quote:Nee, dat is geen probleem. Er staat in de FAQ dat er voor een album een apart topic mag worden geopend.
Op maandag 09 september 2002 19:54 schreef Argento het volgende:
Dr is al wel een mini-Filtertopic, maar daarin wordt The Amalgamut niet echt besproken. Is dat een probleem, lieve mod?
misschien is filter idd wel een geweldige band (maar geef mij toch liever maar NIN, zanger was gitarist van nin)
geinig. Wist ik niet.
NIN heb ik altijd zon beetje overschat gevonden. Niet zo overschat als TOOL, maar alles wat Reznor voor anderen produceerde vond ik altijd beter dan wat ie voor zichzelf in mekaar knutselde.
quote:MMM... ik ga hier niet op in... De nieuwe FIlter daarentegen is erg goed. Misschien niet zo goed al de voorganger maar toch...
Op maandag 09 september 2002 21:47 schreef Argento het volgende:
Richard Patrick was de gitarist van /\/ / \/\ ?geinig. Wist ik niet.
NIN heb ik altijd zon beetje overschat gevonden. Niet zo overschat als TOOL, maar alles wat Reznor voor anderen produceerde vond ik altijd beter dan wat ie voor zichzelf in mekaar knutselde.
voor de mensen die het iets kunnen schelen: Richard Patrick is de broer van Robert Patrick, acteur die in films als Terminator II en the Faculty speelt...
quote:Ik ben wel gecharmeerd van Where Do We Go From Here & toevallig van broer Robert Patrick in the X-files
Op woensdag 11 september 2002 12:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
MMM... ik ga hier niet op in... De nieuwe FIlter daarentegen is erg goed. Misschien niet zo goed al de voorganger maar toch...
voor de mensen die het iets kunnen schelen: Richard Patrick is de broer van Robert Patrick, acteur die in films als Terminator II en the Faculty speelt...
Het geluid op Lowlands scheen vrij slecht geweest te zijn, tenminste achterin. Ik stond op dat moment ergens vooraan en ik heb het prima kunnen horen.
quote:
AFGELAST METAL MATINEE: ANTIPRODUCT (10 november)
CARAVAN + MOSTLY AUTUMN (26 november)
FILTER (27 november)
Rich had "gezondheidsprobleempjes"
quote:Bummer
Komt Filer nog wel een andere keer?
Ik las net dat filter niet komt, maar komen ze dan nog wel een andere keer naar 013???
Bas
Tilburg, 4-11-2002
Hallo Bas,
In eerste instantie niet, maar wanneer er een nieuwe Europese tournee plaats gaat vinden dan lijkt me het logisch dat ze dan - echt - in 013 staan.
Met vriendelijke groet,
Gertjan Vandenblink
013 communicatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |