Heb je weinig aan als je bijna niet post.quote:Op vrijdag 12 april 2013 03:13 schreef wspa_ het volgende:
Ik kijk natuurlijk door m'n Ajaxbril, maar het zou me echt verbazen als PSV van Ajax weet te winnen. Ik zou dan bijna m'n usericon veranderen naar 't logo van PSV tot de kampioen bekend is
.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 03:13 schreef wspa_ het volgende:
Ik kijk natuurlijk door m'n Ajaxbril, maar het zou me echt verbazen als PSV van Ajax weet te winnen. Ik zou dan bijna m'n usericon veranderen naar 't logo van PSV tot de kampioen bekend is
.
Van de laatste 40 maar 4quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:20 schreef TLC het volgende:
Van de laatste 17 ontmoetingen in Eindhoven heeft Ajax er maar 1 gewonnen
Idd, maar ja tegen Ajax hebben ze altijd wel dat extra's in zich *open deur*quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:28 schreef Seam het volgende:
Aan de andere kant is PSV al jaren niet zo zwak als nu geweest.
Lekker relevant allemaal. Sinds de Boer trainer is, heeft Ajax in de competitie niet verloren van PSV. Hier, heb je er nog één.quote:
gelijkspelletje gunstig voor Vitesse, als ze van Roda winnen natuurlijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Lekker relevant allemaal. Sinds de Boer trainer is, heeft Ajax in de competitie niet verloren van PSV. Hier, heb je er nog één.
Klopt, al was die 2-2 vrij onterecht vorig jaar. Net als die 0-0 in Eindhoven een jaar eerder. PSV was in beide wedstrijden beter.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Lekker relevant allemaal. Sinds de Boer trainer is, heeft Ajax in de competitie niet verloren van PSV. Hier, heb je er nog één.
Ik heb gehoord dat jullie inderdaad een keer eerder met een groepje de door stad gewandeld hebbenquote:Op woensdag 10 april 2013 17:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Denk je dat het de eerste is?
Tot nu toe is het elke keer indrukwekkend geweest en heeft het voor veel sfeer gezorgd dus ach!
Ze schijten in de broek johquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:36 schreef Max-Westerman het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2389-31.php#post255185
"Brabantse hel"
Want?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daar is geen enkele reden toe om dat te denken.
Het centrale duo is een verschrikking. Marcelo & Derijck laten iedere wedstrijd steken vallen. Elke PSV'er raakt er moedeloos van. Hutchinson kan er ook geen reet van. Fischer gaat hem kapotspelen.quote:
Maar toch is het gevaarlijk om te denken dat we er overheen walsen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het centrale duo is een verschrikking. Marcelo & Derijck laten iedere wedstrijd steken vallen. Elke PSV'er raakt er moedeloos van. Hutchinson kan er ook geen reet van. Fischer gaat hem kapotspelen.
Ik ben niet zo onder de indruk van het koppel Van Bommel - Strootman, Van Bommel is niet meer zo wendbaar dus die moet je gewoon fel afjagen, verder raken ze totaal van de weg als Ajax op een bepaalde manier opbouwt waardoor Strootman & van Bommel ver uit elkaar staan. Toivonen is dan de enige speler waar ik niets op aan te merken heb op het middenveld, alleen een vervelende gozer qua naaien, gedrag dus.
De aanval, met Mertens. De statistieken wijzen uit dat Driesje Mertens op geen enkel moment van waarde is geweest in toppers, alleen door middel van een penalty tegen Vitesse in het GelreDome. Matavz vind ik een te statische spits die niet echt gif in zich heeft. Meneer Jeremain Lens is een jongen die al weken niets presteert bij PSV. Zelfs als je hem gewoon de bal gratis toeschuift, is hij in staat om gewoon te missen.,
Dooddoener.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar toch is het gevaarlijk om te denken dat we er overheen walsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |