Misschien is deel 2 dan wat voor jou!quote:Op maandag 1 april 2013 15:52 schreef KoningPils het volgende:
dat spel heb ik op mijn 12e al uitgespeeld.
Op mijn 13e al uitgespeeld.quote:Op maandag 1 april 2013 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is deel 2 dan wat voor jou!
http://www.nieuwsgame.nl/HNTG.php?game=Johan2
Dat mag je zeggen, jij zeker. Is er iemand die hem serieus neemt, dames en heren?quote:Op maandag 1 april 2013 15:54 schreef Pascalus het volgende:
Dit heeft in alle kranten gestaan. Je loopt met je eigen domheid te koop.
Ik word hier toch ingehuurd voor mijn mening? Jij om te presenteren, ik voor mijn mening. Mensen met een mening zijn er niet zo veel, presentators genoeg!quote:Op maandag 1 april 2013 15:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen, jij zeker. Is er iemand die hem serieus neemt, dames en heren?
Dat vind ik scoren met oud zeer. De eerste twee games zijn niet te overtreffen. Tenzij de maker een Jan Boskamp game met bamihapjes maakt.quote:Op maandag 1 april 2013 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als de maker van de website echt wil scoren dan moet hij Johan the Game deel 3 uitbrengen.
Die high scores, die dus niet gehackt zijn...quote:Op maandag 1 april 2013 17:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Het lukt mij niet om bij de high scores te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |