Thanks.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:25 schreef The_Substitute het volgende:
Bioshock 1 is (zeker met de dlc van Infinite erbij) een must. B2 niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:17 schreef TigerXtrm het volgende:
Als je er over nadenkt slaat de intro helemaal nergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Simpele verklaring.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
Dank voor antwoordquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:36 schreef The_Substitute het volgende:
Nee. Dan zul je er weinig van begrijpen. En daar komt nog bij dat deze dlc je eerste B1-playthrough zal verpesten, omdat veel van de plotpunten (van B1) in de recap aan 't begin - en in de rest van het verhaal van Ep.2 - verklapt worden. Eerst deel 1 spelen; daar doe je jezelf een lol mee.
En het is inderdaad een toffe dlc. Een aantal gebeurtenissen, zowel uit B1 als Infinite, komen in een ander daglicht te staan, of worden verklaard. En het stealthelement past erg bij de serie, moet ik zeggen. Erg toffe afsluiting.
Het verhaal van BioShock 1 is de fundering van deze DLC. Ik zou het ook echt heel erg aanraden om B1 eerst te spelen voor je met de DLC aan de gang gaat.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dank voor antwoord, maar ik vind dat toch wel jammer. Heb namelijk wel erg veel zin in deze DLC (en wil die dan ook wel helemaal kunnen volgen), maar eigenlijk geen zin om Bioshock (1) te (moeten) spelen (een paar keer geprobeerd, maar tegenzin bleef aanhouden).
Allerlei dingen in deze DLC niet zien of niet begrijpen, omdat de fundering ontbreekt, zou zeker jammer zijn... ik ga er even over na denken en de DLC in ieder geval voorlopig nog niet spelen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het verhaal van BioShock 1 is de fundering van deze DLC. Ik zou het ook echt heel erg aanraden om B1 eerst te spelen voor je met de DLC aan de gang gaat.
Het einde van de combatgedeeltes, ja. Het verhaal gaat nog wel verder.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:32 schreef static het volgende:
Is dat gedoe op die boot met de zeppelins het einde van de game?
En dan te bedenken dat het einde van het spel het beste isquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:00 schreef Pek het volgende:
Heb Bioshock: Infinite onlangs uit de weggooibak van Steam gekocht voor een paar euro, maar wat een geweldige game is het! Goed verhaal, zo meeslepend dat ik niet wil stoppen![]()
Heb Bioshock deel 1 twee keer uitgespeeld, deel 2 overgeslagen, waarom weet ik niet. Maar deze versie is zo geweldig, zuigt je in en laat je niet meer los, tofheid!![]()
niet hierquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Something is missing.
Gedaan, toen kwam deel 2, en nu weer herstart staat hij er wel bijquote:
ik mmoet eigenlijk infinite weer eens uitspelen, maar nu met achievementsquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gedaan, toen kwam deel 2, en nu weer herstart staat hij er wel bij
Tijd om opnieuw te genieten van paar van de beste games ooit
Het zijn collectibles/items die door de levels verspreid liggen, te herkennen aan zo'n ronde filmdoos. Ze liggen meestal op vrij obvious plekken, maar ze vallen zelf niet heel erg op. Ik heb ze in Bioshock 1 op twee na allemaal gevonden, geen idee of ze ook nog op een andere manier te verkrijgen zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe zet je directors commentary eigenlijk aan? Staat in het menu.
Niveau lager proberen?quote:Op maandag 19 september 2016 16:41 schreef larry_flynt het volgende:
BIj Infinite blijven steken bij het eindgevecht op die luchtboot.... Nooit kunnen winnen
Ik zou niet weten wat er anders moet. Omdat springen op Y zit? Springen heb je toch nauwelijks nodigquote:Op dinsdag 20 september 2016 19:09 schreef donald_dick het volgende:
Net alle delen weer gespeeld, maar wat is de besturing toch klote van deel 1 en deel 2Waarom ze niet even de moeite hadden genomen om dat aan te passen....
en interactie op X, of Aquote:Op woensdag 21 september 2016 09:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er anders moet. Omdat springen op Y zit? Springen heb je toch nauwelijks nodig
Kun je buttons niet eens aanpassen dan? Ik heb niet eens gekeken, kon alle mechanics nog wel dromen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |