PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succesquote:Op maandag 1 april 2013 17:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
2 practica's ochtend en 1 laat op de middag en avond midterm
Ja man ekte baasquote:
Hoe gaat het bij jou ? Alle vakken gehaald ?quote:
Maakt niet uit want pacequote:Op maandag 1 april 2013 17:06 schreef leoon. het volgende:
[..]
Want hij heeft echt kut passing + crossing. En high attack low defence
Uhm, heb net mid terms gehad. Alles telde maar voor 25% mee en heb alles zo tussen de 5 - 6 gehaald denk ik... pas 1 resultaat terug en dat was een 5,4 voor macroquote:Op maandag 1 april 2013 17:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou ? Alle vakken gehaald ?
Maar heb je alle vakken tot nu toe gehaald ? Ik zou beter het eerste jaar alles halen en 2e jaar eventueel rustig aan doen en 4 jaar over je bachelor doen met goede cijfers dan alles snel afmaken en met een slecht cijferlijst zittenquote:Op maandag 1 april 2013 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Uhm, heb net mid terms gehad. Alles telde maar voor 25% mee en heb alles zo tussen de 5 - 6 gehaald denk ik... pas 1 resultaat terug en dat was een 5,4 voor macro
Heb ik net mijn Xbox uitgezetquote:Op maandag 1 april 2013 17:08 schreef ThadCastle het volgende:
Ik wil nu wel 1 potje met mijn graf team. Kom maar op iemand
Haha nee, nogsteeds lagquote:Op maandag 1 april 2013 17:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG VDM, die bal wilde er echt niet in
Jep, is ook gelukt nuquote:Op maandag 1 april 2013 16:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Handmatig de code invoeren, dan werkt ie wel
Op RF man, dan speelt ie meer naar binnen toe en krijg je vaker kansen om te scoren met hem en dan is hij een baasquote:Op maandag 1 april 2013 17:06 schreef leoon. het volgende:
[..]
Heb je met hem gespeeld op RW of RM? Pace is nou niet echt mijn enige criterium
Neequote:Op maandag 1 april 2013 17:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar heb je alle vakken tot nu toe gehaald ? Ik zou beter het eerste jaar alles halen en 2e jaar eventueel rustig aan doen en 4 jaar over je bachelor doen met goede cijfers dan alles snel afmaken en met een slecht cijferlijst zitten
Ik haal gewoon alles in 3 jaar #Yoloquote:Op maandag 1 april 2013 17:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar heb je alle vakken tot nu toe gehaald ? Ik zou beter het eerste jaar alles halen en 2e jaar eventueel rustig aan doen en 4 jaar over je bachelor doen met goede cijfers dan alles snel afmaken en met een slecht cijferlijst zitten
Lekker eeuwig studeren man, niks mis mee.quote:Op maandag 1 april 2013 17:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik haal gewoon alles in 3 jaar #Yolo
# YOSO !quote:Op maandag 1 april 2013 17:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik haal gewoon alles in 3 jaar #Yolo
Eensquote:Op maandag 1 april 2013 17:07 schreef DannyDeko het volgende:
Vind het wel vet verzonnen dat filmpje. Op die spiderman na dan :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |