abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5723376
Meldt hier wanneer er een dilema/confrontatie zit aan te komen.
Ik vind deze wel erg verdacht:
quote:
gepost op 09-09-2002 13:03

12.44

WIL STEFAN NAAR DE DBK KOMEN, WIL STEFAN NAAR DE DKB KOMEN

Daan: He steef, je krijgt je zakagenda
Steef: Ja (lachend)
Ondertussen in Stefan terug uit de DBK, en het ging over zijn stem? Dat hij te hard zou praten. Margriet vind dat maar raar, zegt ze want zij heeft een veel hardere stem.

Dat riekt naar een dilema wat ik je brom,morgen zitten ze weer in rijk.
  maandag 9 september 2002 @ 17:19:53 #2
15985 huiz
Man in Black
pi_5723609
'k Ben benieuwd dan
Scope Pure Colombia BV
  maandag 9 september 2002 @ 18:16:22 #3
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_5724400
Haha, orakel! Maar laten we het hopen, dan beweegt er tenminste weer eens wat in dat huis.
Ben te zaai voor een signature
pi_5726799
(bron mediawatchers)
quote:
20:15 uur
"Wil Stefan naar de dagboekkamer komen"
"Wil Stefan naar de dagboekkamer komen"
Stefan komt terug van de dagboekkamer.
Weer Marlboro light zegt'Margriet?
Ik vraag al 3 dagen om die rooie....
En wéér Stefan die naar de dagboekkamer moet komen.
Valt erg op.
pi_5726946
Ps dilemma is met 2 m's ken effe een modje veranderen voor me.
Please????
*lief aankijkt*
pi_5744842
Las net de streamverslagen en volgens Sanshine zit er een volgende confrontatie aan te komen.
I'm not nuts. I just have guts!!
pi_5744900
Jaa zag ik ook net
quote sanshine:
"Ik heb inmiddels de streams aan. Er staat iets te gebeuren. De rijke kant zit te overleggen. Ze weten nog niet precies hoe en wat. Judith zegt: Het kan dus ook alleen Jeanette en ik tegen Margriet en Daan zijn. Laurens zegt dat Mustapha Margriet had uitgekozen.
De tweede confrontatie komt er dus aan"
Switch time.
  woensdag 11 september 2002 @ 08:48:57 #8
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_5750220
Van de officiele site:

De Confrontatie
Op een gegeven moment worden de mannen één voor één naar de Dagboekkamer geroepen. Big Brother heeft namelijk een Confrontatie voor de Bewoners in petto.
De mannen moeten elk een vrouw noemen met wie ze een koppel moeten vormen. Er gaat namelijk een keiharde Confrontatie plaatsvinden. Het mannelijke geslacht heeft de teamverdeling al snel gemaakt: Bo kiest Jeanette en Laurens gaat voor Judith. Binnen de Bunker is het ook wel duidelijk wie voor wie kiest. Mustapha en Margriet zullen een koppel vormen en Stefan kiest voor zijn vriendinnetje Daniela.

Niemand weet wat hem of haar te wachten staat en onrustig lopen de Bewoners door het Huis. Margriet en Stefan gaan ten einde raad hun stembanden maar weer trainen in de Kooi. Wat zal de nacht de Bewoners brengen?

[Dit bericht is gewijzigd door Parel op 11-09-2002 08:53]

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
  woensdag 11 september 2002 @ 08:50:58 #9
17519 Parel
pi_5750232
[edit] foutje... [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Parel op 11-09-2002 08:54]

woensdag 11 september 2002 @ 08:53:35 #10
17519 Parel
pi_5750242
quote:
Op woensdag 11 september 2002 08:50 schreef Parel het volgende:
Nog meer info over van de offi site:

Verhuizen met een man
De vrouwen zijn er klaar voor. Hun vrouwelijke intuïtie liet ze niet in de steek. Het stiekeme gedoe van de heren in de dagkamer is voor onze pientere dames een duidelijk signaal.

Sigrid Kalk 10-09-2002 22:05
Er komt een Confrontatie aan.Laat maar komen, brult Judith instinctief. Direct trekt ze haar sportpakje aan en haast ze zich naar de tuin voor wat rekken en strekken.

Koppeltjes
En dan komt eindelijk de spreekwoordelijke aap uit de mouw. De mannen biechten eerlijk op wat er in de Dagboekkamer gebeurd is. De vermoedens worden bevestigd en de vrouwen luisteren aandachtig. Jullie kunnen door deze Confrontatie verhuizen, legt Laurens zijn dames vaderlijk uit. Maar dat verhuizen gebeurt wel met een man en niet zomaar een man, één van ons, zegt hij niet zonder trots. Het verbaast Judith niet dat zij bij Laurens hoort. Ook Jeanette staat niet te kijken van Bo zijn keuze. En nu duidelijk is hoe de setjes zijn samengesteld, zoeken de koppeltjes elkaar op.

Oefeningen
Stefan omarmt Daniela stevig en ook Laurens geeft Judith een peptalk. Margriet laat Mustapha weten ook behoefte aan een beetje liefde te hebben. Zet hem op hè Margrietje, lacht hij hardop.
De vrouwen willen wel heel graag weten wat ze te wachten staat. Misschien moet ik wel een coopertest lopen, klaagt Margriet. Ik ga in ieder geval met mijn joggingpak in bed liggen, zegt ze met knipoog. In de andere ruimte doen Jeanette en Judith alvast wat gymnastische oefeningen. En zo staan de dames al vroeg in de avond op scherp, laten we hopen dat ze niet te lang hoeven te wachten.
Warme maaltijd tegen de onrust
Nu de Bewoners op de hoogte zijn van de aankomende Confrontatie zijn het vooral de dames die erg onrustig zijn.

Wiedeke Borgsteede 10-09-2002 22:01
De broodmaaltijd was kennelijk niet voldoende voor de Bunker-bewoners. Helemaal met het oog op de aankomende Confrontatie, vinden Mustapha en Stefan het wel belangrijk om hun meisjes nog een warme maaltijd te serveren.

Doperwtjes
Het warme diner wordt vandaag nog later geserveerd. Het is bijna tien uur als Stefan Daniela doperwtjes, aardappels en vlees serveert. Mustpha zorgt voor een lekker bordje voor Margriet. De mannen zorgen goed voor hun vrouwen!

Onrust
Toch heerst er een onrust in het Huis. Niemand weet precies wat de Confrontatie in zal houden. En wanneer deze zal plaatsvinden...
Ook in de Bungalow zijn het vooral de dames die zich druk maken. Jeanette en Judith maken zich al klaar voor de strijd. Judith doet strekoefeningen, terwijl Jeanette probeert te ontspannen met balletoefeningen.

Iedereen vraagt zich hetzelfde af...Wanneer gaat de Confrontatie plaatsvinden? Hopelijk kunnen de Bewoners nog een beetje van hun nachtrust genieten...

pi_5750590
De confrontatie is begonnen zie streamverslagen!
pi_5751848
Nu maar hopen voor Margriet dat er snel een dilemma komt zodat als ze die winnen met hele team naar de bungalow mogen.

Ik begin een bloedhekel aan Stefan te krijgen trouwens.

pi_5752180
Ik ken er nog een, maar Musje stijgt met grote stip bij mij.
pi_5754326
Wel leuk vind ik dat het niet het hele programma door dezelfde teams blijven.
Nadeel is wel dat er weinig haat en nijd tussen de groepen is.
Wel zal er ruzie en spanningen blijven tussen de mensen onderling. Ook wel spannend als iemand echt een hekel aan iemand heeft en niet in 1 groep wil en daarom liever naar arm gaat dan dat hij/zij zijn best doet om in rijk te komen.
mickel
  woensdag 11 september 2002 @ 18:18:03 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_5757894
Uit het streamverslag van okzin:
quote:
Ze hebben een opdracht gekregen. Ze moeten 6 van de 8 gerechten goed hebben. Incl. ingredienten moeten ze div. gerechten benoemen. Margriet begint meteen: Een amuse van het eea. Ze praten doorelkaar heen, Jeanette vraagt of iedereen het in stilte kan doen. Een volgend gerecht dat ik hoorde was: Een hemelse verleiding. enz. Wie de opdracht gaat uitvoeren is nog niet bekend
Dus.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_5765566
Erg jammer dat BB nu meteen al zijn eigen concept (weer) onderuit haalt.
Bunker is bunker en dus geen luxe. Laat ze daar dan ook. Of als ze toch iets extra's hadden willen doen, had ze dan zo'n opdracht laten doen (misschien iets moeilijker) en had ze dan (of het andere team voor hen) 1 gerecht voor 1 persoon laten uitkiezen en dat naar de bunker gebracht. Leuke voorwaarden zou zijn dat ze zelf moesten uitmaken wie van de 4 dat ene gerechtje mocht opeten.
mickel
pi_5765831
Join the crew, zou ik zo zeggen
  zaterdag 14 september 2002 @ 20:31:05 #18
18617 sam_the_man
is on it again.....
pi_5804280
Opgelet uit de stream verslagen:
19:50 - Confrontatie
Judith en Laurens zijn naar de DBK geroepen. Ze moeten telefoonnummers aanstrepen waarvan de som van de cijfers tussen de tien en de dertig ligt. Na 10 minuten mogen ze terug naar de groep, maar mogen hierover niks zeggen. Volgens mij is Arm zo aan de beurt.
Ennnnn Vast!
  zaterdag 14 september 2002 @ 20:37:37 #19
18617 sam_the_man
is on it again.....
pi_5804342
Een nieuwe confrontatie!

Opeens worden de Bungalowbewoners opgeschrikt door de stem van Big Brother: of Judith en Laurens naar de Dagboekkamer willen komen. Daar wacht hen een nieuwe confrontatie ...

Maja Froeling 14-09-2002 19:50
Gespitst zitten ze op de grote groene stoel. Een confrontatie is wel het laatste dat ze hadden verwacht. Voor hun neus ligt een telefoonlijst en een stift. De opdracht is helder: Judith en Laurens moeten telefoonnummers aanstrepen waarvan de som van de cijfers tussen de tien en de dertig ligt. Het koppel dat de meeste juiste telefoonnummers binnen tien minuten weet aan te strepen is de winnaar van een verblijf in de Bungalow.

Startsein
Voordat Big Brother het startsein geeft, probeert Judith Laurens nog wat tips door te schuiven. 'Als de kengetallen gelijk zijn, hoeven we ons daar niet meer druk over te maken!'. Dan start de klok: vlijtig gaan Laurens en Judith aan het werk.

Concentratie
De stem van Big Brother haalt ze even uit hun concentratie. Jullie hebben nog 5 minuten Oh, zegt Judith opgelucht. Vlug gaat ze weer aan de slag. Fluisterend zitten ze allebei te rekenen. De seconden tikken voorbij en voor ze het weten is de tijd om.

Borrel
'Jullie mogen terugkeren naar de groep. Maar jullie mogen niet zeggen wat jullie hebben gedaan en met wie jullie deze confrontatie aangaan', meldt Big Brother. Terug in de keuken kijken Stefan en Carmen het duo vragend aan. Vraag maar niks, dat heeft toch geen zin. Ik heb zin in een borrel, verzucht Judith.

Carmen en Stefan maken zich toch een beetje zorgen. Misschien hebben Laurens en Judith hen wel aangewezen om naar de Bunker te gaan, vrezen ze ...

Bron: Big-Brother.nl

Ennnnn Vast!
  zondag 15 september 2002 @ 18:28:16 #20
215 misterDre
Paint it black!
  dinsdag 17 september 2002 @ 00:24:30 #21
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_5837467
Heeft er al iemand iets van Stefans stalkingen jegens Laurens opgemerkt ??
....in de donkere nacht.
  Moderator dinsdag 17 september 2002 @ 13:06:32 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5842726
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 00:24 schreef Magics het volgende:
Heeft er al iemand iets van Stefans stalkingen jegens Laurens opgemerkt ??
Laurens heeft neem ik aan al lang en breed door dat Stefan bezig is met een dilemma?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_5854987
Ik zie de bungalowbewoners in de DBK.
Confrontatie????
I'm not nuts. I just have guts!!
  woensdag 18 september 2002 @ 09:46:53 #24
215 misterDre
Paint it black!
pi_5855801
Bungalowconfrontatie op de vroege morgen
Dag 22 is begonnen en de Bewoners liggen nog lekker op één oor. Maar voor de Bungalow is dit niet van lange duur. Om kwart voor acht worden ze uit hun slaap gehaald door Big Brother.

Jolanda Dane 18-09-2002 09:14
Het is tijd voor een Bungalowconfrontatie, maar de Bewoners zijn moeilijk wakker te krijgen. Terwijl de Bunkerbewoners nog lekker in dromenland zijn, wordt de Bungalowpartij gewekt. Ik zit midden in een droom man. Ting, wakker worden, moppert Margriet. Een slaperig stemmetje komt onder de dekens vandaan. Wat is er?, vraagt Ting. Jeanette mompelt: We moeten naar de Dagboekkamer.

Confrontatie
Er ligt voor elke Bewoner een boekje met vijf raadsels klaar, die ze individueel moeten oplossen. Ze moeten zich verspreiden over de serre, keuken en eettafel en er mag niet gespiekt worden. Met hun antwoorden kunnen de Bewoners weer naar de Dagboekkamer. Daar worden ze gecontroleerd. Alle antwoorden goed, houdt in dat de Bewoner een blauwe envelop mag trekken. Daarin zit een kaartje. Op vijf kaartjes staat Bungalow en op één staat Bunker.

De zes Einsteins begeven zich naar het Huis en beginnen driftig te schrijven. Welke Bewoner zal naar de Bunker moeten?

Bron: Big-brother

woensdag 18 september 2002 @ 10:07:01 #25
28560 toska
Let's All Chant
pi_5856057
Confrontatie op Dag 22: Geef antwoord op de volgende vragen.

Vraag 1
Een koning wil zijn rijk beschermen door een stenen muur te bouwen. Deze muur zal 3 meter hoog zijn en 2 meter breed. De totale lengte van de grens waarlangs de koning de muur wil bouwen is 500 kilometer. Een kubieke meter stenen is ongeveer 4000 kilo waar.
Hoeveel kilo wordt de aarde zwaarder door het bouwen van deze muur?

Vraag 2
Een slak bevindt zich op de bodem van een 20 meter diepe put. Elke dag klimt de slak 5 meter omhoog, maar 's nachts glijdt hij weer 4 meter terug naar beneden.
Hoeveel dagen duurt het voordat de slak de bovenrand van de punt heeft bereikt?

Vraag 3
Een boekenworm eet zich een rechte weg door een tiendelige encyclopedie die in een boekenkast staat. Elk deel bestat uit 1000 pagina's. De boekenworm begint aan de voorkant van het eerste deel en eindigt op de achterkant van het laatste deel.
Van hoeveel bladzijden geeft de boekenworm gegeten?

Vraag 4
Een trap heeft 50 treden. Op de eerste trede ligt 1 muntje, op de tweede liggen 2 muntjes, op de derde trede liggen 23 muntjes en zo verder, waarbij op de vijftigste trede 50 muntjes liggen.
Hoeveel muntjes liggen er totaal op de trap?

Vraag 5
Welke lettergroep is niet de naam van een dier?

TORTE
NATERP
GEEL
KEIFFO
DARNE
FARGIEF

Normaal zing ik de sterren van de hemel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')