Ja HDTV of nietquote:Op maandag 1 april 2013 19:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
In HD ja, en nee we hebben geen glasvezel
JAAAAAAAAAAAA HOEZEEEEEEEEEEE GOD ZIJ GEPREZEN, MIJN GROENTE IS GEARRIVEERRRRRRRRRRRRDDDDquote:
Wat voor groente heb je besteld?quote:Op maandag 1 april 2013 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA HOEZEEEEEEEEEEE GOD ZIJ GEPREZEN, MIJN GROENTE IS GEARRIVEERRRRRRRRRRRRDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mogen dezen spijzen u smakenquote:Op maandag 1 april 2013 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA HOEZEEEEEEEEEEE GOD ZIJ GEPREZEN, MIJN GROENTE IS GEARRIVEERRRRRRRRRRRRDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohzo. Naja ik heb em net gekeken op laptop dus voor mij hoeft ie niet superhd beeld te zijnquote:Op maandag 1 april 2013 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is max 400MB ik ben 1.3GB aan het binnen halen
Olijven, verse tomaat, belpaise kaas, paprika, ei, mozzarellaquote:Op maandag 1 april 2013 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat voor groente heb je besteld?
dank u zeerquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben best wel trots eigenlijk
nice!quote:Op maandag 1 april 2013 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben best wel trots eigenlijk
Die doos planken weggedaan en met de planken die in m'n oude huis lagen verder gegaanquote:
Maar dan breken je nagels af jonguhquote:Op maandag 1 april 2013 19:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die doos planken weggedaan en met de planken die in m'n oude huis lagen verder gegaan.
Je kan wel zien waar de planken liggen die in het atelier lagen en waar de planken liggen die in de slaapkamer lagen. Die laatste vertonen namelijk meer slijtage.
Maar het is acceptabel en het ligt![]()
O en ik heb alles zelf mogen leggen omdat Fred het niet voor elkaar kreeg.
Maar Fred heeft alles gezaagd
Die verdient een permanente emoslinger, kan hij het niet laten tattoeėren?quote:Op maandag 1 april 2013 19:51 schreef Diconnected het volgende:
echt mijn broer verdiend een emoslinger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |