australie/nieuw zeelandquote:Op dinsdag 2 april 2013 08:17 schreef Stormqueen het volgende:
Als jullie een verre luxe reis mochten kiezen, wat koos je dan?
Ik moest lachen om die katquote:Op dinsdag 2 april 2013 08:57 schreef milka82 het volgende:
Morgen! Dat je beneden komt en die stinkkat in de kinderwagen ligt te slapen.....grrr, overal haar! Schijtbeest![]()
Succes vandaag Trix, wat een rare gewaarwording zal dat zijn, beide kindjes op de opvang.
Ow, ik had een proefpakketje Lansinoh tepelcreme gekregen, nu schijnt dat ook goed te zijn voor je nagelriemen volgens MUA... Ik testen en idd, het werkt als een tiet ( heheheh). Bevalt me beter dan lemony flutter want het is reukloos. Ik ga maar zo'n tubetje opscharrelen denk ik en dan niet voor tepelkloven
Hebben jullie normaal gesproken dan wel zo'n beetje je 'eigen' flexwerkplek?quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
Dikke vette aids, er zit iemand op mijn werkplek
Nu hoort dat bij flexwerken maar ik vind het toch hoerig.
ja, de meesten zitten wel altijd op dezelfde plek ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hebben jullie normaal gesproken dan wel zo'n beetje je 'eigen' flexwerkplek?
Ai ja, das inderdaad foute boel...quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik koloniseer niet goed. Ik laat namelijk mijn bureau schoon achter.
oh de 23e pas weer, lekker. Dan neem je extra vakantie op momenteel denk ik?quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:24 schreef Incantrix het volgende:
Thnx Milka, is heel raar idd![]()
SQ, ik begin om 8 uur idd.. Ik werk elke dag een half uur extra voor extra vakantie-uren, dus als ik later als 8 uur begin ben ik niet meer op tijd bij de opvang om de kinderen ook weer op te halen. Ik werk nog niet (de 23e weer) maar ik moest wel 3x terug om mijn ouderschapsverlof in te voeren in het systeem
Fijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
En godverhoeren, nu zit ik in de reservehoek en heeft iemand een paashaascake staan met prinses lilifee glazuur die ze net onder mijn neus schoven. Niet dat ik het lekker vind maar de geur van suiker maakt me al helemaal bloedchagrijning. Graaaaahhhh
Jah, ouderschapsverlof. Ben er wel heel blij mee, omdat Isabel en flesjes elkaar nog niet heel goed liggen (ondertussen drinkt ze wel flesjes, maar niet bepaald van harte zeg maar). En er moeten echt dringend wat dingen aan het huis gebeuren, dus daar heb ik nu ook tijd voor. Paul neemt ook een paar opvangdagen vrij, dan gaan we de buitenboel schilderen en nog wat van die dingen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh de 23e pas weer, lekker. Dan neem je extra vakantie op momenteel denk ik?
Dat is ws de kutste werkplek die er is, alleen in gebruik wanneer er nergens anders plek isquote:
Ja, dat zijn geen officiele werkplekken maar is meer een soort lange eetkamertafel met hippe stoeltjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |