abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:13:14 #276
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_53365092
Ik vind ' Eindelijk Vandaag ' ook echt helemaal goed!
Misschien zelfs nog wel leuker dan 1000 kleine stukjes.
Positive thinking, my way of thinking!
pi_53376873
Leuk voor de Tilburgers onder ons: hij zingt over het Wandelbos en het feit dat hij een reuzenrad vanuit zijn huis kan zien
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 18:10:31 #278
135486 Manu82
How you doin'?
pi_53572042
Hebben jullie al kaartjes voor volgend jaar?

Ik heb net vanmiddag kaartjes gehaald voor de vrijdag, heb er weer zin in
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_59354447
Hallo hallo!
Gister al iemand geweest?
Wij hebben 4 veldkaartjes voor zaterdag maar willen eik graag ruilen tegen kaartjes in vak s, ss, b of bb
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 13 juni 2008 @ 07:26:28 #280
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59354569
Liever zitten dan staan?

Morgen is het dan zover, ik heb er echt weer zin in! En dat terwijl ik zelf niet eens echt fan ben.
Heb de laatste cd op dringend verzoek uit het hoofd geleerd en ik vind het echt een prachtig album!

Jeuj
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_59355020
Ja, helaas wel... Iets te optimistisch geweet vorig jaar met veldkaartjes kopen en er nu achter komen dat de rolstoel toch mee moet of dat er iig gezeten moet gaan worden
pi_59355102
Wij nemen ook altijd zitplaatsen, ik kan het gewoon niet volhouden zo lang staan, dan heb ik echt zere benen/rug, en met goede zitplaatsen zit je er ook helemaal in hoor
  vrijdag 13 juni 2008 @ 08:38:37 #283
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59355118
Oh gadsie...da's balen!
Maar er is vast wel iemand die wil ruilen lijkt me...
Heb je al reacties? Of ga je morgen bij het stadion staan, kijken of er iemand wil ruilen?
pi_59355283
Nog niet echt veel reakties, wel voor andere vakken, maar da's net nie wat we willen! (Ja, nog kieskeurig ook! )
We blijven het gewoon proberen en anders misschien toch 2 in het rolstoelvak ( mag vaak maar 1 begeleider mee) en de anderen op he veld, maar da's lang nie zo gezellig als allemaal bij elkaar natuurlijk! Maar blijf er hoe dan ook superveel zin in hebben!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:46:45 #285
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59356529
Kun je de situatie niet uitleggen aan de organisatie?
Mss dat zij nog wat voor jullie kunnen doen.
pi_59358454
kunnen we ook nog proberen ja
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:09:58 #287
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_59386124
Gisteren naar het concert geweest, hopelijk komt dat ook op dvd, met de hoogtepunten van het voetbal erbij (en het publiek daarbij die helemaal uit zijn dak gaat)
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_59401079
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Kun je de situatie niet uitleggen aan de organisatie?
Mss dat zij nog wat voor jullie kunnen doen.
Wadden al gebeld en gemaild enzo... Niets op gehoord!
Toch gegaan, op hoop van zegen en na een tijdje moeilijk doen is het Zoessie en Ramoon toch gelukt de 4 veldkaartjes om te ruilen voor 2 rolstoelers en 2 begeleiders!
Het was geweldig!
Mede dankzij de organisatie en de rolstoelbegeleiders!
  zondag 15 juni 2008 @ 12:09:31 #289
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59403240
quote:
Guus Meeuwis blijft verbazen

Dertien jaar na zijn doorbraak lijkt de populariteit van Guus Meeuwis (36) geen grenzen te kennen.

Van het laatste album Hemel nr. 7 zijn 80.000 exemplaren verkocht, zijn theatertour trok vijftig uitverkochte zalen en met het concert 'Groots met een zachte G 2008' kreeg hij binnen no time viermaal het Philips-Stadion in Eindhoven vol. Samen met mensen die zijn (carrière)pad kruisten, blikt Guus Meeuwis terug én vooruit.

WILLEM VAN SCHIJNDEL

Helft van de Deurzakkers, ontdekker en voormalig manager van Guus Meeuwis & Vagant: "Toen ik voor het eerst de demo hoorde van 'Het is een nacht' viel ik echt van mijn stoel. Het was alsof ik een signaal van boven kreeg: dit is het. Zoiets komt zelden voor. Ik had zijn bijzondere gave snel in de gaten, maar Guus was er zich totaal niet van bewust."

GUUS MEEUWIS: "Klopt als een bus. Ik had gewoon een liedje geschreven en voor de lol deden we mee aan het studentensongfestival. Toen Willem van Schijndel ons belde en een contract aanbood, moesten we hard lachen. We vonden het een goede grap en dachten 'laten we het maar proberen'. Maar we voelden ons echt geen muzikanten. Vervolgens vielen we van de ene verbazing in de andere. Het is een nacht stond driekwart jaar in de Top 40 en voor we het wisten, was onze agenda voor anderhalf jaar volgepland. Toen drong langzaam door: dit succes kan niet binnen een jaar zijn afgelopen. Voor die tijd dachten we zelf het hardst dat we een eendagsvlieg waren."

RUUD VAN NISTELROOIJ

Op basis van een tekst van de voetballer waarin zijn gedrevenheid en passie naar voren komt, schrijft Meeuwis in 2006 het WK-nummer 'Ik wil dat ons land juicht': 'Want dit is waar ik alles voor laat, m'n leven in teken staat. Ik ben gebrand inderdaad. Dat moet wel als ik wil heersen. Ik wil heersen'.

GUUS MEEUWIS: "Die gedrevenheid het goed te doen en die duidelijke wil om er iets van te maken, herken ik wel. Maar voor sporters is wel een heel andere discipline vereist dan voor artiesten. Wij kunnen nog wel eens blijven hangen in de kroeg. Vooral in onze beginjaren hadden we niet veel discipline, nee. Nu moet er af en toe behoorlijk aan getrokken worden. Is ook helemaal niet erg. Soms heb je geluk, soms moet je er hard voor werken. Het allerbelangrijkste is dat je voor ogen houdt welke weg je precies wilt bewandelen. Dat vind ik fascinerend aan Van Nistelrooij, die weet ontzettend goed wat-ie wil. De weg die wij enkele jaren geleden insloegen, ligt het dichtst bij wat we kunnen en wie we zijn. We hebben een goede mix gevonden van vrolijke en rustigere nummers. Dat is onbewust zo gegroeid. Eigenlijk heb ik nu pas, na dertien jaar, het gevoel van: ja, de inhoud van het hele pakket ligt me wel."

WIM VAN KAATHOVEN

Afkomstig uit Lieshout, voormalig muziekdocent (bariton) van Guus Meeuwis: " Ik was blij verrast toen ik Guus jaren geleden op de radio hoorde. Want de ambitie topartiest te worden, had hij vroeger niet."

GUUS MEEUWIS: "Daar heeft hij helemaal gelijk in. Voetbal en tennis stonden in mijn jeugd op de eerste plaats. Daarna kwam muziek. Nadat ik tijdens blokfluitles al noten had geleerd, heeft Van Kaathoven me ingewijd in de geheimen van de bariton. Ik ben altijd een liefhebber geweest, en nog steeds eigenlijk, van de muziek van Bruce Springsteen, De Dijk, Boudewijn de Groot, Elvis Presley, Paul Simon en The Rolling Stones. Later in mijn studententijd kwam daar André Hazes bij. Als je goed naar zijn teksten luistert, ontdek je de ware kwaliteit van het leven."

ANDRÉ HAZES

Toen de volkszanger 25 jaar in het vak zat, nam Guus Meeuwis het nummer 'Geef mij je angst' op. Na Hazes' overlijden in 2004 vroeg weduwe Rachel of Meeuwis de cover wilde zingen tijdens de herdenkingsplechtigheid in de Arena. Vervolgens scoorde hij er een nummer 1-hit mee. Sindsdien lijkt alles wat Meeuwis aanraakt te veranderen in goud.

GUUS MEEUWIS: "Het gíng al goed met me in die periode. De single Brabant werd een hit, ik was bezig met een theatertour en het album Levensecht verscheen. Toen kwam Geef mij je angst daar overheen. Dat was de laatste push die alles op zijn plek liet vallen. André Hazes heeft zeker een bijdrage geleverd aan mijn succes. Nee, helaas heb ik nooit gehoord wat hij van mijn uitvoering vond. André was een aangename man. Ik kan niet zeggen dat hij een vriend was, zoals velen na zijn dood beweerden. Maar we hadden wel een klik. Hij kwam vaak bij ons in de kleedkamer zitten. Dan zaten we een beetje te ouwehoeren en moppen te tappen. André was altijd ontzettend zenuwachtig voor een optreden, terwijl bij ons in de band iedereen heel relaxed is. André vond ons daarom denk ik wel aangenaam gezelschap. Hij gedijde er prima bij. Bovendien vond hij het leuk dat er een nieuwe generatie aankwam."

MARC MEEUWIS

Zanger, percussionist, tekstschrijver en vooral broer van. Het is februari 2008 als Marc tijdens een optreden opeens wegloopt. Hij komt terug met een platina award voor de verkoop van 60.000 cd's van 'Hemel nr. 7' en een gouden award voor de verkoop van 30.000 exemplaren van de dvd 'Groots met een zachte G 2007'. "Ik ben trots op je", zegt Marc bij de overhandiging.

GUUS MEEUWIS: "Marc onderbrak botweg de show. Ik was echt verbaasd. Ik vond het heel bijzonder die awards uit handen van mijn broer te krijgen. Marc is niet alleen mijn broer, ik zie hem ook als mijn beste vriend. We zitten met bijna alles op één lijn. In het showbizzwereldje heb ik niet veel vrienden. Wel veel goede contacten. Zanger/tekstschrijver JW Roy en acteur Frank Lammers zijn wel echte vrienden. Het is in ons vak heel moeilijk vriendschappen te onderhouden. Je bent allemaal druk bezig met je eigen programma. Ik heb nog veel vrienden uit mijn jeugd en studententijd. Ik vind het gezellig samen wat te gaan drinken of eten. Gewoon lekker relaxed. Ik kan me sowieso wel goed ontspannen. Als ik thuis ben, ben ik gewoon papa. Ik heb eigenlijk nooit last van stress. Ik ben niet zo'n zenuwlijder."

CORRY KONINGS

Goede collega: "Ik ben heel vereerd dat Guus Meeuwis een nummer schreef voor mijn album 'Met gevoel'."

GUUS MEEUWIS: "Corry is een ontzettend open, lieve en leuke vrouw. Ik kwam haar tegen op vakantie op Curaçao en toen vroeg ze of ik een nummer voor haar kon schrijven. Ik ben er niet goed in, schrijven voor een ander. Ik vind het heel moeilijk het juiste gevoel over te brengen. Het nummer dat Corry gebruikte, schreven we voor onszelf en was op de plank blijven liggen. Toen ik het liet horen, vond ze het goed bij haar passen. Het is niet de bedoeling dat ik vaker voor anderen schrijf. De teksten die we zelf maken, komen altijd wel een keer van pas. Schrijven is heel leuk, maar je hebt er wel rust voor nodig. Ik kom vaak in tijdnood. Na de zomer vertrekken we weer naar een hutje op de hei om nummers te schrijven. Volgend jaar moet namelijk ons nieuwe album uitkomen."

WIM THUIS

Voorzitter CDA-Statenfractie en in die functie tegenstander van het nummer 'Brabant' als volkslied voor de provincie. "Het is een prachtig lied, maar geen volkslied. Daarvoor is het te beperkt."

GUUS MEEUWIS : "Waarom is het te beperkt? Omdat het alleen over de Peel, de Kempen en de Meierij gaat en niet over West-Brabant? Onzin. Ik schreef het nummer zo omdat ik het zo voel. Ik zal het nooit aanpassen. Het gevoel moet overheersen, niet de inhoud. Daar stappen politici te gemakkelijk overheen. Als je ziet hoe Brabant wordt opgevoerd met de schutterij en de harmonie.... Dan zijn er weinigen die niet begrijpen om welk gevoel het gaat. Het is een gemiste kans voor politici. Zij konden met dit lichte onderwerp laten zien dat ze dicht bij de mensen staan. Het is nu een geuzenlied en gaat door het leven als officieus Brabants volkslied. Dat heeft misschien nog wel meer charme. Ik ben en blijf een Brabander, ben hier geboren, opgegroeid en woon er nog. Ook mijn kinderen zijn er geboren. Brabanders hebben een goede mentaliteit; eerst presteren, dan vieren. De onbevangen sfeer spreekt me aan. Het gaat er niet zo vinnig aan toe. Word ik gezien als model-Brabander? Nou, er zijn echt wel betere model-Brabanders hoor."
Bron
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 15 juni 2008 @ 13:07:55 #290
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59404492
Wat weer een feest!
Ik heb genooooooten, genooooooooten

We zijn derbij en dat is priiiiihiiimaaaaaaaaaaa
  zondag 15 juni 2008 @ 13:10:21 #291
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_59404543
Ik vond het gisteravond ook weer een groot feest! Met een zachte G.
Ook hier is 'genoten' volop!

Kaarten voor volgend jaar (op de ere-tribune) zijn ook al weer binnen!
Ik heb er nu al weer zin in!
Positive thinking, my way of thinking!
pi_59410470
GUUS WAS SUPER Incl het voetbal erbij, we stonden gewoon in het 'speciale' voorste vak, en dan ook nog he-le-maal vooraan in het midden bij het allereerste hek. Ongelooflijk gaaf, en Guus is ongelooflijk goed live
pi_59410853
Het was dus echt zoooooooo tof
Het beginfilmpje was weer geniaal en dat Frans Bauer halverwege kwam had ik ook niet verwacht.

Guuzz Lightyear
pi_59425915
ben benieuwd naar de dvd opname van zaterdag!
  maandag 16 juni 2008 @ 10:41:57 #295
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59425955
Dat filmpje idd...met dat Dirty Dancing stukje.
Hilarisch
pi_59426001
hihi en nu maar op tot volgend jaar
  maandag 16 juni 2008 @ 11:06:47 #297
86072 thatsme
and That's you!
pi_59426574
Ik heb ook genooooten donderdag! Gelukkig 3 uur droog gehouden (nou ja op het bier na dan )

Ik lees hier dat er ook een DVD van uitkomt? Wanneer kunnen we deze verwachten dan?
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_59426752
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:06 schreef thatsme het volgende:
Ik heb ook genooooten donderdag! Gelukkig 3 uur droog gehouden (nou ja op het bier na dan )

Ik lees hier dat er ook een DVD van uitkomt? Wanneer kunnen we deze verwachten dan?
zal wel weer zo rond september zijn
zaterdag zijn de opnames geweest!
pi_59445381
Geweldig genoten!!
100 keer hooghouden
pi_59446500
hier nog mensen met mooie foto's?
zal die van mij eens goed bekijken
maar veel bewogen ha ha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: