Hehe, what did he doooo?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand nog een poedel kopen? Niet duur
Heb een kwartier rond zitten draaien op het parkeerterrein om te wachten tot de andere honden weg waren van het schijtveld. Terwijl hij als een debiel alles weg zit te blaffen.quote:
Jup, Just Cats: http://www.justcats.nl/quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Skjoee weet jij een krabpaal merk of winkel waar ze goeien palen verkopen?
Zo frustrerendquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb een kwartier rond zitten draaien op het parkeerterrein om te wachten tot de andere honden weg waren van het schijtveld. Terwijl hij als een debiel alles weg zit te blaffen.
En dan was er dus een vrouwtje wat 4 keer rond liep om dat veld heen, terwijl ik ondertussen op de parkeerplaats 2 andere honden aan het ontwijken was. En die mongool maar blaffen.
Dus nu heeft hij niet gescheten, ik was het zat![]()
Het plan was trouwens hem daar even laten schijten en dan een stuk verder te gaan lopen, want dat is leuk om te doen met een hont. Maar dus niet met de mijne.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb een kwartier rond zitten draaien op het parkeerterrein om te wachten tot de andere honden weg waren van het schijtveld. Terwijl hij als een debiel alles weg zit te blaffen.
En dan was er dus een vrouwtje wat 4 keer rond liep om dat veld heen, terwijl ik ondertussen op de parkeerplaats 2 andere honden aan het ontwijken was. En die mongool maar blaffen.
Het plan was trouwens hem daar even laten schijten en dan een stuk verder te gaan lopen, want dat is leuk om te doen met een hont. Maar dus niet met de mijne.
Ja dat, kuthontquote:
En dan iemand ze samen laten nemen en filmen wat een tyfuszooi ze er van makenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
misschien kunnen we kudkadt en kudhondt samen in een aanbieding verkopen? PACKAGE DEAL!
Uh en ook geen andere schijtvelden in de buurt waar je anders naartoe kan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ah vervelend zegquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bent u uw leven echt helemaal zat? Ziet u het niet meer zitten?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan iemand ze samen laten nemen en filmen wat een tyfuszooi ze er van maken
De originele prijzen zijn wel echt heel hoog...quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
oh, het lijkt wel of Just Cats er mee ophoudt
Er is een ander, maar die is nu half afgesloten omdat ze aan het bouwen zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uh en ook geen andere schijtvelden in de buurt waar je anders naartoe kan?Wel frustrerend idd...
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Daarentegen kun je natuurlijk geld uitgeven voor een krabpaal en alsnog klimmen ze in de kast en slopen de bende (Y)
Wel zwaar frustrerend dat...quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er is een ander, maar die is nu half afgesloten omdat ze aan het bouwen zijn.
Plus ik was in staat om hem te wurgen en dat is niet diervriendelijk![]()
Plus ik ben in een kwartier 3 honden tegengekomen op dezelfde plek, dus blijkbaar is het spitsuur en ga ik er nog veel meer tegenkomen.
Hij heeft dus maar gewoon pech
Gelukkig is het pas een jaar aan de gangquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel zwaar frustrerend dat...
Oeh die zijn wel duur, maar ook niet zo veel modellen, klopt dat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup, Just Cats: http://www.justcats.nl/
Ohquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
oh, het lijkt wel of Just Cats er mee ophoudt
Die van mij heeft nu ontdekt dat hij via mijn been op de bar kan klimmenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Daarentegen kun je natuurlijk geld uitgeven voor een krabpaal en alsnog klimmen ze in de kast en slopen de bende (Y)
Als mijn kat zoiets doet, dan sla ik hem van mijn benen af, doet maar 1x dan...quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die van mij heeft nu ontdekt dat hij via mijn been op de bar kan klimmenmaar dat doet ie dus ook als je blote benen hebt
Ik vind de modellen die ze hebben ook best lelijk eigenlijk.. Ik zie mijn katten er ook niet echt heel blij mee zijn, die zitten graag heel hoog..quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeh die zijn wel duur, maar ook niet zo veel modellen, klopt dat?
Ik vind dat best wel moeilijk, want de een reageert op heel andere dingen dan de anderquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als mijn kat zoiets doet, dan sla ik hem van mijn benen af, doet maar 1x dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |