Snel luisteren...! ik had al wat gehoord van de site/reclame, en dat klonk naar mijn idee goed, dus m'n verwachtingen waren hoog.
Wat blijkt: de plaat is niet eens uplifting! Totaal geen Svenson & Gielen stijl zit erachter. En ik kan me echt niet voorstellen dat dit een themesong van een ID&T feest is. Je moet wel heel wat op hebben wil je hier van 'uit je bol' gaan.
Don't get me wrong, de plaat is redelijk - maar niet als je beseft dat Johan Gielen en Sven Maes erachter zitten. Ik bedoel, die gasten kunnen beter IMO! En nu moet deze productie dus in hetzelfde rijtje komen als "Beauty of Silence", "Twisted", en "We know what you did".
Iedereen weet dat Johan aan de coke is. En volgens mij beginnen we nu de effecten daarvan te merken
Ik zal je topic maar een wat leven geven
Ik vind het nummer inderdaad niet erg interessant. Ik hoorde het eerste in de Sensation set van Johan. De plaat leek erg veel op zo een 13 in dozijn 'trens' plaat die je tegenwoordig vaak krijgt voorgeschoteld in de plaatselijke discotheek.
Sinds Svenson & Gielen's 'Twisted' vind ik dat zij een achteruit zijn gegaan kwa produceren en remixen. Op hun Remix van Ultra's 'Free' en natuurlijk "We Know What You Did" na zijn hun producties erg plat en oppervlakkig. Ik zelf heb vroeger erg genoten van Johan Gielens producties. Platen zoals "Destination Sunshine" "Pacific Melody" en natuurlijk "L'Esperanza" zullen echt altijd piot mij favo trance nummers ooit.
Ik blijf zeggen dat Johan Gielen en Sven Maes gewoon goede producers zijn, jammer dat ze de laatste 2 jaar een beetje het grote geld hebben geroken en iets meer mainstream zijn gaan produceren. Als DJ vind ik Gielen dus echt absoluut ruk. Hij is IMO altijd slecht geweest, en zal het ook altijd zijn.
Ik denk trouwens niet dat het te maken heeft met zijn drugs verslaving. Gielen is gewoon een dikke 'sell out'
BTW Ik denk dat TE deze keer echt flopt. De kaartenverkoop wil niet echt opschieten, maar wat wil je met zo een kut locatie, slecht geluid en een super slechte line up
Maar ik deel idd de mening dat Gielen z'n beste tijd heeft gehad.
Hoewel ik best te spreken was over b.v. een van hun laatste remixes: (Divine Inspiration uitgezonderd)
B & J - Watching the Waves
Thrillseekers - Dreaming of You.
Maar iedereen die een beetje opgelet heeft, hoorde gelijk dat die B & J mix bijna een (slechte) kopie van "Beauty of Silence" is. En Dreaming of you schaamteloos de instrumenten van Delerium - Silence (Airscape Radio Edit) heeft.
Okok, die remixes zijn best goed hoor. Maar het feit dat er dus 'oude instrumenten/thema's' worden heringevoerd geeft maar weer aan dat ze de 'succes-koe' aan het uitmelken zijn. Jammer.
Overigens lijkt me Talla2XLC @ TE wel koel.
Vind Answer the Question weer een lekker tranceplaatje en past dus absoluut heerlijk in het TE concept!
En uit de trance-scene staat johan bij mij bovenaan 't lijstje van goeie dj's. Weet ook niet wat 't is, hij draait altijd plaatjes die ik geweldig vind.
Ben benieuwd hoe 't wordt zaterdag, maar Talla en Blank&Jones zorgen sowieso voor een prima sfeer.
Beter 12-10-2002 in Amsterdam Rai hangen! Dat zijn feesten!
Ps.
Johan aan de harddrugs?? Volgens mij zijn dat maar geruchten hoor. Maar zal 't 'm zelf vragen over een paar maanden, aangezien ik 'm ga boeken voor een soloset! Dure shit hoor die Gielen!
quote:Smaken verschillen ik denk dat je beter 9 november in gent kan rond hangen das nog beter
Op zondag 15 september 2002 17:50 schreef Bad_Boy_Tom het volgende:
Nou, ben 't niet echt met jullie eens eerlijk gezegd!Vind Answer the Question weer een lekker tranceplaatje en past dus absoluut heerlijk in het TE concept!
En uit de trance-scene staat johan bij mij bovenaan 't lijstje van goeie dj's. Weet ook niet wat 't is, hij draait altijd plaatjes die ik geweldig vind.
Ben benieuwd hoe 't wordt zaterdag, maar Talla en Blank&Jones zorgen sowieso voor een prima sfeer.
Beter 12-10-2002 in Amsterdam Rai hangen! Dat zijn feesten!
Ps.
Johan aan de harddrugs?? Volgens mij zijn dat maar geruchten hoor. Maar zal 't 'm zelf vragen over een paar maanden, aangezien ik 'm ga boeken voor een soloset! Dure shit hoor die Gielen!
Nummers als "Falling Star" en "Fujirama" klinken toch iets beter en zijn naar mijn mening meer geschikt als 'theme'. En op de een of andere manier vind ik "Evol In Love" ook wel wat hebben. Deze vind ik iets lekkerder dan dat andere nummer waar Simi Nah ook op zingt ("Unknown Pleasure").
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |