abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131014741
Bazen spel dit. Gisteren uitgespeeld, direct de Season Pass gekocht en met smart wachten op die Rapture DLC. _O_ _O_
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 11 november 2013 @ 14:05:35 #127
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_133146447
Ter herinnering, morgen wordt de Burial At Sea-dlc beschikbaar.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_133148807
Lees wel dat die maar 1,5 uur duurt.

Heb wel zin in de dlc, maar 1,5 uur voor 15 euro is toch wel prijzig.
  maandag 11 november 2013 @ 15:37:03 #129
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_133149278
quote:
17s.gif Op maandag 11 november 2013 15:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Lees wel dat die maar 1,5 uur duurt.

Heb wel zin in de dlc, maar 1,5 uur voor 15 euro is toch wel prijzig.
Ik denk dat de reviewers waarschijnlijk wat terughoudender zullen moeten zijn met hun oordelen, aangezien het Burial At Sea Part One is. Je kunt waarschijnlijk pas goed oordelen als je deel 2 ook hebt gespeeld. Ik hecht er in ieder geval nog geen waarde aan.

En met mijn manier van spelen (alle hoekjes afgaan), zal ik er toch langer over doen. :P

En koop anders de season's pass, alle dlc voor ¤20,-.

[ Bericht 2% gewijzigd door The_Substitute op 11-11-2013 15:42:48 ]
pi_133149610
quote:
3s.gif Op maandag 11 november 2013 15:37 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Ik denk dat de reviewers waarschijnlijk wat terughoudender zullen moeten zijn met hun oordelen, aangezien het Burial At Sea Part One is. Je kunt waarschijnlijk pas goed oordelen als je deel 2 ook hebt gespeeld. Ik hecht er in ieder geval nog geen waarde aan.

En met mijn manier van spelen (alle hoekjes afgaan), zal ik er toch langer over doen. :P

En koop anders de season's pass, alle dlc voor ¤20,-.
geregeld met 20 of zelfs 25% korting bij greenmangaming te krijgen ;)
  maandag 11 november 2013 @ 15:45:49 #131
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_133149680
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:44 schreef mschol het volgende:
geregeld met 20 of zelfs 25% korting bij greenmangaming te krijgen ;)
Da's dan nog beter inderdaad. Maar ook zonder die korting ben je met de season's pass al veel voordeliger uit.

Heb 'm zelf een week na de release al gekocht. Dus het is voor mij alleen een kwestie van wachten. :9
pi_133149935
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 15:45 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Da's dan nog beter inderdaad. Maar ook zonder die korting ben je met de season's pass al veel voordeliger uit.

Heb 'm zelf een week na de release al gekocht. Dus het is voor mij alleen een kwestie van wachten. :9
ik heb de season pass pas een tijdje later gekocht, uiteindelijk iets van 14 euro ofzo voor betaald.. :D
  dinsdag 12 november 2013 @ 20:44:34 #133
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_133196368
pi_133197078
Deze zo maar eens installeren. Ben zeer benieuwd. Terug naar Rapture _O_
  woensdag 13 november 2013 @ 00:19:49 #135
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_133205338
Heb net de...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...en ik zit nu al op 2 uur. :P

Visueel is 't een plaatje. En het voordeel, omdat het een dlc is (kleinere schaal), is dat de balans goed behouden blijft. Geen overmaat aan dollars, als ook ammo en eve (geen salts), dus je zult beiden (vaak) in combinatie moeten gebruiken. Het verhaal moet nog een beetje op gang komen, maar er werd al wel leuk gehint in welke richting 't gaat. Het was i.i.g. wel tof om oude karakters weer terug te zien en horen. ;)
pi_133206654
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burning bridges gives you so much more
  woensdag 13 november 2013 @ 01:42:30 #137
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_133206811
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 01:26 schreef Gatenkaas het volgende:
SPOILER
Jup, weer een tof wtf-moment. :D
  Eindredactie Games woensdag 13 november 2013 @ 09:11:04 #138
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_133208992
Ik vind het een zeer vette game, vooral qua verhaal/scenery/sfeer/characters/diaries.

Maar een 94% op metacritic begrijp ik niet. Zo vet vind ik de combat bijv. niet, dat vond ik in bioshock 1 & 2 een stuk beter, vooral qua 'afstemming' plasmids/guns. Ook opeens maar 2 guns tegelijk, moet dat het 'realisme' in de game ten goede komen ofzo? Gun customization was ook toffer in voorgaande delen, m.i.

Elizabeth is wel een geniaal uitgewerkt personage, maar ik dacht dat ze ook daadwerkelijk iets kon betekenen in combat?

SPOILER
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_133210373
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:11 schreef 2dope het volgende:
Ik vind het een zeer vette game, vooral qua verhaal/scenery/sfeer/characters/diaries.

Maar een 94% op metacritic begrijp ik niet. Zo vet vind ik de combat bijv. niet, dat vond ik in bioshock 1 & 2 een stuk beter, vooral qua 'afstemming' plasmids/guns. Ook opeens maar 2 guns tegelijk, moet dat het 'realisme' in de game ten goede komen ofzo? Gun customization was ook toffer in voorgaande delen, m.i.

Elizabeth is wel een geniaal uitgewerkt personage, maar ik dacht dat ze ook daadwerkelijk iets kon betekenen in combat?

SPOILER
Als je de game nog niet afgemaakt hebt kun je natuurlijk ook nog niet zeggen of die 94% waardering terecht is. Ik vind het wel terecht, Bioshock Infinite is uniek op het gebied van storytelling in games en Colombia is prachtig.

Neemt niet weg dat ik het wat betreft de combat wel met je eens ben. Ik las ook ergens dat die wilde, in your face combat er eigenlijk voor zorgt dat de beleving van het verhaal, de wereld én de personages minder wordt.

Eigenlijk kun je deze game daarom het beste op easy spelen, zodat je er een beetje gemakkelijk doorheen gaat :P.
Amen.
  woensdag 13 november 2013 @ 10:32:10 #140
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133210534
Oh ja, die Rapture dlc is uit. Binnenkort maar eens spelen!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games woensdag 13 november 2013 @ 10:57:58 #141
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_133211164
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:25 schreef Jivis het volgende:

[..]

Als je de game nog niet afgemaakt hebt kun je natuurlijk ook nog niet zeggen of die 94% waardering terecht is. Ik vind het wel terecht, Bioshock Infinite is uniek op het gebied van storytelling in games en Colombia is prachtig.

Neemt niet weg dat ik het wat betreft de combat wel met je eens ben. Ik las ook ergens dat die wilde, in your face combat er eigenlijk voor zorgt dat de beleving van het verhaal, de wereld én de personages minder wordt.

Eigenlijk kun je deze game daarom het beste op easy spelen, zodat je er een beetje gemakkelijk doorheen gaat :P.
True, en uniek is het zeker, maar mooie plaatjes en een leuk verhaal rechtvaardigen m.i. geen 9.4 (ik vond dat bioshock 1 dat ook had, èn gameplay-technisch ook nog eens top-notch was).

Anyway, genoeg azijnzeikerij, ik wilde als bioshock-liefhebber graag ff een kritische noot achterlaten op een anderszins geweldige productie.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_133211594
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:57 schreef 2dope het volgende:

[..]

True, en uniek is het zeker, maar mooie plaatjes en een leuk verhaal rechtvaardigen m.i. geen 9.4 (ik vond dat bioshock 1 dat ook had, èn gameplay-technisch ook nog eens top-notch was).

Anyway, genoeg azijnzeikerij, ik wilde als bioshock-liefhebber graag ff een kritische noot achterlaten op een anderszins geweldige productie.
Ja, kan ik me opzich wel in vinden. De Vigors lijken er een beetje met de haren bijgesleept en passen eigenlijk niet echt in het verhaal dat de game wil vertellen.

Maar je zegt dat je het nog niet hebt uitgespeeld, dus een volledig beeld van het daadwerkelijke verhaal heb je nog niet. Dat komt naar mijn mening namelijk in het laatste gedeelte pas echt los ;).
Amen.
  Eindredactie Games woensdag 13 november 2013 @ 11:41:23 #143
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_133212207
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:15 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, kan ik me opzich wel in vinden. De Vigors lijken er een beetje met de haren bijgesleept en passen eigenlijk niet echt in het verhaal dat de game wil vertellen.

Maar je zegt dat je het nog niet hebt uitgespeeld, dus een volledig beeld van het daadwerkelijke verhaal heb je nog niet. Dat komt naar mijn mening namelijk in het laatste gedeelte pas echt los ;).
Ja dat had ik al begrepen uit andere reacties, ben zeer benieuwd. De vigors zijn wel leuk, maar niet zo tof als vorige delen imho. Iemand anders die flashbacks kreeg naar Bulletstorm met die Bucking Bronco en Undertow vigors?

Ik was overigens op Hard begonnen, ging me prima af tot ik op een zeker moment met een Handyman moest knokken in een nauw steegje, een steegje alwaar mijn spawnpoint ook was, een spawnpoint alwaar dezelfde Handyman zich keer op keer met full health meteen achter de deur verschanste :')
pi_133221663
Net Burial at Sea uitgespeeld.

SPOILER
pi_133227542
Weet iemand waar je Burial at Sea het goedkoopste kan krijgen?
pi_133230393
Dankzij jullie posts op de hoogte van de DCL, die blijkbaar ook nog eens onderdeel is van de pass die ik eerder al had aangeschaft, thnx ^O^ Valt deze DLC eigenlijk los te spelen of...?
Tails tell tales
pi_133230461
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ja dat had ik al begrepen uit andere reacties, ben zeer benieuwd. De vigors zijn wel leuk, maar niet zo tof als vorige delen imho. Iemand anders die flashbacks kreeg naar Bulletstorm met die Bucking Bronco en Undertow vigors?

Ik was overigens op Hard begonnen, ging me prima af tot ik op een zeker moment met een Handyman moest knokken in een nauw steegje, een steegje alwaar mijn spawnpoint ook was, een spawnpoint alwaar dezelfde Handyman zich keer op keer met full health meteen achter de deur verschanste :')
Heb vorige delen niet gespeeld (op klein stukje van deel 1 na dan), maar vind de Undertow-vigor echt geweldig om te gebruiken :Y Heel handig ook om snipers (die ver weg zitten) mee uit te schakelen. :)
Tails tell tales
  Eindredactie Games woensdag 13 november 2013 @ 21:20:11 #148
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_133232058
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:47 schreef Forbry het volgende:

[..]

Heb vorige delen niet gespeeld (op klein stukje van deel 1 na dan), maar vind de Undertow-vigor echt geweldig om te gebruiken :Y Heel handig ook om snipers (die ver weg zitten) mee uit te schakelen. :)
Ah, zo. Moet je sowieso nog wel gaan doen dan.

Ik bedoelde overigens dit (bijv. op 0:26 en 0:33 en 0:39), zelfde idee.

Die 'energy leash' tyft gastjes de lucht in precies á la bucking bronco en scorpion-achtige taferelen á la undertow. Just sayin'.
pi_133234408
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand waar je Burial at Sea het goedkoopste kan krijgen?
season pass bioshock kopen, met korting op greenmangaming (meestal euro of 16) of via een keysite (zelf 14 euro en een paar cent betaald)
pi_133236647
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:20 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ah, zo. Moet je sowieso nog wel gaan doen dan.

Ik bedoelde overigens dit (bijv. op 0:26 en 0:33 en 0:39), zelfde idee.

Die 'energy leash' tyft gastjes de lucht in precies á la bucking bronco en scorpion-achtige taferelen á la undertow. Just sayin'.
Ken dat spel niet, maar van wat ik in dat filmpje zie, lijkt het er veel op idd.
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')