Jij begint?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:24 schreef Jiang153 het volgende:
Als we nou een samenvatting maken en dan met elkaar sharen.
Nou, meteen resultaat terug van de laatste SE toets. Gingen over prijs-en effeciency resultaten, rentabiliteit, solvabiliteit, quick,current,en working capital ratio. Had er een bagger gevoel over, had hem al als herkansing ingecalculeerd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:38 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
Hier ben ik het bangst voor samen me WisA, sta een 6,2. Morgen toets MO.
Vanaf morgen beginnen met leren, ga ik ook doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:49 schreef De_Nater het volgende:
Hier moet ik dus echt wat voor gaan doen om nog droge voeten te houden voor een diploma. Wat is jullie lastminute tactiek?
Ik meld me vanaf morgen ook voor M&O. Eerst MAW verslaanquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vanaf morgen beginnen met leren, ga ik ook doen
Veel succes, ik heb vandaag gelukkig een rustdagjequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:19 schreef Heliosphan het volgende:
[..]
Ik meld me vanaf morgen ook voor M&O. Eerst MAW verslaan
Ik heb hier alle uitwerkingen van In Balans. Dus voor de mensen die daar de vragen niet van snappen, DM maar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Heb alle uitwerkingen van de methode van uitgeverij Stoffels thuis liggen, dus als je een vraag niet snapt kun je het me altijd vragen
Nice!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:30 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik heb hier alle uitwerkingen van In Balans. Dus voor de mensen die daar de vragen niet van snappen, DM maar.
Ik hou het net zoals bij Economie op de samengevat en de examenbundel. En natuurlijk proberen om zoveel mogelijk vragen hier te beantwoorden. Daar leer je ook van.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:24 schreef coolekido het volgende:
[..]
Nice!
Ga je de boeken nog helemaal doorlezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |