Hehe, what did he doooo?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand nog een poedel kopen? Niet duur
Heb een kwartier rond zitten draaien op het parkeerterrein om te wachten tot de andere honden weg waren van het schijtveld. Terwijl hij als een debiel alles weg zit te blaffen.quote:
Jup, Just Cats: http://www.justcats.nl/quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Skjoee weet jij een krabpaal merk of winkel waar ze goeien palen verkopen?
Zo frustrerendquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb een kwartier rond zitten draaien op het parkeerterrein om te wachten tot de andere honden weg waren van het schijtveld. Terwijl hij als een debiel alles weg zit te blaffen.
En dan was er dus een vrouwtje wat 4 keer rond liep om dat veld heen, terwijl ik ondertussen op de parkeerplaats 2 andere honden aan het ontwijken was. En die mongool maar blaffen.
Dus nu heeft hij niet gescheten, ik was het zat![]()
Het plan was trouwens hem daar even laten schijten en dan een stuk verder te gaan lopen, want dat is leuk om te doen met een hont. Maar dus niet met de mijne.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb een kwartier rond zitten draaien op het parkeerterrein om te wachten tot de andere honden weg waren van het schijtveld. Terwijl hij als een debiel alles weg zit te blaffen.
En dan was er dus een vrouwtje wat 4 keer rond liep om dat veld heen, terwijl ik ondertussen op de parkeerplaats 2 andere honden aan het ontwijken was. En die mongool maar blaffen.
Het plan was trouwens hem daar even laten schijten en dan een stuk verder te gaan lopen, want dat is leuk om te doen met een hont. Maar dus niet met de mijne.
Ja dat, kuthontquote:
En dan iemand ze samen laten nemen en filmen wat een tyfuszooi ze er van makenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
misschien kunnen we kudkadt en kudhondt samen in een aanbieding verkopen? PACKAGE DEAL!
Uh en ook geen andere schijtvelden in de buurt waar je anders naartoe kan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ah vervelend zegquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bent u uw leven echt helemaal zat? Ziet u het niet meer zitten?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan iemand ze samen laten nemen en filmen wat een tyfuszooi ze er van maken
De originele prijzen zijn wel echt heel hoog...quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
oh, het lijkt wel of Just Cats er mee ophoudt
Er is een ander, maar die is nu half afgesloten omdat ze aan het bouwen zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uh en ook geen andere schijtvelden in de buurt waar je anders naartoe kan?Wel frustrerend idd...
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Daarentegen kun je natuurlijk geld uitgeven voor een krabpaal en alsnog klimmen ze in de kast en slopen de bende (Y)
Wel zwaar frustrerend dat...quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er is een ander, maar die is nu half afgesloten omdat ze aan het bouwen zijn.
Plus ik was in staat om hem te wurgen en dat is niet diervriendelijk![]()
Plus ik ben in een kwartier 3 honden tegengekomen op dezelfde plek, dus blijkbaar is het spitsuur en ga ik er nog veel meer tegenkomen.
Hij heeft dus maar gewoon pech
Gelukkig is het pas een jaar aan de gangquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel zwaar frustrerend dat...
Oeh die zijn wel duur, maar ook niet zo veel modellen, klopt dat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup, Just Cats: http://www.justcats.nl/
Ohquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
oh, het lijkt wel of Just Cats er mee ophoudt
Die van mij heeft nu ontdekt dat hij via mijn been op de bar kan klimmenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Daarentegen kun je natuurlijk geld uitgeven voor een krabpaal en alsnog klimmen ze in de kast en slopen de bende (Y)
Als mijn kat zoiets doet, dan sla ik hem van mijn benen af, doet maar 1x dan...quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die van mij heeft nu ontdekt dat hij via mijn been op de bar kan klimmenmaar dat doet ie dus ook als je blote benen hebt
Ik vind de modellen die ze hebben ook best lelijk eigenlijk.. Ik zie mijn katten er ook niet echt heel blij mee zijn, die zitten graag heel hoog..quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeh die zijn wel duur, maar ook niet zo veel modellen, klopt dat?
Ik vind dat best wel moeilijk, want de een reageert op heel andere dingen dan de anderquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als mijn kat zoiets doet, dan sla ik hem van mijn benen af, doet maar 1x dan...
gewoon een tik geven dan stopt t vanzelfquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind dat best wel moeilijk, want de een reageert op heel andere dingen dan de anderzo las ik ergens dat je in hun gezicht moet blazen want dat herkennen ze van nature als 'fout' maar Shady reageert daar dus totaal niet op
Datquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon een tik geven dan stopt t vanzelf
Ieehhhquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er is een ander, maar die is nu half afgesloten omdat ze aan het bouwen zijn.
Plus ik was in staat om hem te wurgen en dat is niet diervriendelijk![]()
Plus ik ben in een kwartier 3 honden tegengekomen op dezelfde plek, dus blijkbaar is het spitsuur en ga ik er nog veel meer tegenkomen.
Hij heeft dus maar gewoon pech
Okayquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon een tik geven dan stopt t vanzelf
Bij ons reageren ze ook verschillend. De jongste reageert altijd heel verschrikt als je hem op z'n mieter slaat en bij hem werkt het beter om zijn goede gedrag uitgebreid te belonen want dat vindt ie geweldig en dan zal ie z'n 'foute' gedrag sneller laten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind dat best wel moeilijk, want de een reageert op heel andere dingen dan de anderzo las ik ergens dat je in hun gezicht moet blazen want dat herkennen ze van nature als 'fout' maar Shady reageert daar dus totaal niet op
Kattenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons reageren ze ook verschillend. De jongste reageert altijd heel verschrikt als je hem op z'n mieter slaat en bij hem werkt het beter om zijn goede gedrag uitgebreid te belonen want dat vindt ie geweldig en dan zal ie z'n 'foute' gedrag sneller laten.
Die ander moet je gewoon af en toe op z'n sodemieter slaan, want belonen heeft ie niet zo veel mee.
We hebben ze het woord NEE aangeleerd. Op NEE volgde eerst altijd standaard een tik, nu is het woord NEE vaak al wel voldoende. Zo niet, dan krijgen ze alsnog een tik. En als ze wegrennen, achtervolgen we ze, totdat ze hun tik hebben gehad. Die jongste weet dat en stopt dan vaak maar met rennen en 'ondergaat' het dan echt. Die ander probeerde eerst nog wel eens terug te slaan, maar heb inmiddels voldoende autoriteit opgebouwd dat ie dat nie meer doet
Kattenquote:
B ook...quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
B ook...
Ik zie het niet zo zitten eigenlijk. Maar hij had bedacht dat dat wel kon als er kinders waren, die kunnen dan meehelpen met uitlaten en zo. Dus dat gaat nog laaaaaaaang duren
+ dat de kids dat heul niet gaan doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
B ook...
Ik zie het niet zo zitten eigenlijk. Maar hij had bedacht dat dat wel kon als er kinders waren, die kunnen dan meehelpen met uitlaten en zo. Dus dat gaat nog laaaaaaaang duren
En anders doen we het baardagaam style: als jij hem zo nodig wil, mag jij de zorg op je nemenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
+ dat de kids dat heul niet gaan doen
Nooit een hont aanschaffen 'voor de kids'! Enkel als je er beide achter staat; anders gaat het niet goed
Honts
Mexx is serieus ZO ontzettend liefquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind katten leuk maar als ik al die verhalen hoor dan heb ik 100x liever honts. +brum is allergisch voor kadden en hij wil ook honts.
Dan moet een van de 2 thuisblijven of je begint er pas aan na je pensioen..quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
grote honts
Maar wel als je er tijd voor hebt, heel de dag alleen binnen laten zitten vind ik zielig
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om zo'n beest door weer en wind uit te laten en ik wil er zeker niet eerder voor mijn bed uitkomen want die wekker gaat al vroeg genoeg.
En dan wil hij ook nog eens een grote hond, want zo'n klein keffertje is een cavia en geen hond en ook maat Samson is veul te klein. Oh joy
Niet perséquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan moet een van de 2 thuisblijven of je begint er pas aan na je pensioen..
Maar jij had het er eerder over dat Samson bij jullie overdag in de bench zit (behalve als ie bij de oppas is)? Spees zegt net dat ze het zielig vindt als een hont heel de dag alleen binnen zit. En dat is wel het geval als je allebei fulltime werkt..quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Moet je idd ook de ruimte voor hebben dan als ie ook nog eens een joekel wil
[..]
Niet persé
Cif en ik werken ook gewoon fulltime
Onze katten gingen altijd op de kooi van de cavia's liggenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Katten
Katten in combinatie met de logeer-hamster
Ik wilde Hammie even uit z'n kooi halen om hem op tafel rond te laten rennen en die jongste kat zat serieus te kwijlen
Dat is ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:48 schreef PriemGirl het volgende:
Zoals ik zei: Ieder zijn/haar mening hierover
3-4 keer per dag dat beest uit moeten latenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om zo'n beest door weer en wind uit te laten en ik wil er zeker niet eerder voor mijn bed uitkomen want die wekker gaat al vroeg genoeg.
En dan wil hij ook nog eens een grote hond, want zo'n klein keffertje is een cavia en geen hond en ook maat Samson is veul te klein. Oh joy
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Onze katten gingen altijd op de kooi van de cavia's liggen
Nou ja dat allemaal inderdaad, ik zie dat ook niet zitten...quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
3-4 keer per dag dat beest uit moeten latenOok als het koud is of regent
Als je een paar dagen weg wilt meteen opvang moeten zoeken omdat het beest zich niet alleen kan redden
Katten
En honden vind ik wel leuk hoor, maar ik weet gewoon dat ik er niet voor zou zorgen op de manier dat nodig is.
Verschrikkelijk vind ik het, ga je weg maar je moet op tijd thuis zijn om de hond weer uit te laten. Zeker met die van ons, heeft vanalles en moet dus echt op bepaalde tijden uitgelaten worden omdat het anders mis gaat en nu zeker nu hij dement is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nou ja dat allemaal inderdaad, ik zie dat ook niet zitten...
Katten
Pa heeft ook mensen die op vaste dagen in de week langskomen tussen de middag voor de honden zodat ze tussendoor naar buiten kunnenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja zielig, ik neem niet een hont om hem heel de dag binnen te laten zitten. Die van mijn zus wordt opgehaald of kan ook naar buiten door het kattenluikjeDat vind ik anders als dat ie gewoon binnen zit, maar dat is mijn mening
Mja dat luik zat er al van de vorige bewoner, ik denk niet dat ze er zelf een hadden gemaakt voor die hont LOL.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pa heeft ook mensen die op vaste dagen in de week langskomen tussen de middag voor de honden zodat ze tussendoor naar buiten kunnen
Maar ik vind het zo'n gedoe om dat allemaal te moeten regelen.. En ik heb en hoef geen luikje in de deur, dus dan zou er echt elke werkdag iemand langs moeten komen en dat zie ik niet zo zitten.
een grote hont kost net zo veel tijd als een kleine hontquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja dat luik zat er al van de vorige bewoner, ik denk niet dat ze er zelf een hadden gemaakt voor die hont LOL.
Naja ik denk dat je HEEL goed moet nadenken voordat je beesten neemt, je legt jezelf toch beperkingen op met wat voor beest dan ook
ftfy.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
3-4 keer per dag dat beest uit moeten latenOok als het koud is of regent
Als je een paar dagen langer dan 5 uur weg wilt meteen opvang moeten zoeken omdat het beest zich niet alleen kan redden
Katten
En honden vind ik wel leuk hoor, maar ik weet gewoon dat ik er niet voor zou zorgen op de manier dat nodig is.
Oh, daar gaat het me niet zo zeer om, maar ik vind kleinere honden dan nog wel iets leuks hebben als het dan per se moet, maar grote honden heb ik helemaaaaal niks mee. En B zou juist een grote hond willen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een grote hont kost net zo veel tijd als een kleine hont
Ja, je mag heus wel zeggen wat jij vindt hoor. Ik zie het alleen bij mijn ouders, die gaan dus nooit meer ergens heen vanwege die joekel, en da's een offer dat IK niet wil maken.quote:
omdat ze iets anders vindt en nu denkt dat ze tegen een antihondenfront staat opgesteld, terwijl dat niet zo is Priem en da witte ook welquote:
Dit ja, als k kinderen heb wil k ook een hont erbij want dan boeit tt och niet meerquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, je mag heus wel zeggen wat jij vindt hoor. Ik zie het alleen bij mijn ouders, die gaan dus nooit meer ergens heen vanwege die joekel, en da's een offer dat IK niet wil maken.
Als ik straks een kint heb heb ik geen leven meer, dan kan er vast ook wel een hont bij
Nee want hondenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ze iets anders vindt en nu denkt dat ze tegen een antihondenfront staat opgesteld, terwijl dat niet zo is Priem en da witte ook wel![]()
qftquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
zie het zo priem: wij zijn allemaal eigenlijk te lui voor een hont
Precies dit. Mijn ma wilt op dit moment echt nergens meer heen voor een weekend weg of wat dan ook. "Want de hond."quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, je mag heus wel zeggen wat jij vindt hoor. Ik zie het alleen bij mijn ouders, die gaan dus nooit meer ergens heen vanwege die joekel, en da's een offer dat IK niet wil maken.
Als ik straks een kint heb heb ik geen leven meer, dan kan er vast ook wel een hont bij
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Elke dag die kenserkatten van je broer eten gaan geven als ze weg gaan, oh joy. Pleur dan maar een hont bij mij thuis neer voor 2 wekenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
het gemak van als je twee weken op vakantie gaat een zak voer op het aanrecht zetten en de sleutels aan je buren geven
Ik ben zeker niet antihond bij anderen, ik hoef er alleen zelf geen vanwege de offers die ik ervoor zou moeten maken en die ik er niet voor over heb. Ik zie nu bij pa wat een gedoe het voor hem geeft nu hij met die mormels opgescheept zit en dat is nooit de bedoeling geweest want mama was thuis en die zou ze grotendeels verzorgen. En nu is hij alleen en moet hij zich in allerlei bochten wringen om ze toch dat te geven wat ze nodig hebben, terwijl hij relatief weinig thuis is. En ik vind het daarbij ook nog echt mini monstersquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ze iets anders vindt en nu denkt dat ze tegen een antihondenfront staat opgesteld, terwijl dat niet zo is Priem en da witte ook wel![]()
Ja hoiquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Je broer woont naast je?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Elke dag die kenserkatten van je broer eten gaan geven als ze weg gaan, oh joy. Pleur dan maar een hont bij mij thuis neer voor 2 weken
Ditquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
het gemak van als je twee weken op vakantie gaat een zak voer op het aanrecht zetten en de sleutels aan je buren geven
Laat hem de buren vragen, die hoeven 1 deur verder te lopen das echt niets. Plus bij katten hoef je niet elke dag langs te gaan, als je die bak voer en water volmikt redden ze t wel ffquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh, niet ver weg maar flat en gedoe, is gewoon irritant
Vinden onze buren nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh, niet ver weg maar flat en gedoe, is gewoon irritant
Naja het is niet echt heel fatsoenlijk daaro, dus ik zou daar mn buren niet echt graag vragenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Laat hem de buren vragen, die hoeven 1 deur verder te lopen das echt niets. Plus bij katten hoef je niet elke dag langs te gaan, als je die bak voer en water volmikt redden ze t wel ff
Klopt, maar dit is wel even iets anders als bij de buren naar binnen lopenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vinden onze buren niet
Kost net zo veel tijd als even de post en de planten doen
Ja okee maar nu verdraai je dus het verhaalquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja het is niet echt heel fatsoenlijk daaro, dus ik zou daar mn buren niet echt graag vragen
[..]
Klopt, maar dit is wel even iets anders als bij de buren naar binnen lopen
Bij ons komen pa en broer altijd langs, mijn broer vindt de katten helemaal geweldig en doet het graag en pa vindt het niet erg om er voor om te rijden. De katten vinden mijn broer inmiddels ook helemaal geweldigquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zeg niet dat het niet kan, ik zeg dat ik niet zou willen dat mijn hont heel de dag alleen zat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
Omdat ik vind dat je het per situatie moet bekijken. Dat het beperkingen geeft; zeker weten! Dat je er áltijd rekening mee moet houden? Jup echt wel. En ook met de kosten; want dat beest kan vreselijk duur zijn.
En ik snap dat iemand dáár niet op zit te wachten. Dat geregel.
Maar ik blijf het onzin vinden dat men zegt dat een hond niet de hele dag alleen thuis kan. Of dat ie wel alleen thuis kan als ie naar buiten kanBullshit
Dat moet je gewoon per situatie bekijken. Sommigen honden hebben het beter bij mensen die part time (full time) werken dan bij die die de hele dag thuis zijn maar geen reet met de hond doenAgain: Per situatie afhankelijk en niet iets wat je van te voren kan zeggen.
Hoezo?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja okee maar nu verdraai je dus het verhaal
omdat het ging om het regelgemak van de beesteneigenaar, niet degene die de sjaak is om op de beesten te passenquote:
Oh zo, ja dan welquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat het ging om het regelgemak van de beesteneigenaar, niet degene die de sjaak is om op de beesten te passen![]()
we hadden t over honden en k dacht dat er drolletjes langskwamen toen k snel scrolldequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit moeten gevulde champignons voorstellen, maar het lijkt op gehaktballen. WAAR zijn de champignons
[ afbeelding ]
maar ze geven wel een stuk meer liefde. Een kat heeft enkel hongerquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
Maar dat een hont velen meer gedoe is dan een kat; kan ik me zeker wel voorstellen overigens.
Maar hoe doe je dat dan priem? de hond plast voor en na het werk ofzo? of wordt hij tussendoor nog uitgelaten?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
Omdat ik vind dat je het per situatie moet bekijken. Dat het beperkingen geeft; zeker weten! Dat je er áltijd rekening mee moet houden? Jup echt wel. En ook met de kosten; want dat beest kan vreselijk duur zijn.
Maar ik blijf het onzin vinden dat men zegt dat een hond niet de hele dag alleen thuis kan. Of dat ie wel alleen thuis kan als ie naar buiten kanBullshit
Dat moet je gewoon per situatie bekijken. Sommigen honden hebben het beter bij mensen die part time (full time) werken dan bij die die de hele dag thuis zijn maar geen reet met de hond doenAgain: Per situatie afhankelijk en niet iets wat je van te voren kan zeggen.
Ik zeg ook niet dat het per se niet kan hoor, ik ben alleen serieus te lui om er 's ochtends eerder voor mijn bed uit te komen en te lam om er 's avonds nog mee te gaan lopen. Ik zou het super handig vinden als het beest het overdag gewoon op kan houden en ik geloof ook best dat dat te trainen is. Ik bedoelde ook op geen enkele manier te insinueren dat jullie je beestje verwaarlozen of wat dan ook he! Ik vind het alleen voor mezelf op dit moment teveel moeite en dus wil ik geen hont.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
Bram kan ook heel lomp op je komen liggenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar ze geven wel een stuk meer liefde. Een kat heeft enkel honger
daar ben k het niet helemaal mee eensquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar ze geven wel een stuk meer liefde. Een kat heeft enkel honger
IK NEEM JILL WEL VOOR JE MEE!quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig ken ik veel mensen met honden, en honden zijn heel vrijgevig met hun liefde.
Datquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar ben k het niet helemaal mee eensmijn katten knuffelen mij dood ook al hebben ze al genoeg gegeten enzo
kroelen zijn ze altijd voor in
omdat ie honger heeft!quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bram kan ook heel lomp op je komen liggenZodat je geen adem meer krijgt enzo
Of lekker met zijn nagels uit in je buik gaan melken. Megatoby wist trouwens niet wat dat beest deed toen hij daarmee begon
Ik las dit stukje zonder naar de username te kijken en toen k over bram ging dacht ik dat spees dit typte, dus dan is t redelijk raar stukquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bram kan ook heel lomp op je komen liggenZodat je geen adem meer krijgt enzo
Of lekker met zijn nagels uit in je buik gaan melken. Megatoby wist trouwens niet wat dat beest deed toen hij daarmee begon
OMDAT ZE NOG MEER HONGER HEBBEN!!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar ben k het niet helemaal mee eensmijn katten knuffelen mij dood ook al hebben ze al genoeg gegeten enzo
kroelen zijn ze altijd voor in
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMDAT ZE NOG MEER HONGER HEBBEN!!!
dat zou bij milo nog best wel es kunnenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik las dit stukje zonder naar de username te kijken en toen k over bram ging dacht ik dat spees dit typte, dus dan is t redelijk raar stuk
'Men' vindt het gewoon snel zielig als een hond alleen binnen zit heel de dag zonder uitgelaten te worden. Maar als dat beest het prima vindt en alles op kan houden en ruimschoots aandacht krijgt als je wel thuisbent, dan zie ik dat probleem ook niet hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
Naja ik word er zo moe van om altijd maar te horen te krijgen dat een hont niet lang alleen kan. Ik blijf er bij dat het grote onzin is en het maar net is waar je je beest om leert gaat.
Ik zou em ook geen 5 dagen per week alleen laten (d'uh); maar samson voelt zich veel meer op zijn gemak in de bench als ie alleen thuis is; dan dat ie gewoon in de kamer ligt.
Als ik ziek ben; moet ik em altijd in de bench zoeken want hij komt er niet uit voor 17u voordat de baas thuiskomt.
[..]
Jill
Het ontbreken van een uitknop op Jill
Op maandag komt uitlaat J.an (ofwel mijn schoonpa) tussen de middag en gaat anderhalfuur tot 2u met hem lopen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan priem? de hond plast voor en na het werk ofzo? of wordt hij tussendoor nog uitgelaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"kinderen neem je niet, die krijg je."quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik vind het een beetje hetzelfde als kinderen nemen. En dat heeft niets te maken met dat het niet kan of dat mensen hun beesten/kinderen verwaarlozen ofzo maar gewoon 100% mijn mening.
Ik zou niet mijn kinderen 5 dagen per week in een voorschoolse/naschoolse/whatever opvang dumpen, dan neem ik geen kinderen.
[..]
Dan zit ie toch niet de hele dag alleen jonguh, hij is al 3 dagen wegquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op maandag komt uitlaat J.an (ofwel mijn schoonpa) tussen de middag en gaat anderhalfuur tot 2u met hem lopen.
Op dinsdag en donderdag breng ik hem 's morgens voor het werk naar de oppas; waar ie een hele dag mee mag hondjes ophalen en dan op het veld mee mag spelen. Na het werk haal ik hem op (is dus een uitlaatservice waar ie naartoe gaat).
Op woensdag en vrijdag blijft ie de hele dag thuis in de bench. Elke ochtend wordt ie idd uit gelaten en na het werk sowieso weer. Samson plast/poept niet op die woensdag en vrijdagen in de bench; hij kan het dus makkelijk 8u volhoudenEik is ie gewoon dan te moe van de dinsdagen en donderdagen en wil alleen maar slapen
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
o wait kinderen die neem je niet die krijg jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ah zo jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op maandag komt uitlaat J.an (ofwel mijn schoonpa) tussen de middag en gaat anderhalfuur tot 2u met hem lopen.
Op dinsdag en donderdag breng ik hem 's morgens voor het werk naar de oppas; waar ie een hele dag mee mag hondjes ophalen en dan op het veld mee mag spelen. Na het werk haal ik hem op (is dus een uitlaatservice waar ie naartoe gaat).
Op woensdag en vrijdag blijft ie de hele dag thuis in de bench. Elke ochtend wordt ie idd uit gelaten en na het werk sowieso weer. Samson plast/poept niet op die woensdag en vrijdagen in de bench; hij kan het dus makkelijk 8u volhoudenEik is ie gewoon dan te moe van de dinsdagen en donderdagen en wil alleen maar slapen
Dan heeft dat beest het niet bepaald slecht neequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je je echt zorgen maakt, zou je ook kunnen bellen om te vragen waar het eventueel aan kan liggen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat denken jullie trouwens? Mika snurkt echt _ZO_ ontzettend hard, je hoort hem gewoon luid door een film heen snurken en mensen die langskomen vragen zich altijd af wat dat geluid toch isZou ik toch maar naar de DA moeten om te kijken of er niet iets mis is met zijn luchtwegen ofzo? Ik weet wel dat katten soms een snurkje hebben maar zo hard heb k het nog nooit gehoord
Slaapt ie in gekke posities?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat denken jullie trouwens? Mika snurkt echt _ZO_ ontzettend hard, je hoort hem gewoon luid door een film heen snurken en mensen die langskomen vragen zich altijd af wat dat geluid toch isZou ik toch maar naar de DA moeten om te kijken of er niet iets mis is met zijn luchtwegen ofzo? Ik weet wel dat katten soms een snurkje hebben maar zo hard heb k het nog nooit gehoord
kinderen kun je nog gewoon meenemen als je ergens op visite gaat en die vegen op den duur hun eigen kont afquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb kinderen maar die vind ik minder vrijdheidsbeperkend dan een hond hoorDat is nog weer een andere gradatie
En ik weet wel waar ik het over heb. Ben tussen de honden opgegroeid en heb zelf altijd een hond gehad
Laat me raden, een klein hondje?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb wellicht ook ietwat (negatieve) vooroordelen door dat mormel van ons pa. Dat beest is gewoon totaal niet opgevoed, krijst de boel bij elkaar als ie z'n zin niet krijgt. En hij stinkt. Ook als ie net gewassen is. Hij heeft een of andere huidaandoening en ik vind het gewoon vies om hem te aaien. Hij is irritant om mee te lopen want hij luistert niet, hij kent gewoon geen enkel commando.
En iedereen die binnenkomt vindt hem zoooooooooooooo schattig. Ja, zolang je hem onbeperkte aandacht geeft wel ja. Daarna gaat de visite naar huis en dan zit je daar met dat kutbeest dat zichzelf niet kan vermaken
Dit kan het inderdaad ook zijn, Bram snurkt ook vaker maar dan heeft hij ook zijn pootje voor zijn neus/mond.quote:
Ja precies!quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kinderen kun je nog gewoon meenemen als je ergens op visite gaat en die vegen op den duur hun eigen kont af
*visual van kindje vastgebonden aan een paaltje buiten de supermarkt*quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kinderen kun je nog gewoon meenemen als je ergens op visite gaat en die vegen op den duur hun eigen kont af
ah, die kreeg vast nooit regels opgelegd omdat ie zo klein en cute was?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja![]()
B noemt hem de cavia. Het haar op z'n rug ziet er ook precies zo uit als bij een cavia
Ja ik weet niet, hij eet goed ziet er goed uit en speelt genoeg dus verder geen rare dingen. Niest wel af en toe maar niet extreem veel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je je echt zorgen maakt, zou je ook kunnen bellen om te vragen waar het eventueel aan kan liggen?
Mexx heeft het ook, maar die heeft niesziekte gehad en daarvan weten we dat het zijn luchtwegen wat heeft aangetast. Toen hij nog naar buiten mocht, kwam hij soms ook helemaal buiten adem terug als het enigszinds warm was..
Ja, meestal op zijn rug. Als hij op zijn zij ligt of rechtop slaapt zeg maar dan hoor je dus die hele harde snurk, zodra hij op zijn rug ligt heeft hij dit niet. Dus hij gaat altijd op zijn zij liggen op de bank en dan gooit hij zich om op zijn rug en dna slaapt hij zo tegen de leuning aanquote:
Bingoquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, die kreeg vast nooit regels opgelegd omdat ie zo klein en cute was?
Argh kan ik me wel iets bij voorstellen iddquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bingo![]()
En ik heb zo'n schurfthekel aan dat beest he
Pa heeft nog een hondje, die is ietsjes groter, ander ras ook en die is veel rustiger. Die vermaakt zichzelf, krijst ook niet maar blaft als een 'echte' hond en alleen als er iemand aanbelt of zo. Die is veel leuker, maar vind ik nog steeds niet super bijzonder eigenlijk.
Daar krijg je vliegende honden van.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Argh kan ik me wel iets bij voorstellen idd![]()
Vreselijk als een hont niet opgevoed hoeft te zijn omdat ie 'klein ende schattig' is
Werkt zo averechts.....
wij nemen twee kittenbroeders als deze op zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:29 schreef Incantrix het volgende:
Eén van mijn oppaskatten snurkte ook, maar dat werd steeds erger tot hij altijd snurkte en toen bleek hij een tumor in zijn keel te hebben. Maar die is ook al 14
En hoewel ik tegen die tijd wellicht anders piep vind ik nu dat ik geen huisdieren meer wil als deze het niet meer doen.
Zoals ik eerder al zei, ik heb nooit de intentie gehad om jou persoonlijk aan te vallen. Op basis van wat jij vertelt, denk ik dat dat beest het bij jullie hartstikke goed heeftquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
Hij zit élke woensdag en vrijdag alleen. 8u langEn ja velen vinden dát al ontzettend zielig; terwijl we dus echt alles willen doen om het beest te verwennen. Elk weekend ga ik uitgebreid wandelen 's morgens. Meestal naar het bos; soms met de fiets; soms rolschaatsen... Naja verzin het maar
En we werken dus gewoon full time; maar hebben het op deze manier kunnen oplossen (waar wij we fijn bij voelen en waar - in onze mening - de hont het ook prima op doet).
In het weekend; als we weg moeten; proberen we dat niet te lang te doen; of dat ie ergens naartoe gaat als het echt lang duurt (maar dat is echt zelden). Of we zorgen dat 1 van de 2 thuis is. Zo is cif thuis op zondag als ik ben gaan rolschaatsen. Ben ik niet bij het voetbal gegaan omdat dat dezelfde avonden is als dat cif gaat trainen en voetballen en ik dat gewoon te zielig vond.
En dat bedoel ik dus: Je moet het per situatie bekijken. Nogmaals: Ik kan me echt voorstellen dat veel mensen denken: Nah ik heb daar geen tijd voor. Maar dat iemand thuis 'moet' blijven; daar krijg ik gewoon de kriebels van.
iets leuks voor jezelf of kinderkleers?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:32 schreef Incantrix het volgende:
Hi An,
Bedankt voor je bestelling bij H&M.
Eensch. Drie zal ik niet snel nog eens doen. En ook eensch aangaande heren, die zijn veel relaxed-er als dames m.i.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij nemen twee kittenbroeders als deze op zijn.
Drie is net teveel
Ja, dat heeft mama echt heul verkeerd aangepakt.. Het had misschien best een leuk beest kunnen zijn, maar die had ze echt beter op cursus kunnen doen. Maar zij wilde gewoon 'iets' dat afhankelijk was van haar volgens mij, nadat ik het huis uit was en mijn broer wat mondiger werdquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Argh kan ik me wel iets bij voorstellen idd![]()
Vreselijk als een hont niet opgevoed hoeft te zijn omdat ie 'klein ende schattig' is
Werkt zo averechts.....
Ik ken het hoor. Al vind ik honden wel leuk maar nu nog niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei, ik heb nooit de intentie gehad om jou persoonlijk aan te vallen. Op basis van wat jij vertelt, denk ik dat dat beest het bij jullie hartstikke goed heeft
En als je echt een hondenmens bent, dan zijn de 'offers' ook wat beter overkomelijk. Of zie je het niet als offers. Ik heb gewoon niks met honden. Ik heb ook niks met konijnen. Of cavia's. Of volgels. Of reptielen. Dus ik hoef ze allemaal niet per se, maar als B er heeeeeeeeeeeel graag een wil, is er altijd over te praten, zolang het mij persoonlijk maar niet teveel beperkt *egoïst*. Dat komt het beest nl ook niet ten goede denk ik
Gelukkig zijn we allebei wel katten mensen, dus vandaar dat we 2 katten hebben
Een shirt en nagellak voor mezelf, gympen en een trui voor Stefquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iets leuks voor jezelf of kinderkleers?
Wij hadden er thuis 3 en ik vond het echt het ideale aantal. Maar nu we er zelf 2 hebben, denk ik ook dat dat een handiger aantal is ja..quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij nemen twee kittenbroeders als deze op zijn.
Drie is net teveel
Dan neem je een baardagaamquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Eensch. Drie zal ik niet snel nog eens doen. En ook eensch aangaande heren, die zijn veel relaxed-er als dames m.i.Mochten er dus toch nog katten komen doe ik het ook zo.
Maar dat gaat toch niet gebeuren want Paul wil geen katten meer en ik wil geen hond
Falenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Een shirt en nagellak voor mezelf, gympen en een trui voor Stef
Nou.. Ik zou eigenlijk enórm graag een kameleon willenquote:
oh, dat zie ik ook wel vaker hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, dat heeft mama echt heul verkeerd aangepakt.. Het had misschien best een leuk beest kunnen zijn, maar die had ze echt beter op cursus kunnen doen. Maar zij wilde gewoon 'iets' dat afhankelijk was van haar volgens mij, nadat ik het huis uit was en mijn broer wat mondiger werd
Zo'n hond is geheel afhankelijk van de baas en dat beviel haar volgens mij wel
Ik vind hem grappig om te zien achter glas. Maar ik durf hem nog steeds niet aan te rakenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:36 schreef Incantrix het volgende:
En baardagamen vind ik trouwens ook best leuk![]()
En +1 : Falen
Wooooo nice! En best snel toch? Wanneer had je je gesprek?quote:
Een vriendin van mij had er tweequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind hem grappig om te zien achter glas. Maar ik durf hem nog steeds niet aan te raken
En ik heb nog steeds iets tegen het levende voedsel dat ie moet krijgen..
Maandag al!quote:
Ja das waar... Ik vind hem eng. En ik vind zijn voedsel eng. Maar het is niet mijn beest, dat scheeltquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Een vriendin van mij had er tweeEn mjah, ik geef mijn katten kuikens, dus ik ben wat gewend
Jaaaaa goei busyquote:
ik vind het dapper dat je een levend wezen in je huis tolereert dat je zelf niet aan durft te rakenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind hem grappig om te zien achter glas. Maar ik durf hem nog steeds niet aan te raken
En ik heb nog steeds iets tegen het levende voedsel dat ie moet krijgen..
Ik ookquote:
Nee preciesquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja das waar... Ik vind hem eng. En ik vind zijn voedsel eng. Maar het is niet mijn beest, dat scheelt
Dat weet ik ook niet precies. Als je nu onder je uitkering zit kun je wel aangevuld worden over je uitkeringsgerechtigde periode, dat sowieso.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maandag al!![]()
Maar nu eerst ff uitzoeken hoe dat zit bij het UWV. Want ik heb een ww voor 40 uur. Nu ga ik dus 20 uur werken. Ik wil ff weten hoe dat met het loon zit. Vullen ze aan tot wat ik nu aan ww heb, of is het op basis van uren ongeacht je loon?
B bedankt me ook wel eens op random momenten, dat dat gewoon kan en zo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het dapper dat je een levend wezen in je huis tolereert dat je zelf niet aan durft te raken
No way dat dat hier zou gebeuren
Kittens ook??quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Mensen die gratis kittens/muisjes ophalen om ze thuis aan hun slang te voeren
ALSJEBLIEFTGRAAGGEDAAN!quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik weet alvast waar ik vannacht van droom ja
Ik heb B wel laten beloven dat ie dat beest dus NEVER muisjes gaat voeren, daar heb ik echt principieel iets tegen. Sprinkhanen en wormen gaan nog net, maar geen muizenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Mensen die gratis kittens/muisjes ophalen om ze thuis aan hun slang te voeren
ik troost me met het feit dat ik degene ben die dode vissen en muizen en levende insecten moet verwijderen in mijn relatie. Een baardagaam zal niet snel geopperd wordenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
B bedankt me ook wel eens op random momenten, dat dat gewoon kan en zo.
Ik heb er zelf niet zo'n problemen mee zolang ik er zelf geen hinder van heb. En hij verzorgt hem zelf en ik kan zien dat ie er echt plezier aan heeft, dus dan vind ik het wel ok
Haha nee, die zal dan inderdaad niet snel in huis gehaald wordenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik troost me met het feit dat ik degene ben die dode vissen en muizen en levende insecten moet verwijderen in mijn relatie. Een baardagaam zal niet snel geopperd worden
Dat schoonhouden kost niet zoveel tijd, evenveel als het uitscheppen van de kattenbak. En dat beest schijt tegenwoordig het liefst in z'n badje dus dan blijft z'n terrarium vanzelf ook weer wat schonerquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee preciesEdit: ik zie nu pas dat je lief er 1 heeft
![]()
Maar ik zou niet weten waar ik zoiets kwijt moet en waar ik de tijd vandaan haal dat hok schoon te houden enzo. Ik vind het best zo
heb je een flinke tas? De kinderbroerderij in het park hier verwacht over ca. 3 weken babygeitjesquote:
Zo'n rolkoffer moet wel passen denk ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je een flinke tas? De kinderbroerderij in het park hier verwacht over ca. 3 weken babygeitjes
Ermahgerd echt? Ook om te verkopen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je een flinke tas? De kinderbroerderij in het park hier verwacht over ca. 3 weken babygeitjes
nee natuurlijk niet, maar je kan ze wel jatten toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd echt? Ook om te verkopen?
Mijn broer wil binnenkort geitjes namelijk.... ze zijn het hek nu aan het zetten
jij snapt het!quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:59 schreef Mss het volgende:
Oh dan kan ik er wel twee nemen, dan kunnen ze met elkaar spelen.
En als er dan een kapot gaat, heb ik een reserve!
Goeden ideequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
*visual van kindje vastgebonden aan een paaltje buiten de supermarkt*
?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:47 schreef Puckzzz het volgende:
Whootwhoot!
Omdat ik binnen de 52 weken ander werk heb gevonden wordt gekeken naar de uren, niet naar het inkomen
Mooie holo vuilniszak iddquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:05 schreef Mss het volgende:
http://www.asos.com/ASOS-(...)sort=-1&clr=Metallic
Ermahgerd holoshirt!
Van de ww.quote:
Oh dus je krijgt WW voor de overige 20 uur, nicequote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Van de ww.WW is op basis van uren. Ik heb ww voor 40 uur, nu een baan gevonden voor 20 uur. Dan hou ik een sollicitatieplicht voor de resterende 20 uur.
Het totaalbedrag van mijn uitkering is op basis van uren, dus ongeacht wat ik verdien met de 20 uur werk krijg ik hetzelfde uurloon ww als wat ik nu heb.
Ik wil hetquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Mss het volgende:
http://www.asos.com/ASOS-(...)20&sort=-1&clr=Multi
Ermahgerd holo legging! Stel je eens voor dat ik dat aan zou trekken. HOE groot zou die regenboog dan zijn
Ik wou roepen dat mijn kont daar groot genoeg voor is, maar die maten zijn er niet meer.quote:
Ja vanaf 22 iddquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wou roepen dat mijn kont daar groot genoeg voor is, maar die maten zijn er niet meer.
Nee dit: http://www.asos.com/ASOS-(...)?via=rec&iid=2617267quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Mss het volgende:
http://www.asos.com/ASOS-(...)20&sort=-1&clr=Multi
Ermahgerd holo legging! Stel je eens voor dat ik dat aan zou trekken. HOE groot zou die regenboog dan zijn
Ja dan zie je heul niet dat ik stalpoten hebquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
Spees:
http://www.asos.com/ASOS/(...)0&sort=-1&clr=Silver
wel lieve stalpootjesquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dan zie je heul niet dat ik stalpoten hebzwart kon nog wel
Het enge is dat m'n kont daar in zou moeten kunnen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
Spees:
http://www.asos.com/ASOS/(...)0&sort=-1&clr=Silver
Nog anderhalf jaarquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Puckziee
![]()
Heb je dan nog lang die aanvulling?
Priem heeft 'm net besteldquote:
Was Bami er?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
![]()
Ik heb gisteravond gedroomd over SQ d'r bruiloft
Nee ze had een dubbele bruiloft met Linquote:
Korte jurken zijn matig, ik heb online bestellen opgegeven met die dingen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:17 schreef Mss het volgende:
Ik zoek een leuk jurkje voor Lindy der bruiloft, maar alles is zoo verrekte kort. Ik snap dat dus niet, dat ze plus size jurken zo kort maken
Dat snap ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nog anderhalf jaar![]()
Maar ik moet dus wel blijven solliciteren he? Voor die 20 uur...
Ik hoop natuurlijk bij deze nieuwe baan uiteindelijk iets van 32 te kunnen gaan werken.
DAFUQquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
![]()
Ik heb gisteravond gedroomd over SQ d'r bruiloft
quote:
Ja joh je had een dubbele bruiloft met Linquote:
midi dresses bestellen. Geen skater dresses.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Korte jurken zijn matig, ik heb online bestellen opgegeven met die dingen.
Jij hebt toch geen L? Ben jij niet een M?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
zou ik hier een M of L van nodig hebben?
paars is er wel in L, zal ik dan die bestellen en een zwarte M?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/Q10_0436_083R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.5]&set=key[width],value[4127]&set=key[height],value[4825]&set=key[x],value[631]&set=key[y],value[307]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Nicequote:Op dinsdag 2 april 2013 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
zou ik hier een M of L van nodig hebben?
paars is er wel in L, zal ik dan die bestellen en een zwarte M?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/Q10_0436_083R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.5]&set=key[width],value[4127]&set=key[height],value[4825]&set=key[x],value[631]&set=key[y],value[307]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik kijk wel gewoon in irl winkels.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
midi dresses bestellen. Geen skater dresses.
dat scheelt velen geld!quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja joh je had een dubbele bruiloft met Lin
En je had een rozen jurkquote:
Voorspellende droomquote:
Die is pwetty speesquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/P90_0442_066R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.05]&set=key[width],value[7471]&set=key[height],value[8736]&set=key[x],value[211]&set=key[y],value[199]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Neem ik in 38 en 40
Thnxquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Mss wat ben je afgevallen zeg! wat goed!
die zal ook leuk bij jou staan!quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/P90_0442_066R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.05]&set=key[width],value[7471]&set=key[height],value[8736]&set=key[x],value[211]&set=key[y],value[199]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Neem ik in 38 en 40
neequote:Op dinsdag 2 april 2013 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/V12%200153441%20006%2060%202649%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Wil ik dit?
Ja maar dat geeft toch niks wat er af is, is er af en dat is hartstikke goed! heb je al wat meer duidelijkheid waarom je je steeds zo voelt?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Thnx. Het staat nu denk ik een beetje stil hoor met alle verjaardagsactiviteiten. Als ik weer beter ben ga ik er weer fris tegenaan!
Ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:28 schreef Puckzzz het volgende:
Op 1 of andere manier vind ik dat wel een Spees jurkje ja. Vraag me niet waarom
Ik denk dat het stress is. Vandaag ben ik gewoon echt ziek, maar voorheen als ik misselijk was had ik wel duidelijk stress. Nu de aidsgroep is weggevallen ben ik wel overduidelijk minder misselijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja maar dat geeft toch niks wat er af is, is er af en dat is hartstikke goed! heb je al wat meer duidelijkheid waarom je je steeds zo voelt?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik denk dat het stress is. Vandaag ben ik gewoon echt ziek, maar voorheen als ik misselijk was had ik wel duidelijk stress. Nu de aidsgroep is weggevallen ben ik wel overduidelijk minder misselijk.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ja ik had NL nog open vanaf Sjaan haar faalactie
ga je h&m bestellen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
jurkjes in 38 pas in mei leverbaar, bestel wel wat ik nu kan krijgen
DIKZAK!!!!!111quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
hm voor blazer ga ik wel naar de winkel, daarvoor moet ik 42 of 44 hebben vaak
jij hebt wel een M nodig hoor, ik pas zelfs in de Lquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
yeh
en nu heb ik maar ipv wijnrood L, een felrode L genomen
Oh precies die ik net postte?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jij hebt wel een M nodig hoor, ik pas zelfs in de L
naja ik heb vaker dat soort jurkjes gehad van h&m en dan paste ik ook de L dus vandaarquote:
daar zat ik ook al naar te kijken jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:35 schreef Mss het volgende:
http://www.newlook.com/sh(...)6&_requestid=2015148
Deze is wel leuk als backup jurk
Okay M it isquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
naja ik heb vaker dat soort jurkjes gehad van h&m en dan paste ik ook de L dus vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |