Gaaf idd. Zeker omdat ik ook bij een aantal concerten ben geweest, waaronder Rauw met BN. Super vet was die avond, was geslooptquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:29 schreef Nielsch het volgende:
3voor12 zet de 40 meest legendarische concerten van Tivoli op een rij:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-Tivoli-Utrecht.html
ben maar bij eentje geweest uit het lijstje, the Happy mondays. en ik heb hier thuis ergens nog het bootleg CDtje van dat prince optreden, maar dat telt natuurlijk niet...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:54 schreef DW457 het volgende:
[..]
Gaaf idd. Zeker omdat ik ook bij een aantal concerten ben geweest, waaronder Rauw met BN. Super vet was die avond, was gesloopt![]()
Nu ben ik me aan het opmaken voor Chef's Special en het aller, aller, allerlaatste concert in Tivoli (ook op de laatste dag): Kyteman!Ga daar toch een traantje laten, ben ik bang
T concert was wel waanzinnig btw! Een waardig afscheid!quote:Op zondag 1 juni 2014 08:05 schreef Nielsch het volgende:
En het is voorbij. Gisteravond gaf The Kyteman Orchestra het aller-, allerlaatste concert in Tivoli Oudegracht. De lokatie is nu gesloten als concert- en feestzaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |