godver 4 minuten te laatquote:
ben je al te laat mee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo maar ff een wake n bake zetten, fuck it.
zou willen dat ik mee kon doen.. denk alleen niet dat mijn collega's dat op prijs stellenquote:
En je baas wel dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:11 schreef Olment het volgende:
[..]
zou willen dat ik mee kon doen.. denk alleen niet dat mijn collega's dat op prijs stellen
die is dr niet nuquote:
Zelfde werk als nu?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:13 schreef Murdera het volgende:
Ik mocht in de pauzes blowen zolang het mijn werk niet zou beinvloeden. True story.
Deed ik op mijn vorige werk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:13 schreef Murdera het volgende:
Ik mocht in de pauzes blowen zolang het mijn werk niet zou beinvloeden. True story.
en zaterdag/zondag zeker weekendquote:
Ik heb het nooit echt gedaan. nouja voor werk wel, maar nooit echt tussendoor. Dan is het echt kut om een particlesysteem op te zetten ofzo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Deed ik op mijn vorige werk.
Was zo'n beetje de halve dag stoned.
Zat in een auto het land door te rijden om bij bedrijven laptops/desktops te repareren.
Alsof die mensen aan mij zagen of ik wel of niet stoned was.
ik heb nu gewoon al een week weekend, vorige week studieweek, deze week tentamenweek maar geen tentamens, volgende week hertentamen week maar 1 hertentamen.quote:
Krijg je wel spacy particles waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb het nooit echt gedaan. nouja voor werk wel, maar nooit echt tussendoor. Dan is het echt kut om een particlesysteem op te zetten ofzo.
Ik weet nu de helft van de tijd al niet wat ik aan het doen ben.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Krijg je wel spacy particles waarschijnlijk
ag. Laptopje uit elkaar schroeven doe je na een stuk of 20 stuks op de automatische piloot. Niks spannends aan.. Over een desktop maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb het nooit echt gedaan. nouja voor werk wel, maar nooit echt tussendoor. Dan is het echt kut om een particlesysteem op te zetten ofzo.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet nu de helft van de tijd al niet wat ik aan het doen ben.
Heb daar gelukkig nooit last van maak dat soort dingen in unity of code, ik moet nu eigenlijk nog een character modelenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
max. ben nu met VraySSS shader bezig. Wat een teringbende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |