder eens naar laten kijken? Die is toen ook bij mij geweest. Dacht ook dat ik de hele zooi opnieuw moest doen, maar volgens J. kon het nog jaren mee. Kan je een hoop geld schelen.
Neuken in de keuken, hopla.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens beide inspecteurs moest het wel een keer vervangen worden, ter voorkoming van lekkage. Kan soms nog jaren meegaan, maar kan ook volgende week gaan lekken. Liever niet op mijn nieuwe keuken.
Kost ook maar een paar honderd euro (750 dacht ik) en dan kun je weer 15 jaar zorgeloos neuken.
Zal Jan B eens vragen.
Die doen dat volgens mij puur door naar de leeftijd te kijken en om zichzelf in te dekken. Een beetje als de bijna versleten bandjes bij een APK-keuring. Geadviseerd wordt om te vervangen, maar je kan er prima nog jaren mee doorrijden. Het was ook een aandachtspunt bij mijn toko (het dak van het oorspronkelijke huis, dus niet de 'aanbouw') en daar hou ik het ook al 4 jaar droog. Ik wacht wel op de eerste natte plek boven. Dan kost het me nieuwe dakbedekking + een pot muurverf.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens beide inspecteurs moest het wel een keer vervangen worden, ter voorkoming van lekkage. Kan soms nog jaren meegaan, maar kan ook volgende week gaan lekken. Liever niet op mijn nieuwe keuken.
Kost ook maar een paar honderd euro (750 dacht ik) en dan kun je weer 15 jaar zorgeloos neuken.
Zal Jan B eens vragen.
Dat is waar. Ik zal es vragen.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die doen dat volgens mij puur door naar de leeftijd te kijken en om zichzelf in te dekken. Een beetje als de bijna versleten bandjes bij een APK-keuring. Geadviseerd wordt om te vervangen, maar je kan er prima nog jaren mee doorrijden. Het was ook een aandachtspunt bij mijn toko (het dak van het oorspronkelijke huis, dus niet de 'aanbouw') en daar hou ik het ook al 4 jaar droog. Ik wacht wel op de eerste natte plek boven. Dan kost het me nieuwe dakbedekking + een pot muurverf.
Mocht ie wat zwakke plekken spotten (de naden bv), dan kan je het misschien met een goedkoop lapmiddel fixen zodat het nog een paar jaar mee kan. Kan je ondertussen mooi de centjes voor de gehele vervanging opzij leggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |