stuartquote:
Mja, voor het eerst dat ik op de nieuwe A2 in de file stond...quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is hier iedere dag rond Brussel
Die 5-baans provinciale wegquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, voor het eerst dat ik op de nieuwe A2 in de file stond....
Lopen of rennen of joggen? Wat doe je precies? En hoeveel tijd zit er tussen die 2 kwartierquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
woei woei... vanavond weer lopen... 2x 15 min... gewoon herhaling van vorige week dus...
tussen rennen en joggen in... 1 minuut pauze tussen de 2 kwartier... niet veel dus...quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lopen of rennen of joggen? Wat doe je precies? En hoeveel tijd zit er tussen die 2 kwartier
Dat is bijna niets zegquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tussen rennen en joggen in... 1 minuut pauze tussen de 2 kwartier... niet veel dus...
is ook best pittig hoor.. maar goed t moet gaandeweg makkelijk worden....quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is bijna niets zeg
Klinkt als een vrij vlot tempo en ook best zwaar wel
schat ik ga je vertrouwen in mij niet beschamen, je weet zelf.quote:
Ik zou het niet kunnenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
is ook best pittig hoor.. maar goed t moet gaandeweg makkelijk worden....
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
is ook best pittig hoor.. maar goed t moet gaandeweg makkelijk worden....
quote:
hahaha als ik het kan, kan iedereen het... echt... ik ben zo niet sportief aangelegd....quote:
i know skattiequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
schat ik ga je vertrouwen in mij niet beschamen, je weet zelf.
jij werkt met teveel antilianenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
schat ik ga je vertrouwen in mij niet beschamen, je weet zelf.
Die aanname zou ik niet willen maken hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hahaha als ik het kan, kan iedereen het... echt... ik ben zo niet sportief aangelegd....
ok uitgezonderd invalide mensen dan...quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die aanname zou ik niet willen maken hoor
Ik heb een hekel aan rennen. Maar het is wel een ideale manier om vet te verbranden. Ik heb sowieso niets met cardio eigenlijk maar zou dat wel meer moeten doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ok uitgezonderd invalide mensen dan...
Ik heb er nog steeeds gruwelijke hekel aan hoor... veranderd niet haha maar goed wie mooier wil worden moet pijn lijden en door de zure appel heen bijten...quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan rennen. Maar het is wel een ideale manier om vet te verbranden. Ik heb sowieso niets met cardio eigenlijk maar zou dat wel meer moeten doen![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij werkt met teveel antilianen
Dat is waarquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeeds gruwelijke hekel aan hoor... veranderd niet haha maar goed wie mooier wil worden moet pijn lijden en door de zure appel heen bijten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |