Tsja nja als je om 5 over 9 wakker wordt gebeld door werk kun je moeilijk nog tot 11 blijven liggenquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik me verslaap moet ik een halve dag opnemen, als ik me verslaap doe ik het goed ook.Om 11 uur wakkerworden.
Omdraaien en wachten tot ze weer bellen en daarbij bij hoog en laag beweren dat ze nog niet gebeld hebbenquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tsja nja als je om 5 over 9 wakker wordt gebeld door werk kun je moeilijk nog tot 11 blijven liggen
Nehh, daar zijn mijn collega's te lief voorquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:23 schreef Olment het volgende:
[..]
Omdraaien en wachten tot ze weer bellen en daarbij bij hoog en laag beweren dat ze nog niet gebeld hebben
Doei,, werk zequote:Op dinsdag 2 april 2013 09:29 schreef Moira. het volgende:
Nou ik ga er vandoor skatjens
Tot vanavond
Wel fijn dat ze bellen dan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tsja nja als je om 5 over 9 wakker wordt gebeld door werk kun je moeilijk nog tot 11 blijven liggen
Waaaarom?quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:35 schreef Olment het volgende:
Ik ben van plan in de vrije tijd die ik op mijn werk heb (en dat is behoorlijk wat) een andere taal te gaan leren.
Heb gekozen voor Deens![]()
Iemand enig idee hoe te beginnen?
Waarom Deens?quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:35 schreef Olment het volgende:
Ik ben van plan in de vrije tijd die ik op mijn werk heb (en dat is behoorlijk wat) een andere taal te gaan leren.
Heb gekozen voor Deens![]()
Iemand enig idee hoe te beginnen?
Geen ideequote:
Ben er tot nu toe 1x geweestquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er zijn zoveel leukere talenen hoe vaak ga je naar denemarken?
Maar bijna niemand spreekt het, op professioneel gebied heb je er dan niet zoveel aan lijkt mij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:46 schreef Olment het volgende:
[..]
Geen ideeHeb wel vaker met denen gepraat en het lijkt vrij veel op NL/EN/DE.
[..]
Ben er tot nu toe 1x geweest
Tis weer es wat anders dan Frans, Duits of Spaans ofzo.. En iets van Chinees/mandarijn zie ik ook niet zitten tbhquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar bijna niemand spreekt het, op professioneel gebied heb je er dan niet zoveel aan lijkt mij.
Alhoewel Deenstaligen er ook moeten zijn natuurlijk.
Maar je hebt er een stuk meer aan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:49 schreef Olment het volgende:
[..]
Tis weer es wat anders dan Spaans ofzo.. En iets van Chinees/mandarijn zie ik ook niet zitten tbh
Ach,, hoevaak kom je nou een Spanjaard (oid) tegenquote:
Welke talen worden wereldwijd door de meeste mensen gesproken? Dit is de top 10, de cijfers komen van Ethnologue: Languages of the Worldquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Ach,, hoevaak kom je nou een Spanjaard (oid) tegen
Lijstje ben ik idd ook tegengekomen.. Vond alleen de talen niet zo heel interessantquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Welke talen worden wereldwijd door de meeste mensen gesproken? Dit is de top 10, de cijfers komen van Ethnologue: Languages of the World
1. Mandarijn (Chinees) – 935 miljoen
2. Spaans – 387 miljoen
3. Engels – 365 miljoen
4. Hindi/Urdu – 295 miljoen
5. Arabisch – 280 miljoen
6. Portugees – 204 miljoen
7. Bengaals – 202 miljoen
8. Russisch – 160 miljoen
9. Japans – 127 miljoen
10. Punjabi- 96 miljoen
Ik zou persoonlijk voor Russisch kiezen. Maar dat is ook eigenlijk gewoon smaak.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:58 schreef Olment het volgende:
[..]
Lijstje ben ik idd ook tegengekomen.. Vond alleen de talen niet zo heel interessantErg veel uit het Oosten, en daar kom ik al helemaal nooit, Denenmarken nog wel es
Russisch vind ik juist echt een klote taalquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk voor Russisch kiezen. Maar dat is ook eigenlijk gewoon smaak.
smaken verschillen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Russisch vind ik juist echt een klote taalHoe het klinkt ook
heb ik niet bij de handquote:
Lucifer huisjes?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:12 schreef Olment het volgende:
[..]
heb ik niet bij de hand![]()
En denk niet dat mijn collega's het op prijs stellen als ik in de tafel begin
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:22 schreef Moira. het volgende:
Godver, wat kan een mens zich toch kut voelen![]()
Tja.. moet je niet zo laat nog blowenquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:22 schreef Moira. het volgende:
Ik zie hem al op werk met al die lucifers in de weer terwijl z'n collega's zo naar hem kijken: 'quote:
Maak je er niet te druk om schatjenquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:22 schreef Moira. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |