Wie zijn dat ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef BMTH182 het volgende:
Mijn eerste concert was daar (twee weken geledenmaar toch het was zo mooi en die moshpits en aagrh
), wat een mooie kleine zaal
Ik vind het echt jammer als de nieuwe zaal echt super groot wordt, dan is meteen het hele idee weg
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik maak trashcorefilthblackheavyspeed metal... is een niche...
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:26 schreef Kingstown het volgende:
Tivoli is voor mij vooral de plek waar ik voor het eerst Jim Thirlwell (Foetus) heb gezien.....fan for life!
Ergens in de 80's en het was onder een ander pseudoniem. (ik gok op Clint Ruin)
ik vind die muur met rondjes maar lelijk, echter die glazen kant is wel mooi... veel beton zie ik echter niet..quote:Op zondag 23 juni 2013 20:03 schreef Nibb-it het volgende:
Dat nieuwe Muziekpaleis, wat een lelijke betonnen doos is dat
Er zit nauwelijks beton in.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:03 schreef Nibb-it het volgende:
Dat nieuwe Muziekpaleis, wat een lelijke betonnen doos is dat
De buitenkant van de Popzaal krijgt nog een fatsoenlijke afwerking, daar zie je zometeen helemaal geen beton meer. Voor de rest is er aan de buitenkant nergens beton te zien. Je stelt je dus aan.quote:
Ben trouwens benieuwd of er nog een kickass goodbye Tivoli feest wordt gegeven.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:25 schreef Nielsch het volgende:
Het nieuwe TivoliVredenburg gaat op 21 juni 2014 open, dus tegen die tijd gaat het legendarische Tivoli Oudegracht toch echt dicht.
http://www.duic.nl/cultuu(...)-opent-21-juni-2014/
Ja dus!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:01 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd of er nog een kickass goodbye Tivoli feest wordt gegeven.
Helaas al uitverkocht.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:58 schreef Nielsch het volgende:
Op 15 mei zal de Belgische band dEUS het aller- aller- aller- allerlaatste concert geven in Tivoli. Dan is het klaar met de locatie aan de Oudegracht.
http://www.duic.nl/cultuu(...)cht-in-27-concerten/
Gaaf idd. Zeker omdat ik ook bij een aantal concerten ben geweest, waaronder Rauw met BN. Super vet was die avond, was geslooptquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:29 schreef Nielsch het volgende:
3voor12 zet de 40 meest legendarische concerten van Tivoli op een rij:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-Tivoli-Utrecht.html
ben maar bij eentje geweest uit het lijstje, the Happy mondays. en ik heb hier thuis ergens nog het bootleg CDtje van dat prince optreden, maar dat telt natuurlijk niet...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:54 schreef DW457 het volgende:
[..]
Gaaf idd. Zeker omdat ik ook bij een aantal concerten ben geweest, waaronder Rauw met BN. Super vet was die avond, was gesloopt![]()
Nu ben ik me aan het opmaken voor Chef's Special en het aller, aller, allerlaatste concert in Tivoli (ook op de laatste dag): Kyteman!Ga daar toch een traantje laten, ben ik bang
T concert was wel waanzinnig btw! Een waardig afscheid!quote:Op zondag 1 juni 2014 08:05 schreef Nielsch het volgende:
En het is voorbij. Gisteravond gaf The Kyteman Orchestra het aller-, allerlaatste concert in Tivoli Oudegracht. De lokatie is nu gesloten als concert- en feestzaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |