Mijn stream loopt blijkbaar enorm achterquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:30 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik vind dit niet fijn om aan te horen op een of andere manier.
Jongen die Lost zingt van Anouk. Maar laatst liep ik achter, doordat ik op pauze had gedrukt, dus wie weet...quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn stream loopt blijkbaar enorm achter
Gerefreshed. Nu is het opgelostquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:32 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Jongen die Lost zingt van Anouk. Maar laatst liep ik achter, doordat ik op pauze had gedrukt, dus wie weet...
Ik ga tot nu toe voor Irisquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:40 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ik vind dit toch vrij goed hoor.Maar er zit niet één topper bij.
Dat zou fijn zijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:45 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Kan Tessa niet ff deze prijs komen ophalen
Teveelquote:
Dat idee heb ik ookquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is reclame. En er kijkt bijna niemand
Ik kijk naar monsters en demonen enzulks, kan eigenlijk net zo goed SBS aanzetten danquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
Nou, daar doen we het dan maar mee
Ik trek het niet meerquote:
Ik wou net zeggenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk naar monsters en demonen enzulks, kan eigenlijk net zo goed SBS aanzetten dan
Uhh, is dat op zaterdag? Neuh want ik ga naar een oldschool party, die week er op denk ik welquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste.
Kom je wel weer X Factor(over 2 weken) meekijken?
Dat komt op vrijdagquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh, is dat op zaterdag? Neuh want ik ga naar een oldschool party, die week er op denk ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |