abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 maart 2013 @ 23:41:56 #1
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_124705011
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 30 maart 2013 @ 23:42:24 #2
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_124705033
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:49 schreef mschol het volgende:
persoonlijk hoeft een verhaal niet snel te verlopen, er kunnen prima secundaire verhalen inzitten die je naar andere delen van Colombia brengen.. die kijk dingen die je overal zag staan zeg maar, waar events werden getoond, maar dan in een verhaal verweven, nu heb ik ze grotendeels overgeslagen...
Waarom overgeslagen? En er komen blijkbaar nog dlc aan, dus wie weet of die wel of niet aan het hoofdverhaal toevoegen.

quote:
ik kan een enkele keer een bepaalde actie kiezen..., en voor de rest waren het hele lichte rpg elementen (upgraden healt/Salts/shield, wapens enzovoort)
dat vind ik persoonlijk toch wat magertjes: wel naar een RPG toegaan maar er niet afdoende gebruik van maken...
als je b.v. bepaalde keuzes kan maken waar b.v. Colombia onder lijdt of van profiteert zou intressant zijn
Infinite verschilt ook weinig met Bioshock 1. De enige keuze die je daar had, was ook alleen maar het wel of niet harvesten van de little sisters. En een enkel moment bij die Sander Cohen, waar je, zolang je dat 'dansende stel' met rust liet, de keus kreeg 'm te laten leven/niet hoeven te vechten.

Ik vond het trouwens wel goed dat ze je gelimiteerd hebben wat betreft wapens, een max van 2. In Bioshock had je een heel arsenaal en had je je plasmids amper nodig. In Infinite ben je zo wat vaker op je Vigors aangewezen. En al die kledingstukken kun je vergelijken met de tonics.

quote:
ik zal niet ontkennen dat ze er dan nog een hoop werk aan gehad hebben, maar voor mij zou de overall experience nog beter zijn geworden..
Voor mij waarschijnlijk ook, maar dat het er niet in zit, zou ik niet in mijn oordeel meenemen.
quote:
misschien dat ik die ook eens probeer ja :)
al vind ik het niks om een spel opnieuw uit te spelen waar ik het hele verhaal al van ken :D :@
Je mag dan wel al het grote geheel nu zien, maar er is nog altijd een grote kans dat je wat hints gemist hebt, die duidelijk worden met een tweede playthrough. :)
  zondag 31 maart 2013 @ 00:22:23 #3
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_124706443
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:57 schreef ems. het volgende:
Wat dat betreft ben ik het wel met je eens, maar als ik persoonlijk bioshock vergelijk met een spel als Half-life (2) dan valt infinite toch weer snel in het niets.
Je vloekt nu in de kerk, bij mij. :X

Ik vind System Shock 2 even episch als Halflife. En Halflife 2 en B: Infinite hebben ook veel raakpunten, Alex/Elizabeth, je loopt bij beiden in een wereld rond die door jou in puin is verandert. :P Maar ik vind vooral het gebruik van die recordings bij SS en Bioshock erg tof, waardoor de wereld/omgeving toch wat meer geloofwaardigheid krijgt.

quote:
Neemt niet weg dat het alsnog een van de betere fps games van de afgelopen zoveel jaar is, daar niet van. Maar replay value heeft de game, ook voor mij, totaal niet. Sterker nog, ik ben nu zo ongeveer net over de helft en begin al wat minder te spelen.
Had Halflife (2) dat dan wel? ;)
pi_124706978
Damn man ben bijna op het einde volgens mij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Dat is tot nu toe echt het lastigste stuk pffffff }:|
pi_124708870
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 00:38 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn man ben bijna op het einde volgens mij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Dat is tot nu toe echt het lastigste stuk pffffff }:|
dat was inderdaad bijzonder klote :D
pi_124709452
Heb nu wel een beetje spijt eigenlijk. Naar mijn idee heb ik toch iets te snel gespeeld. Ik heb ook maar 1x 1 punt geupgrade op 1 wapen, en heb ook maar iets van 2 punten in 1 vigor gedaan. Ik ga denk ik toch weer opnieuw beginnen en dan echt heel goed spelen en tot zover het gaat alles upgraden.

Ga hem morgen nog wel uitspelen, maar later toch nog 1x helemaal opnieuw. Merk toch achteraf dat ik veel te gehaast heb gespeeld :{

Even wat anders.

Qua soundtrack vind ik Bioshock 1 toch nog steeds beter. Die had toch wel meer die vioolmuziek etc erin, en laat dat nou net een zwak van mij zijn. :@

Qua combat vind ik het eerlijk gezegd ook wel tegenvallen. Dit deel is echt wel veel meer een echte shooter geworden. Vind dat best wel jammer. ;(

FUCK het is ineens 3 uur :o :o :o
  zondag 31 maart 2013 @ 11:25:20 #7
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_124712578
Gisteren gehaald, ongeveer op de helft denk ik.
Sfeer is geweldig al vond ik de uitstraling van Rapture beter.
Combat is echt een stuk minder.
Verhalend is Infinite dan wel weer iets beter.

Grootste minpunt tot nog toe: geen ondertiteling mogelijk bij audiologs, why? :')
pi_124713244
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:38 schreef mschol het volgende:

[..]

er is 1 feit:
SPOILER
er is in die context wat ruimte voor eigen interpretatie ;)

echter, wat ik las, was dat andrew ryan kennelijk die biosphere pods kon bedienen

als dat zo is dan zou het wel zo kunnen zijn ja..

SPOILER
Burning bridges gives you so much more
pi_124713272
Ik ben vanaf hall of heroes opnieuw begonnen op hard, omdat met simpelweg gunzerken alles erg makkelijk was en ik mijn vigors vrijwel links liet liggen. Hard bevalt goed, minder ammo te vinden, minder geld, je moet echt sparen voor je upgrades. Ook maak ik nu veel meer gebruik van de rails en mijn vigors om te overleven. Aanrader!
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_124713460
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 11:25 schreef Twiitch het volgende:
Gisteren gehaald, ongeveer op de helft denk ik.
Sfeer is geweldig al vond ik de uitstraling van Rapture beter.
Combat is echt een stuk minder.
Verhalend is Infinite dan wel weer iets beter.

Grootste minpunt tot nog toe: geen ondertiteling mogelijk bij audiologs, why? :')
No idea, merkte het ook al. Druk op O om de transcripts van de audiologs terug te lezen.
  zondag 31 maart 2013 @ 12:18:06 #11
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_124713522
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 12:04 schreef Akkerdjie het volgende:
Ik ben vanaf hall of heroes opnieuw begonnen op hard, omdat met simpelweg gunzerken alles erg makkelijk was en ik mijn vigors vrijwel links liet liggen. Hard bevalt goed, minder ammo te vinden, minder geld, je moet echt sparen voor je upgrades. Ook maak ik nu veel meer gebruik van de rails en mijn vigors om te overleven. Aanrader!
Zit daar dus zoveel verschil tussen? Blij dat ik 't gedaan heb dan. :P
pi_124716086
Waar staan eigenlijk de saves van dit spel op de PC? Ik kan ze maar niet vinden 8)7

Edit: gevonden

[ Bericht 6% gewijzigd door Vault-Boy op 31-03-2013 13:52:54 ]
pi_124716343
SPOILER
  zondag 31 maart 2013 @ 17:35:35 #14
230788 n8n
Pragmatisch
pi_124724825
Wajow die intro!
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_124733901
Zo ook uitgespeeld. Damn dat einde verwacht je idd niet :o Echt wat een game was het weer. _O_ Maarja om toch heel eerlijk te zijn. Ik blijf deel 1 toch het beste vinden :@

Dat nummer is trouwens ook erg mooi. Als je ze ziet zingen in de credits :@

Ga eerst deel 1 en 2 weer eens spelen, en daarna dit deel weer een keer. Wil hem toch wel een 2e keer spelen, maar dan echt super rustig en proberen om het meeste te maxen.
pi_124733982
Ik blijf SS2 de beste vinden :P
Conscience do cost.
pi_124734259
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:38 schreef ems. het volgende:
SS2?

Neem aan BS2 :+

Edit:

Ah je bedoelt vast System Shock 2 :+
pi_124734312
quote:
SS2 is ook geweldig. _O_
pi_124734488
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:44 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

SS2?

Neem aan BS2 :+

Edit:

Ah je bedoelt vast System Shock 2 :+
Ja :+
Conscience do cost.
  maandag 1 april 2013 @ 00:39:11 #20
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_124744011
pi_124745108
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:36 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo ook uitgespeeld. Damn dat einde verwacht je idd niet :o Echt wat een game was het weer. _O_ Maarja om toch heel eerlijk te zijn. Ik blijf deel 1 toch het beste vinden :@

Dat nummer is trouwens ook erg mooi. Als je ze ziet zingen in de credits :@

Ga eerst deel 1 en 2 weer eens spelen, en daarna dit deel weer een keer. Wil hem toch wel een 2e keer spelen, maar dan echt super rustig en proberen om het meeste te maxen.
Deel 1 en 2 waren 5 euro op steam. Heb nu spijt dat ik die niet heb gekocht.
pi_124747210
quote:
ik ben nooit echt in het verhaal van SS2 weten te komen, terwijl BS:I mij wel zeer snel aantrok..
pi_124757639
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 01:01 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Deel 1 en 2 waren 5 euro op steam. Heb nu spijt dat ik die niet heb gekocht.
Dat is zeker weten een super prijs voor die 2 games. Ik had ze al een tijd geleden gekocht.

Later ga ik weer beginnen vanaf deel 1 tot 3. Eerst maar even wat andere games spelen die ik nog steeds heb liggen :')

Dishonored (hier ben ik ook echt benieuwd naar) en Tomb Raider -O-
pi_124757665
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:25 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Dat is zeker weten een super prijs voor die 2 games. Ik had ze al een tijd geleden gekocht.

Later ga ik weer beginnen vanaf deel 1 tot 3. Eerst maar even wat andere games spelen die ik nog steeds heb liggen :')

Dishonored (hier ben ik ook echt benieuwd naar) en Tomb Raider -O-
Dishonored moet ik ook nog steeds doen. Verdomde backlog ook. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')