Dan is het een slechte jury als ze daar aan vast houdenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Maar de jury weet wel 'hoe het moet zijn'
Ja, mijn gehoor heeft wat meer nodig dan 3 sec. en dan met al dat geneuzel ertussen door.quote:
Slechte jury? Ja duh, je weet toch wie de juryleden zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan is het een slechte jury als ze daar aan vast houden
ja okquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Slechte jury? Ja duh, je weet toch wie de juryleden zijn
Muziekkennis hebben en jurylid zijn zijn 2 hele verschillende zakenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ja okEnige die ik een beetje serieus neem qua muziekkennis is Ruud
Klopt, maar het gaat om "hitpotentie" herkennen... dat kan hij wel.. Voor iets anders zit hij er niet..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Muziekkennis hebben en jurylid zijn zijn 2 hele verschillende zaken
Ik heb geen idee of hij dat kanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat om "hitpotentie" herkennen... dat kan hij wel.. Voor iets anders zit hij er niet..
naja, ik hem meer vertrouwen in 1: Gerard Ekdom, 2: Rob stenders, 3: Rob van Someren, 4: Edwin Evers, 5: Michiel Veenstra, 6: Fred Siebelink, 7: Sander de Heer 8: Jan-Willem Roodbeen... maaar hij staat op een goede 9e plekquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of hij dat kan
Ik schat 'm niet zo hoog in
Een nicht?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:46 schreef Burner82 het volgende:
Dus de vrouwen hebben een jongen... en de mannen hebben een meisje
Ritchiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:46 schreef Burner82 het volgende:
Wel meer dan éénquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:46 schreef Burner82 het volgende:
Zelfs nichten vinden "het" te erg denk ikquote:
You're worth itquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ritchie. Zou zo uit een Andrelonreclame zijn komen lopen
Homo-versiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |