Moest je in de tuin vinden met paaseitjes zoeken.. Ik had er 5 gevonden, maar ze zijn alle 5 al vergeven, sorry!quote:
Oke, leuk maar ik heb serieus geen idee waar je hem kan vinden hoor..quote:Op maandag 1 april 2013 20:09 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Moest je in de tuin vinden met paaseitjes zoeken.. Ik had er 5 gevonden, maar ze zijn alle 5 al vergeven, sorry!
Denk dat ze allemaal al gevonden zijn, dus je zou best eens gelijk kunnen hebben.quote:Op maandag 1 april 2013 20:12 schreef Q-Festival het volgende:
[..]
Oke, leuk maar ik heb serieus geen idee waar je hem kan vinden hoor..
Kloptquote:Op maandag 1 april 2013 20:06 schreef opruimertje het volgende:
Mijn zonnebril is zojuist al verzonden! Krijg morgen track and trace
Bij nog meer mensen het geval?
Nice!! Dan worden ze sowieso uitgeleverd lijkt mij... Ze zijn dus al gewoon op de post.. wiejoo!!quote:
tof man dat je graag de eikel uithangt als serieus iemand iets niet kan vinden.quote:Op maandag 1 april 2013 20:12 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Denk dat ze allemaal al gevonden zijn, dus je zou best eens gelijk kunnen hebben.
Zucht... Als je het topic een beetje globaal doorleest zie je dat je gewoon op de link moet klikken en even wat in moet vullen..quote:Op maandag 1 april 2013 20:14 schreef Q-Festival het volgende:
[..]
tof man dat je graag de eikel uithangt als serieus iemand iets niet kan vinden.
Heb je een 2e mail gehad dan? Ik nog nietquote:Op maandag 1 april 2013 20:06 schreef opruimertje het volgende:
Mijn zonnebril is zojuist al verzonden! Krijg morgen track and trace
Bij nog meer mensen het geval?
Klopt!quote:Op maandag 1 april 2013 20:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je een 2e mail gehad dan? Ik nog niet
Ja uiteraard sorry daarvoor, maar als ik op je link klik weet ik eerlijk gezegt niet wat ik in moet vullenquote:Op maandag 1 april 2013 20:15 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Zucht... Als je het topic een beetje globaal doorleest zie je dat je gewoon op de link moet klikken en even wat in moet vullen..
Mij een eikel noemen..Je beseft je wel dat als iedereen zo'n zonnebril krijgt dat ze dat te danken hebben aan mij?
Jeeej mequote:Op maandag 1 april 2013 20:17 schreef Beach het volgende:
Renesite en opruimertje hadden wss geluk dat ze als eersten erbij waren.
De rest krijgt net zoals ik een mailtje dat het niet geleverd gaat worden.
quote:Op maandag 1 april 2013 16:13 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een "stappenplan" maken, scheelt onzin.
• Link aanklikken van TS
• Bullshit reden verzinnen en je eigenste spam e-mailadres invullen
• Zonnebril toevoegen aan winkelmandje
• Bij de checkout je code invullen
• Je adresgegevens invullen en gas op die lolly
Wat een lelijk ding trouwens, maar ach 't is gratis hè
Hahaha.. ben benieuwd!!!quote:Op maandag 1 april 2013 20:25 schreef dion_v_k het volgende:
Heb er net nog 1 besteld voor mijn broer, inmiddels is het ordernr. met 480 gestegen![]()
(in 3 uurtjes tijd..)
Haha eindelijk eens een échte FHF!quote:Op maandag 1 april 2013 20:44 schreef Ireth het volgende:
Thank you for your purchase!
Your order # is: 100010739.
You will receive an order confirmation email with the details of your order.
Oe, ik weet ff niet of ik dat als een compliment moet zienquote:Op maandag 1 april 2013 20:49 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Haha eindelijk eens een échte FHF!
Absoluut is dat een compliment, je weet toch!quote:Op maandag 1 april 2013 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe, ik weet ff niet of ik dat als een compliment moet zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |