Sorry hoor, maar denk jij serieus dat ze bij de recherche een stel debielen zijn die amper hun eigen naam kunnen schrijven?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:56 schreef 200013 het volgende:
Dat bedoel ik eingelijk de politie heeft het verhaal van de vrouw gehoord, maar misschien niet zelfstandig onderzoek gedaan. Als ze alles nog eens langsgaan, en niet afgaan op alleen een verklaring van de vrouw komen ze misschien op heel iets anders uit. En gaan ze misschien ook ergens anders zoeken dan zich focussen op de put. Daarbij heb ik bij hart van nederland volgens mij op een site gelezen dat met Pasen er weer is gezoch door Signi en dat de honden nu in de put op 2 verschillende plaatsen aansloegen. Beetje vreemd..
Ik wil hiermee niet zeggen dat ik zijn vrouw verdenk. Wat ik wel weet is dat de zwager van Patrick het niet gedaan kan hebben. Hij had die dag zijn huis vol met visite vanwegen een verjaardag. Dus ........
Als er sprake is van een misdrijf is de partner altijd onderwerp van onderzoek. De meeste moorden worden door iemand uit de kennissenkring/familiekring gepleegd. Ik vermoed dat de recherche hoofdstuk 1 van 'inleiding in politieonderzoek' wel gelezen heeftquote:Op woensdag 3 april 2013 20:56 schreef 200013 het volgende:
Dat bedoel ik eingelijk de politie heeft het verhaal van de vrouw gehoord, maar misschien niet zelfstandig onderzoek gedaan. Als ze alles nog eens langsgaan, en niet afgaan op alleen een verklaring van de vrouw komen ze misschien op heel iets anders uit. En gaan ze misschien ook ergens anders zoeken dan zich focussen op de put. Daarbij heb ik bij hart van nederland volgens mij op een site gelezen dat met Pasen er weer is gezoch door Signi en dat de honden nu in de put op 2 verschillende plaatsen aansloegen. Beetje vreemd..
Ik wil hiermee niet zeggen dat ik zijn vrouw verdenk. Wat ik wel weet is dat de zwager van Patrick het niet gedaan kan hebben. Hij had die dag zijn huis vol met visite vanwegen een verjaardag. Dus ........
Denk je nu echt dat als haar broer zijn verjaardag viert want dat zeg je net zelf, dat zij daar zelf niet op die verjaardag zit. Ongelooflijkquote:Op woensdag 3 april 2013 20:56 schreef 200013 het volgende:
Oh je gaat het nu daar opgooien. Er zit nog steeds recherche op dus het is en blijft onderzocht.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:21 schreef 200013 het volgende:
Poen, jammer dat je zo licht geraakt bent. Als je goed leest schrijf ik dat ik niet wil zeggen dat ik zijn vrouw van zoiets verdenk, want als je logisch nadenkt zal ze daar ook geweest zijn. Maar begrijp dat het wel een erg domme opmerking is om nog eens goed te kijken of er niet iets over het hoofd is gezien.
Begrijp dat voor sommige andere scenarios dan meer voor de hand liggen, famillie leden verdenken van moord, met dit soort scenarios ben ik het nl. niet eens. En uit eerdere post begrijp ik dat jij daar behoorlijk pissig van wordt. Dus begrijp je reaktie van je post niet.
Ja , denk ook de de recherche alles goed heeft onderzocht dus waarom nog verder zoeken zou je dan zeggen toch poen?? Als ze hun werk toch al goed hebben gedaan en er niets meer te onderzoeken is niets meer om na te denken ja, dan kan je het er maar beter voor de rest bij laten zitten.
Dat was het dan....
Je begint weer lekker met je post, met doe eens normaal, straks verwijderen ze weer eea van je op dit forum .... zou jammer zijn
Klopt ook nietquote:Op woensdag 3 april 2013 22:33 schreef Jik32 het volgende:
Patrick en Monique waren samen op die verjaardag. Bij thuis komst ging Patrick even naar buiten omdat hij zich niet zo lekker voelde en sindsdien ontbreekt ieder spoor....
Alleen maar ter informatie hoor
Klopt dus wel.quote:
Maar zeg dan waaróm het niet klopt, welk gedeelte er aan die post niet klopt dat ze er samen waren en hij naar buiten gingquote:
Natuurlijk komt dat voor, maar ik ze gaan heus gaan zaak sluiten omdat ze niks kunnen vinden op basis van 1 verklaring. Die ook nog eens van de vrouw des huizes is.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:53 schreef 200013 het volgende:
Komt voor dat ze een zaak sluiten en na een tijd weer openen omdat ze erachter komen dat het toch zin heeft er nog eens naar te kijken. Wat ik hiermee bedoel te zeggen dat het misschien zinnig is nog eens van begin af aan naar de zaak te kijken.
Ja he was spannendquote:
haha volgens mij is hij een zij en als zij HIJ was, dan heeft hij last van geheugenverliesquote:Op donderdag 4 april 2013 09:11 schreef 200013 het volgende:
Bedankt, voor je uitleg, had ik ook gehoord.
Maar Poen ben jij misschien ......himself!!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |