Oh god, je hebt nog gelijk ookquote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef Schalks. het volgende:
Als je op dat plaatje je hand over haar gezicht houdt lijkt het net of er een enorme penis uit haar romp steekt.
Mwa, enorm? Maar ik begrijp je punt wel.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef Schalks. het volgende:
Als je op dat plaatje je hand over haar gezicht houdt lijkt het net of er een enorme penis uit haar romp steekt.
Jij transporteert je bloed gewoon via DHL?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:23 schreef Meloewa het volgende:
OMFG ik heb al helemaal niks met aders maar dit is gewoon ziekelijk eng en vies
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef Schalks. het volgende:
Laat me raden. Je zat vieze plaatjes te Googlen van dat wijf en zo ben je op dit antieke topic uitgekomen?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
Zo eens, viel me ook al op pas geleden.. Yugh.
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef Schalks. het volgende:
Zi doet me echt denken aan een combinatie tussen Shaza Mouralia en nog iemand..... (weet even niet wie).quote:Op zondag 31 maart 2013 16:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
Godver wat een irritante kop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |