abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5725844
Wat vinden jullie van de muziek op dat plaatje?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_5725873
Dr is al wel een mini-Filtertopic, maar daarin wordt The Amalgamut niet echt besproken. Is dat een probleem, lieve mod?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_5725999
Wel een mooie cd. niet zo goed als de vorige. Maar toch heel goed te luisteren.
pi_5726130
Duurt bij mij altijd even voordat zon CD bij mij aanslaat. Drie of vier luisterbeurten. En dan sijpelen de details pas in mij door. De enorme gevarieerdheid van het plaatje. De loepzuivere songs. Van adrenalineopstuwend hard, tot onderbuikgevoel ontroerend.
pi_5726191
quote:
Op maandag 09 september 2002 19:54 schreef Argento het volgende:
Dr is al wel een mini-Filtertopic, maar daarin wordt The Amalgamut niet echt besproken. Is dat een probleem, lieve mod?
Nee, dat is geen probleem. Er staat in de FAQ dat er voor een album een apart topic mag worden geopend.
pi_5726424
wat voor soort geluid maakt Filter??? ik zat te denken aan richting rock?? heb ik gelijk??
pi_5726493
Geweldige plaat, maar niet beter dan Title Of Record. "Where Do We Go From Here" is een heel mooi nummer, beste nummer van de CD IMHO. De CD begint erg lekker met een heel apart ritme. Het optreden van Filter was overigens ook een van mijn hoogtepunten op Lowlands.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_5727776
Filter is zeker leuk en het is een hele toffe plaat...
optreden op lowlands was ook errug goed...

misschien is filter idd wel een geweldige band (maar geef mij toch liever maar NIN, zanger was gitarist van nin)

pi_5727947
Richard Patrick was de gitarist van /\/ / \/\ ?

geinig. Wist ik niet.

NIN heb ik altijd zon beetje overschat gevonden. Niet zo overschat als TOOL, maar alles wat Reznor voor anderen produceerde vond ik altijd beter dan wat ie voor zichzelf in mekaar knutselde.

pi_5752606
quote:
Op maandag 09 september 2002 21:47 schreef Argento het volgende:
Richard Patrick was de gitarist van /\/ / \/\ ?

geinig. Wist ik niet.

NIN heb ik altijd zon beetje overschat gevonden. Niet zo overschat als TOOL, maar alles wat Reznor voor anderen produceerde vond ik altijd beter dan wat ie voor zichzelf in mekaar knutselde.

MMM... ik ga hier niet op in... De nieuwe FIlter daarentegen is erg goed. Misschien niet zo goed al de voorganger maar toch...

voor de mensen die het iets kunnen schelen: Richard Patrick is de broer van Robert Patrick, acteur die in films als Terminator II en the Faculty speelt...

woensdag 11 september 2002 @ 14:24:24 #11
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_5753994
quote:
Op woensdag 11 september 2002 12:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

MMM... ik ga hier niet op in... De nieuwe FIlter daarentegen is erg goed. Misschien niet zo goed al de voorganger maar toch...

voor de mensen die het iets kunnen schelen: Richard Patrick is de broer van Robert Patrick, acteur die in films als Terminator II en the Faculty speelt...

Ik ben wel gecharmeerd van Where Do We Go From Here & toevallig van broer Robert Patrick in the X-files
Love will be my strongest weapon
  dinsdag 5 november 2002 @ 10:55:31 #12
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_6632455
Argento, ik heb de cd sinds zondag en ik moet zeggen dat ik je mening deel.
  dinsdag 5 november 2002 @ 11:05:52 #13
3878 Vork
Manisch creatief
pi_6632606
Ik heb 'm ook al een tijdje in huis.. en ja het is een goede plaat. De geruchten gingen dat het album meer op Short Bus zou lijken, het eerste album van hun, waar ik eigenlijk niet zo gecharmeerd van ben. Echter viel me dat erg mee. Title of Record is dan wel net even iets genialer, maar deze mag er ook zijn.

Het geluid op Lowlands scheen vrij slecht geweest te zijn, tenminste achterin. Ik stond op dat moment ergens vooraan en ik heb het prima kunnen horen.

donderdag 7 november 2002 @ 17:55:31 #14
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_6681031
quote:
AFGELAST METAL MATINEE: ANTIPRODUCT (10 november)
CARAVAN + MOSTLY AUTUMN (26 november)
FILTER (27 november)

Rich had "gezondheidsprobleempjes"

donderdag 7 november 2002 @ 17:58:20 #15
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_6681076
Ik had het over Filter in 013
quote:
Komt Filer nog wel een andere keer?

Ik las net dat filter niet komt, maar komen ze dan nog wel een andere keer naar 013???

Bas
Tilburg, 4-11-2002

Hallo Bas,
In eerste instantie niet, maar wanneer er een nieuwe Europese tournee plaats gaat vinden dan lijkt me het logisch dat ze dan - echt - in 013 staan.
Met vriendelijke groet,
Gertjan Vandenblink
013 communicatie
Bummer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')