Juist niet, 16-20ers maken het kapot.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:08 schreef Nikmans het volgende:
40+ers op dit soort parties maakt het meestal wel kapot ja
dat. ben het zelf ook geweest, maar kan me niet herinneren dat ik me zo aansteldequote:Op woensdag 3 april 2013 10:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Juist niet, 16-20ers maken het kapot.
Waar je vroeger naar een feest ging om (jawel!) te feesten, gaan massas mensen tegenwoordig vooral om te zien en gezien te worden.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:21 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
dat. ben het zelf ook geweest, maar kan me niet herinneren dat ik me zo aanstelde
Bij techno hoort dat blijkbaar een beetje. Bekakte R en dan denken beter te zijn in je suffe v halsje en dito coupe de kut.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar waarom klagen al die mensen hier over teveel mensen onder de 20 die naar techno gaan. Teveel 40+ die naar techno gaan. Teveel hipsters die naar techno gaan. Teveel studenten die naar techno gaan.
Zoek gewoon een paar vrienden die ervan houden en wees verder niet zo intolerant naar het volk om je heen zou ik zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |