Ik heb al wat gepland. En ik moet morgen werken.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:20 schreef Cue_ het volgende:
Kunnen we vanavond niet een vervroegd feestje houden?
quote:Op donderdag 4 april 2013 09:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb al wat gepland. En ik moet morgen werken.
Daarop kan ik ook enkel metquote:Op donderdag 4 april 2013 09:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry. Anders krijg ik pikstraf van Miss.
een baardagaamquote:Op donderdag 4 april 2013 09:13 schreef Kreator het volgende:
Hey, wil je met me daten?
groetjes,
Krea.
[ afbeelding ]
Nee, kan ook niet, want heb hier al plannen.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, jij begon.. Heb je vrijdag al omgezet van
limburg
naar
twente
?
Ik geloof er geen drol van.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:38 schreef norich het volgende:
[..]
Nee, kan ook niet, want heb hier al plannen.
Idd. Ze durft niet. Terwijl wij IRL gewoon maximaal net zo vies en oud zijn als hier.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik geloof er geen drol van.Je vindt Krea en mij gewoon vieze oude mannetjes.
quote:Op donderdag 4 april 2013 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Idd. Ze durft niet. Terwijl wij IRL gewoon maximaal net zo vies en oud zijn als hier.
Dan geloof je het niet. Zit ik niet meequote:Op donderdag 4 april 2013 09:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik geloof er geen drol van.Je vindt Krea en mij gewoon vieze oude mannetjes.
Enkel vies zeker..quote:Op donderdag 4 april 2013 09:49 schreef norich het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Zit ik niet mee
Over jou kan ik niet oordelen, want ik ken je niet, maar ik vind Krea geen vies oud mannetje hoor
quote:
Dan doe je toch iets niet goed.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:49 schreef Cue_ het volgende:
Heb ik een trigger op een insert van data in een tabel. Doe ik een count op die tabel mbt die data.. geeft ie nulDat kennie he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |